Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

120-kiloisen miehen vaimo vastaa kysymyksiin. :)

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään mielelläni harrastaisi seksiä 60-kiloisen miehen kanssa, mutta en ala moittia niin tekeviä. En tosin itsekään haaveillut ennen miestäni tuon kokoisesta miehestä, mutta onneksi olen kasvanut niistä ajoista ja huomannut että ihminen on siellä sisällä, ja tosi isokin mies voi olla todella seksikäs ja haluttava.

ap

Vierailija
22/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eriasia, jos mies painaa 120kg ja on bodari, kuin painaa 120kg ja on sen VAIN syömällä saanut aikaan..

T: myös 120kg miehen vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On eriasia, jos mies painaa 120kg ja on bodari, kuin painaa 120kg ja on sen VAIN syömällä saanut aikaan..

T: myös 120kg miehen vaimo.

Vierailija
24/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti nimittäin silmään tuo kysymyksesi, että millainen TEIDÄN ruokavalio on, ja että liikunta ei ole tuttu käsite.

Well...meillä näin onkin, mutta VAIN mieheni kohdalla! Minä teen terveellistä ruokaa, mutta mies itse tuhoaa kaikkia terveysperiaatteet alta aikayksikön. Ruoka, kuin ruoka, niin hän lisää kaiken maailman kastikkeet ja juustoraasteet päälle. Päivisin hän syö varsin usein Mäccärissä, tai käy pizzalla jne. Hän on pyrkinyt syömään " terveellisesti" , eli ottaa salaattia lounaalla ollessaan, mutta hukuttaa sen kastikkeeseen, eli kaikki hyöty menee miinukselle saman tien.

Mässyä menee joka päivä. Liikuntaa ei harrasta säännöllisesti lainkaan.

Mutta minä ja lapset emme todella syö hänen tavoin! Olemme hoikkia ja lapset liikkuvat paljon ja itsekin tarpeeksi.

Historiikkia sen verran, että meillä on kotona aina syöty todella terveellisesti, kun taas mieheni on elänyt lähinnä Saarioisten pizzoilla (ihan liioittelematta!).

Vierailija
25/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, miten pitkään miehesi on vielä tässä elämässä isänä lapsillesi?

Vierailija
26/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaintopiin kysymys oli hiukan omituinen, mietitkö omasta miehestäsi noin? Vastaus kysymykseesi siis omalta kohdaltani on ei.

ap

Vierailija
27/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ne lihavuuteen liittyvät riskitekijät ja haitat ole nykyään aika yleisesti tiedossa...

Vierailija
28/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vastata, että en myöskään mieti omasta miehestäni kysymääni asiaa. Vaikka riskihän on aina olemassa. Voi joutua onnettomuuteen tai sairastua vakavaan sairauteen. Jos kuitenkin mieheni olisi sairaalloisen ylipainoinen, yrittäisin asiaan puuttua, koska siihen VOI puuttua. Ei siksi, että asia olisi ulkonäköön liittyvä vaan siksi, että se on terveyteen liittyvä. Tietoisen riskin ottaminen tässä asiassa on mielestäni tyhmää ja osoittaa jonkinasteista välinpitämättömyyttä.

Vierailija
29/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärräthän että puhumme aikuisista ihmisista. Voit kannustaa, kertoa terveysriskeistä, tehdä kevyttä ruokaa, pyytää lenkille jne, mutta aikuinen ihminen kuitenkin tekee omat valintansa.

Ylipainossa on terveysriskit. Polttaako miehesi? Juo? Ajaa autoa? Nämä riskit ovat myös tiedossa.

ap

Vierailija
30/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juo eikä polta mutta matkustaa kuitenkin usein ja paljon erilaisilla kulkuvälineillä. Ja, juu kuten jo itsekin sanoin, niissäkin on aina riskinsä mutta onnettomuuksille tai sairastumiselle ei aina vaan voi itse mitään. Voi vaan yrittää minimoida riskit niiden suhteen. Samaa ajoin takaa tässä asiassa. Että, jos oma keho ja terveys ei kiinnosta, niin voi vaikka sitten ajatella lapsia ja perhettä. Varsinkin asiassa, jonka suhteen riskit on helposti minimoitavissa ja ihan omasta tahdosta kiinni.

Vierailija
31/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokasta.

Vierailija
32/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pisti nimittäin silmään tuo kysymyksesi, että millainen TEIDÄN ruokavalio on, ja että liikunta ei ole tuttu käsite.

Well...meillä näin onkin, mutta VAIN mieheni kohdalla! Minä teen terveellistä ruokaa, mutta mies itse tuhoaa kaikkia terveysperiaatteet alta aikayksikön. Ruoka, kuin ruoka, niin hän lisää kaiken maailman kastikkeet ja juustoraasteet päälle. Päivisin hän syö varsin usein Mäccärissä, tai käy pizzalla jne. Hän on pyrkinyt syömään " terveellisesti" , eli ottaa salaattia lounaalla ollessaan, mutta hukuttaa sen kastikkeeseen, eli kaikki hyöty menee miinukselle saman tien.

Mässyä menee joka päivä. Liikuntaa ei harrasta säännöllisesti lainkaan.

Mutta minä ja lapset emme todella syö hänen tavoin! Olemme hoikkia ja lapset liikkuvat paljon ja itsekin tarpeeksi.

Historiikkia sen verran, että meillä on kotona aina syöty todella terveellisesti, kun taas mieheni on elänyt lähinnä Saarioisten pizzoilla (ihan liioittelematta!).

Vierailija
33/33 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyykö itsensä täydellisesti vai häpeääkö (salaa) ylipainoaan? Oma mieheni on n. 130 kg ja häpeää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän