Miten te kestätte yksinäisyyttä?
Kommentit (30)
Suomalaiset ovat valmiita sotaan. Naisetkin harjoittelee.
Mulla on perhe, mutta olen aina viihtynyt yksin ja jopa tarvitsen sitä ajoittain
Mä erosin ja nyt oon yksin. Ei juttukaveria. En ole töissä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perhe, mutta olen aina viihtynyt yksin ja jopa tarvitsen sitä ajoittain
Niin minäkin olen viihtynyt yksin, kunnes sitä perhettä ei enää ollut.
Ystävistä ei oikein ollut mitään seuraa siinä vaiheessa. Heillä omat arkensa ja kiireensä. Hyvin helppoa soittaa tai laittaa tekstaria mutta ei sitäkään. Ehkä tämä joskus muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset harjoittelee sotaa varten
No jopas! 😂 Tuohan näyttää ihan IDF:n naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen viihtynyt yksin, kunnes sitä perhettä ei enää ollut.
Ystävistä ei oikein ollut mitään seuraa siinä vaiheessa. Heillä omat arkensa ja kiireensä. Hyvin helppoa soittaa tai laittaa tekstaria mutta ei sitäkään. Ehkä tämä joskus muuttuu.
Olen asunut vuosia yksin nuorena, ei ongelmaa. En jaksa juoruta puhelimessa, näen ystäviä harvoin
En ole laumaeläin ja ihmiset yleensä vain ärsyttävät eri tavoilla.
Viihdyn hyvin yksin ja olen ollut yksin jo liki 15 vuotta, mutta joskus tietysti tulee yksinäisiäkin hetkiä ja voi turhautua, kun mitään asiaa ei voi jakaa toisen ihmisen kanssa. Itse olen onneksi uskossa, Jeesukselle voi aina puhua. Laulaminenkin voi virkistää oloa. Tykkään mös kuunnella muiden puhetta ja sitähän löytyy pilvin pimein esim. netistä videoitten, keskusteluohjelmien, luentojen ym. muodossa.
On mulla aikuiset lapset joihin etäinen suhde. Heillä oma elämänsä vasta aluilla. Poika läheisempi isänsä kanssa. Tytär ei kummankaan. Mä olen se pahis joka rikkoi perheen. Niin ja mt ongelmainen vielä.
Ap
Yksinolo on parasta. Voi kehittää itseään ja käyttää aikaansa siihen mihin haluaa.
Mielummin yksin kuin huonossa seurassa
En ole koskaan tajunnut mitä ihmeen "kestämistä" siinä on. Olen aina tykännyt olla yksin. On mulla muutamia ystäviä, mutta silti teen mieluiten asioita yksin. Saa itse päättää minne menee ja mitä tekee, eikä tarvii neuvotella kenenkään kanssa. En erityisesti pidä muista ihmisistä, useimmiten ne vain ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
On mulla aikuiset lapset joihin etäinen suhde. Heillä oma elämänsä vasta aluilla. Poika läheisempi isänsä kanssa. Tytär ei kummankaan. Mä olen se pahis joka rikkoi perheen. Niin ja mt ongelmainen vielä.
Ap
Ehkä tältä elämä tuntuu, kun on saanut lapsia väärän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki alkoi suunnittelemattomasta raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi mua rangaistaan siitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen yksinäisyys silloin tällöin on eri asia kuin jatkuva yksinäisyys, jota ihminen ei ole valinnut.
En ole koskaan ollut yksinäinen, vasta nyt eläkkeellä minulla on mahdollisuus olla itsekseni 4-5kk vuodessa.
En tiedä miten kokisin asian jos olisin perheetön ja ystävätön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas! 😂 Tuohan näyttää ihan IDF:n naisilta.
Onko kuva aito? Onko se otettu Suomessa?
Lukekaa avaus ennen kuin vastaatte. Vastauksenne ovat juuri niitä joita ei tässä nyt kysytty.
Yksinäinen