Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sorruin viikonloppuna vieraaseen - eikä pahemmin kaduta.

Vierailija
07.05.2007 |

Mies oli kotona lapsen kanssa ja minä " tyttöjen mökkireissulla" . Menimme illalla yökerhoon ja tapasin siellä ihanan, varatun miehen. Olimme hiukan hiprakassa, ja saunan kautta rakastelemaanhan sitä päädyttiin. Petin ensimmäistä kertaa elämässäni, ja olen jo 36 v. Tyttökavereille valehtelin, että mitään ei tapahtunut - mahtoivatkohan uskoa? Eilen oli hirveä morkkis. Tänään ei tunnu oikeastaan edes pahalta. Alankohan huomenna haluta lisää. Mies asuu tässä samassa kaupungissa ja numerokin on...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Petin ensimmäistä kertaa elämässäni, ja olen jo 36 v.

No kas on mennyt saippuasarjojen viesti perille vihdoin ja viimein. Jatka vaan samaa rataa kun olet alkuun päässyt.

Vierailija
2/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kadutti hirveästi, mutta nyttemmin on ruvennut tekemään mieli lisää kiellettyä hedelmää. Mieheni on hyvä isä, mutta surkea MIES. Seksi hänen kanssaan on todellinen turn-off. Todennäköisesti eroan, kun lapset ovat vähän vanhempia. Siihen asti haen tyydytystä muiden naisten miehiltä. Sorry, siskot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole mikään miesten saavutettu etu. Minä petän aina kun siltä tuntuu ja olosuhteet sallivat - ehkä kerran, pari vuodessa. Mieheni tekee todenäköisesti samoin, vaikka ei kiinni ole jäänytkään eikä tunnustaisi vaikka jäisikin. Pettäminen piristää kummasti myös parisuhdetta.

Vierailija
4/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin viime vuosina viettänyt öitä niin monen varatun miehen kanssa, että tunnen sympatiaa jokaiselle naiselle, joka pistää vahinkoa kiertämään.

Vierailija
5/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todennäköisesti eroan, kun lapset ovat vähän vanhempia.

Surkeaa raukkamaisuutta ja totaalisen epärehellistä.

Vierailija
6/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun elämä särkyisi jos mieheni pettäisi..

Vierailija
7/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on ainoa oikea ratkaisu kuvatussa tilanteessa. Ainoa kysymysmerkki on, kannattaako edes odottaa lasten vanhenemista.

Vierailija
8/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämä on!

Vierailija
9/14 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En rakasta miestäni, siispä petän häntä tässä ensin muutaman vuoden ja eroan sitten."

En sano, että tässä on mitään varsinaisesti pahaa, mutta on se miestä kohtaan raukkamaista. Jos eroaisi heti, olisi molemmilla heti mahdollisuus elämän uudistamiseen. Tosi vauvamaista tuollainen. On tässä muitakin näkökohtia tietty, mutta silti ajatuksena vauvamaisen itsekäs.

Vierailija
10/14 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kunnon siveyden sipuli jo 11 vuotta mieheni kanssa. Miehestäni olen kuullut juttuja että joku olisi ollut joskus, mies on ne kieltänyt. Nyt itseänäni vikittelee eronnut 2 lapsen isä. Teen hänet kuulemma aivan hullux. Tapasimme chätissä ja kävimme eilen kahvilla.

Jotenkin kiinnostaa kokeilla sitä kiellettyä hedelmää. Todentotta, eihän se ole vain miesten etu. Sitä en tiedä, miten pääni kestää tämän.

Järjetön morkkis tulee, sen tiedän.

Olen saanut kutsun saapua tänään....saisin kuulemma elämäni kyydit.

Kaikki toiveeni toteutetaan, ai vähänkö kiinnostaa.

Auttakaaa, mitä teen.

Vierailija
11/14 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYII!! Miten voit alentua tuollaiseen????

Vierailija
12/14 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinnostaa kokeilla miten amis-tyypit sen tekee.

Vierailija
13/14 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vanhanenkin amis? tjaa

Vierailija
14/14 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on että tapaa mielenkiintoisen ihmisen chätissä. Niinhän se Vanhanenkin chättäili Susanin kanssa.