Mikä minulla on?
Ylävatsakipuja, sappirakko leikattu, perna on suuri, gastrokokeet ok ja hemoglobiini hyvin korkea (190) sekä korkeat maksa-arvot. En saa nukutuksi.
Mikä minulla on? Lääkäri ei kuulemma tiedä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan samanlaiset oireet, olin välillä tajuton.
Syy: vatsakalvon tulehdus ja sepsis
Miten selviydyit? 😭
Leikkauksen jälkeen toivuin tosi nopeasti, ruoka maistui ja kävelin paljon sairaalan käytävillä.
Paljon voimia sinulle ja toivottavasti asiat pian selviävät!
Voi. Olisipa minunkin kohtalo ja loppu toiveikas. Toivotaan, että selviää, kiitos! 😭.
Ap.
Voimia. 💜. Rukoilen sun puolesta. 🙏.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan samanlaiset oireet, olin välillä tajuton.
Syy: vatsakalvon tulehdus ja sepsis
Miten selviydyit? 😭
Leikkauksen jälkeen toivuin tosi nopeasti, ruoka maistui ja kävelin paljon sairaalan käytävillä.
Paljon voimia sinulle ja toivottavasti asiat pian selviävät!
Voi. Olisipa minunkin kohtalo ja loppu toiveikas. Toivotaan, että selviää, kiitos! 😭.
Ap.
Voimia. 💜. Rukoilen sun puolesta. 🙏.
Sivusta siis heitin. Voimia todella. Yritä unohtaa nuo ilkeilyt. Kyllä maailmassa on vielä hyviäkin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään niin vakavaa mikä ei korjaantuisi MENEMÄLLÄ T Ö I H I N !!!!!!!
Lopeta heti. Vointi on muutenkin huono. 😭
Ap.
T Ö I H I N !!!!!!!
N Y T !!!!!!
H U S H U S !!!!!
Anna olla. Toivottavasti karma hoitaa. 🤬. Kaikki sympatiat on aloittajan puolella.
Kun noita toimenpiteitä on tehty ja labrakokeita otettu niin kyllä lääkäri näkee sinun vaivat ja tietää mikä mättää. Todennäköisesti ei juuri mikään. Nuo hymiöt ja kirjoitustyyli muistuttaa sen yhden unettoman lääkkeitä vetävän tarinoita, joka nukkui muutamia minuutteja "torkahdellen" yössä. Messusi täällä kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Kun noita toimenpiteitä on tehty ja labrakokeita otettu niin kyllä lääkäri näkee sinun vaivat ja tietää mikä mättää. Todennäköisesti ei juuri mikään. Nuo hymiöt ja kirjoitustyyli muistuttaa sen yhden unettoman lääkkeitä vetävän tarinoita, joka nukkui muutamia minuutteja "torkahdellen" yössä. Messusi täällä kuukausia.
Kun ei lääkärit aina tiedä. Itse olen sen omakohtaisesti kokenut. Siksi toivotinkin aloittajalle voimia. Kaikki ilkeily on asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei lääkärit aina tiedä. Itse olen sen omakohtaisesti kokenut. Siksi toivotinkin aloittajalle voimia. Kaikki ilkeily on asiatonta.
Ja en tiedä kenestä unettomasta kirjoitat, mutta siinäkin tapauksessa toivottavasti pääsi tutkimuksiin. Lääkkeillä ei pitäisi pääsääntöisesti hoitaa unettomuutta. Mutta kaipa siinäkin sairaudessa on omat asiantuntijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ilkeile, mutta ap on käynyt lääkärillä, hänet on leikattu, labroja otettu, kirurgit ovat erikoislääkäreitä jotka kyllä hoitavat potilaansa. Puhtaalla järjellä ajattelen ja kokemuksella omalta osaltani.
Sinulla on syöpä. Lepää rauhassa (jo etukäteen, koska elinaikaa on enää 3 kk.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ilkeile, mutta ap on käynyt lääkärillä, hänet on leikattu, labroja otettu, kirurgit ovat erikoislääkäreitä jotka kyllä hoitavat potilaansa. Puhtaalla järjellä ajattelen ja kokemuksella omalta osaltani.
No en tiedä tarkemmin aloittajan tapauksesta, mutta on ainakin selvää, että vielä on selvittämättä ainakin hematologiset sairaudet. Eiväthän nuo tulokset normaaleja ole. Toivottavasti joku lääkäri hoksaa, mistä on kyse.
Jos jaksat, päivitä tänne kuulumisia. 💜.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja muille kannustavista viesteistä. Toivon että sairauteni selviää mutta voi olla niinkin että ei selviä tai ei selviä tarpeeksi ajoissa. Mutta saatoitte pelastaa henkeni jos tosiaan on kyseessä hematologiset vai mikä se oli sairaudet. Normaaleja arvoni eivät ole millään mittapuulla.
Ap.
En halua maalata piruja seinille, mutta tädilläni oli juurikin suurentunut perna ja myöhemmin todettiin leukemia. Toivotaan, että tapauksesi selviää.
Serkku lähti Ruotsiin, kun hällä oli syöpä, jota ei kuulemma Suomessa voitu hoitaa. Tervehtyi. En siis sano, että sulla olisi syöpä. Heitinpähän vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja muille kannustavista viesteistä. Toivon että sairauteni selviää mutta voi olla niinkin että ei selviä tai ei selviä tarpeeksi ajoissa. Mutta saatoitte pelastaa henkeni jos tosiaan on kyseessä hematologiset vai mikä se oli sairaudet. Normaaleja arvoni eivät ole millään mittapuulla.
Ap.
Ei pidä kiitellä. Mutta, jos jaksat päivittää kuulumisia, niin hienoa. Jäi muakin vaivaamaan. Onhan nuo hommat nyt selvitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ei pidä kiitellä. Mutta, jos jaksat päivittää kuulumisia, niin hienoa. Jäi muakin vaivaamaan. Onhan nuo hommat nyt selvitettävä.
Kiitos. Jumala yksin tietää, mitä minulle käy. Ainakin sain elää 65-vuotiaaksi. Kokenut paljon ja elänyt täyttä elämää.
Ap.
T Ö I H I N !!!!!!!
N Y T !!!!!!
H U S H U S !!!!!