Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffitkutsu "varatulta" jolla lapsia.

Vierailija
31.03.2026 |

Yllättävä treffikutsu. Ihastunut minuun jo vuosi sitten, mutta ei ole ollut elämäntilanne sopiva ehdotukseen eli eroprosessia on tehty. Nyt tilanne on kuulemma sellainen että hän haluaisi tavata minut, vaikka tilanne edelleen päällä. Olen pitkään etsinyt kumppania ja tiedän että tämä olisi henkilö, johon voisi rakastua palavasti. Ilmeisesti ero prosessia on tehty pitkään koska lapset ja yhteinen talous ollut. Hänellä siis kaksi isompaa lasta, minulla ei lapsia. Lapset ei sinäänsä minua haittaa. Luulen että hän halusi tavata minut koska epäilee etten ole sinkkuna enää myöhemmin ja on todella ihastunut. Todella avoimesti liikkeellä ilman että peittelee mitään. Varmaan vähän jumissa tilanteessa. Ajatuksia. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaa panna sinua kun kerran tietää sinun olevan vapaana. Omassa elämässä tilanne päällä eron suhteen. Joopa joo, uskoo ken tahtoo.

Vierailija
2/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, ja ala arvostamaan itseäsi enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes tinderissä ei olla sinkkuäidin kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
4/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit jo omaan kysymykseesi.

Vierailija
5/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOOOORING

Vierailija
6/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhän sille on, että tilanne on edelleen päällä ja olet itsekin tuon sanan varattu tuohon ottanut mukaan. Turhaan sitä laittaa lainausmerkkeihin niin pitkään kun ei ole oikeasti eronnut puolisostaan. 

Luulen että hän halusi tavata minut koska epäilee etten ole sinkkuna enää myöhemmin

Ei ihmisiä tuolla tavalla varailla itselle XD Et ole kirjaston kirja. Nyt oikeesti valot päälle ja realismia peliin. 

Vierailija
7/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. 45v tienoilla yleensä tarjonta on heikkoa. Hyvät naiset ja miehet usein varattuja. En tuomitse itse ainakaan ihmisiä jotka eroamassa tai tekee eroa. Ihan helvetillisiä paikkoja vaikka miten ajattelee. Joskus jumittuu talouden ja lasten vuoksi. Silti ihminen voi olla mielenkiintoinen ja fiksu. Ei ero tee ihmisestä itsessään huonoa. Syitä voi olla monia. Ei täällä kannata keltään kysyä mitään. Katkeria ihmisiä keskustelemassa omista ja muiden ongelmista. Viisas kuuntelee itseään ja tekee omia päätöksiä. 

Vierailija
8/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet selvästi kiinnostunut, anna sille. Saat ainakin koeajaa ja puutteessa lienet itsekin.

Pitempi suhde sitten tulee tai ei tule.

Vierailija
9/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua voi kuksaista paremman puutteessa 

Ero selväksi ensin ja sitten voitte katsoa 

Siltikin olet laastari 

Vierailija
10/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti yksikään sellainen tyyppi ei ole hyvä puolisoehdokas, joka on vielä parisuhteessa ja katselee itselleen helppoa ulospääsyä yrittämällä hakeutua uuteen suhteeseen saman tien. Eihän tuollainen henkilö ole silloin käsitellyt sitä, miksi se edellinen suhde ei toiminut. Näissä tilanteissa poikkeuksetta ongelmat siirretään vain niihin uusiin kuvioihin. 

Vierailija
11/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni puolison joka oli varattu. Ex on ex syystä, minulle hän ei sitä ole ja pidän siitä myös huolen omalta osaltani enkä pidä itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
12/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaa panna sinua kun kerran tietää sinun olevan vapaana. Omassa elämässä tilanne päällä eron suhteen. Joopa joo, uskoo ken tahtoo.

Tämä. "Eroprosessi käynnissä, muttei puhuta siitä koska tilanne on herkkä ja kun ne lapset. Kas kun ei sano että vaimolla on syöpä tms".

Me ukkomiehet halutaan vaan panna, deal with it.

M44

Vierailija
13/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Älä laita kättäsi paskaan. Mene eteenpäin.

Vierailija
14/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti yksikään sellainen tyyppi ei ole hyvä puolisoehdokas, joka on vielä parisuhteessa ja katselee itselleen helppoa ulospääsyä yrittämällä hakeutua uuteen suhteeseen saman tien. Eihän tuollainen henkilö ole silloin käsitellyt sitä, miksi se edellinen suhde ei toiminut. Näissä tilanteissa poikkeuksetta ongelmat siirretään vain niihin uusiin kuvioihin. 

Ai. Minä tapasin mieheni, kun olimme molemmat varattuja. Siitä illasta (vuonna 2000) lähtien olemme olleet erottamattomat. Meillä on ihanaa ja lapsiakin useampi. 

Vierailija
15/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä auttaa siinä erossa ja laittaa viestin hänen vaimolleen. :) Mutta suhteeseen älä tällaisen geenijätteen kanssa ala.

Vierailija
16/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis pettämään niin pettää sinuakin. Ei ole hyvää matskuu.

Vierailija
17/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhdyt suhteeseen niin käytännössä madallat miehen kynnystä lähteä suhteesta, hän saa sulta s€ksiä ja vaimo hoitaa kodin ja lapset, täähän on miehelle täydellinen tilanne, sama kun vois syödä joka päivä kakkua mutta pysyä silti hyvässä kunnossa

Vierailija
18/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä tapasin mieheni, kun olimme molemmat varattuja. Siitä illasta (vuonna 2000) lähtien olemme olleet erottamattomat. Meillä on ihanaa ja lapsiakin useampi. 

14: Elät harhakuvitelmissa. Ehkä olette molemmat narsisteja, joille on tärkeää ensisijaisesti ulkoiset asiat. Pinnan alla suhteenne ei voi olla terveellä pohjalla, kun se on alkanut petoksesta. 

Vierailija
19/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on valmis pettämään niin pettää sinuakin. Ei ole hyvää matskuu.

Juuri näin. Sitä ei vain moni nainen halua uskoa. Kuvittelevat, että juuri he ovat erityisiä ja valittuja, eikä heitä petetä. Ovat väärässä.

Vierailija
20/21 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat alkaa vakavaan suhteeseen ja "lapset ei häiritse". 

Tämä lapsenusko ja itsepetos olisi jo melkein söpöä, ellei tietäisi, mikä helvetti niitä lapsia odottaa, kun iskä vaihtaa lennosta uuteen. 

Todellakin huomaa, ettei aplla ole lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme