Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko taysin moukkamaista, jos sellaisessa tilanteessa kun epailee etta miehella on silmapelia tai muutakin pelia tyopaikan sihteerikon kanssa,

Vierailija
02.04.2007 |

jos menisin työpaikalle käymään kesken päivän ja näkyvästi osoittaisin kaikille, että mies on mun ja sitoutunut perheenisä? Siis ajattelen että jos menisin vaunulenkillä ollessani viemään esim lounasta sille joku päivä tms. Työpaikka ei ole kaukana, 25min kävelyn päässä kotoa.

Mitä mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain peliä on, niin ei se siihen lopu, että teidät näkee.

Vierailija
2/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai siellä jo tiedetään että miehesi on perheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on silmäpeliä, ei se siitä katoa jos vaimo käy työpaikalla. Jos hän haluaa osoittaa sitoutuneisuutensa, niin lopettaa itse silmäpelin.

Vierailija
4/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan saisko miehesi kuulla siitä, että vaimo tuli kyttäämään mitä mies tekee töissä?

Vierailija
5/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

llään lailla mustasukkainen vaimo, saattaisin lähinnä naureskella vain. Ja jos miehesi on sitoutunut perheenisä, niin huolehdit ihan turhaan. Saahan silmäpeliä olla!

Vierailija
6/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä voisin tehdä? En usko että mies menee sen pidemmälle, on vain perso sieville tytöille mutta sihteerikkö ymmärtääkseni toivois enemmänkin. Mulla yksi naisysttävä töissä samassa talossa ja on kertonut että mun kannattais olla varuillaan tän sihteerikön kanssa...

ap

Vierailija
7/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkiä?

Vierailija
8/8 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääminen ei asiaa auta, korkeintaan pahentaa.