Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö tuntea syyllisyydentunnetta tai omantunnon tuskia ?

Vierailija
30.03.2026 |

Olen ollut nyt noin 3 vuotta suhteessa erään naisen kanssa joka on parisuhteessa ja harrastamme intiimiä kanssakäymistä 3-5 kertaa viikossa.tätä on jatkunut kaiken aikaa,vaikka hänellä on tänä aikana ollut yhteensä jo kolme parisuhdettakin. Tänä aikana hänelle on syntynyt kaksi lasta,joista toinen on varsin todennäköisesti minun,tätä tosin ei hänen kumppanilleen ole kerrottu vaan lapsi on ihan hänen nimillään kastettu.

Tässä varatessani meille lomamatkaa espanjaan kävin miettimään, että onko minun tunnettava jonkinlaista omantunnon tuskaa, vaikka en mitään väärää teekkään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka

Vierailija
2/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista, mutta itse en näe sinun mitään väärää tekevän jos olet sinkkumies,ethän sinä tuossa ole ketään pettämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hag! Tyypillinen nainen,ei mitään uutta.

Jatka vaan samaan malliin. Miksi murehtia toisten parisuhteita?

Vierailija
4/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi moraalisesti vähän kyllä väärin laittaa lapsi toisen piikkiin! 

Vierailija
5/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polyamoria ole väärin tai edes pettämistä, ja koska olet ollut hänen kanssaan pidempään kuin nuo toiset niin minusta olet ihan oikeutettukin tuohon.

Vierailija
6/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan täysin, että voit olla hieman hämillään, mutta näin naisena osaan arvostaa sitä, että olet osannut pitää suusi kiinni ja olet ollut luotettava kumppani. Ilmi tuleminen voisi olla naisen parisuhteen tuhovaa ja kurjaa naisen miehelle 

Vierailija
7/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin omalle kohdalle,niin tuo kuulostaa kivalta suhteelta.

Vierailija
8/8 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se nainen olla melkoinen herkkupeppu kun pyörittää noin montaa miestä yht'aikaa? Pääsiskö rinkiin vielä yksi salskea uros Espoosta?

Kaverin puolesta kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän