Breaking: Dinosaurusten luut paljastuneet muoviksi. Niitä ei koskaan ollut
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Pyramidejakaan ei ole oikeasti olemassa, kun niitä ei ole voitu rakentaa sen ajan tekniikalla.
on mutta ne ei todellakaan ole pyramideja vaan hiekan alta paljastuu ruudun muotoinen rakennelma joka oli mahdollista siihen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Kuussa käynti
Keinotekoisesti rakennettu koronaepidemia
9/11 lavastettu hyökkäys
Näitä valtavia huijauksia tehdään ja ihmiset uskovat kaiken kun päämediat valehtelevat hallintojen käskystä
Ootko sä niin kuin oíkeasti tuota mieltä? Vai onko tämä sarkasmia tai vitsi?
Ei kai kukaan voi noin sekaisin olla?
Ja nuo dinosaurukset. Miksi niitä ei muka olisi voinut olla? Maapalloltahan kuolee koko ajan sukupuuttoon eläimiä ja jopa monia ihmislajeja on hävinnyt. Esim neardertalilaiset kuolivat sukupuutton noin 30 000-40 000 vuotta sitten. Luita vaan löytyy.
Eläinten sukupuutto kiihtyy koko ajan ja erilaisia lajeja häviää suuria määriä .
Vierailija kirjoitti:
Tottakai opetuskäytössä olevat on replikoita. Oikeat fossiilit on arvokkaita.
Joo joo
Osa tarinaa, kun jäävät kiinni. Se oli feikki. Oikeat on liian arvokkaita. Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska aloitus. Mutta toivottavasti hauskaksi tarkoitettu. Muuten on pelottavaa tyhmyyttä.
Kyllä näin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa.
Todella pelottavaa, jos näin on.
ja vielä paljon.
sillä ratsastavat mm. trump ja soini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska aloitus. Mutta toivottavasti hauskaksi tarkoitettu. Muuten on pelottavaa tyhmyyttä.
ja vielä paljon.
Trumpin koko presidenttiys perustuu tyhmyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuussa käynti
Keinotekoisesti rakennettu koronaepidemia
9/11 lavastettu hyökkäys
Näitä valtavia huijauksia tehdään ja ihmiset uskovat kaiken kun päämediat valehtelevat hallintojen käskystä
Kaikki maailman suojelukohteet maanmerkit on oikeasti nykyaikana rakennettuja. Pohjalla on vanha rakennelma joka on rakennettu nykyajan näkemyksen mukaan päälle. Näin esim stonehenge, mexicon pyramidit jne.
Kaikki on valhetta. Olet vain kasa bittejä elämäsimulaatiossa joka kaatuu kohta bugeihin. Pääoperaattori joutuu käskemään format all.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja vielä paljon.
Trumpin koko presidenttiys perustuu tyhmyyteen.
Mie taas ajattelen että saattaa olla juonikin jäbä, mutta osaa puhua "tyhmää"
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on valhetta. Olet vain kasa bittejä elämäsimulaatiossa joka kaatuu kohta bugeihin. Pääoperaattori joutuu käskemään format all.
älä kerro sitä kaikille. jos tarpeeks moni tietää niin simulointi muuttuu merkityksettömäksi ja ne vetää piuhan irti
Arvaas mitä, ap? Mä olen löytänyt ihan itse fossiilin. Ei ole muovia.
Dinosaurus luitahan meillä ei ole, vaan fossiileja. Eri asia. Mutta muovia eivät ole.
Ja huijaus tässä asiassa on tosiaan mahdotonta, koska fossiileja löytää tämän tästä ihan tavalliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Dinosaurus luitahan meillä ei ole, vaan fossiileja. Eri asia. Mutta muovia eivät ole.
Ja huijaus tässä asiassa on tosiaan mahdotonta, koska fossiileja löytää tämän tästä ihan tavalliset ihmiset.
Valetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinosaurusten luut on painavia. Muovi on kevyttä. Miten tämä selitetään?
Valheita
Mistä tiedät, että ne on painavia???
Nostelin niitä British Museumissa.
Ei ole mitään British museumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valetta
Miksi ihmeessä mä valehtelisin löytäneeni fossiilin?
Miksi ne kaikki muut sadat ja tuhannet ihmiset, jotka jatkuvasti löytää fossiileita, valehtelelis siitä? Miten me tavikset onnistuttais tekemään fossiiliväärennöksiä?
Kato vaikka facebookista fossil identification -ryhmiä, joihin ihmiset postaa kuvia löytämistään fossiileista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinosaurusten luut on painavia. Muovi on kevyttä. Miten tämä selitetään?
Valheita
Mistä tiedät, että ne on painavia???
Nostelin niitä British Museumissa.
Ei ole mitään British museumia
Tottakai opetuskäytössä olevat on replikoita. Oikeat fossiilit on arvokkaita.