Brio Race, miten pieneen tilaan kasattuna
Tietääkö joku näkeekö jostain kuvan siitä miten pieneen brion racet menee kasattuna??
Kommentit (5)
Siinä nimittäin se selkänoja on jätetty tosi pystyyn, vaikka ainakin itse kasatessa laitan sen alas, jolloin rattaat menevät pienempään tilaan. Kävin juuri mittaamassa meidän Racet, ja korkeusmitaksi en kyllä saa 30 senttiä enempää... Muut mitat ovat mielestäni aikalailla samat.
Ihmettelinkin vähän tuota kuvaa!
Oletko tykännyt noista Race rattaista muuten??
Haalistuukohan tämän vuoden mallien musta pääväri kuinka käytössä?
Kävin noita rattaita kokeilemassa meidän autoomme, ja jos selkänojan laittaa siihen ala-asentoon niin eivät mahdu pitkittäin, eli silloin paketin pituus kasvaa. Ja jos taas jättää selkänojan ylös niin on aika korkea paketti.
Paketti on siis pidempi jos kasaa siten että selkänoja on alhaalla, jos ylhäällä niin korkeampi, riippuu minkämallinen takakontti on (eli miten sinne mahtuu parhaiten..
Itse ostin nämä Brio Racet nyt 2007 vuonna, jotta voin käyttää isommalla lapsellamme yksösten rattaita, kun miehen lapset ovat viikonlopun/viikon äitinsä luona.
Tuosta mustasta väristä vielä, että itse ostin sellaisen värin jossa ei tätä mustaa ole ollenkaan, aiemmin kokemusta, että varsinkin briolla musta haalistuu tavattoman helposti, ja nopeasti!! kun taas meillä on ollut Emmaljungan vaunut, niissä tämä musta on pysynyt paljon parempana (samanlaisella, hyvällä käytöllä).
Toisaalta näissä Raceissa kangasleikkaukset ovat sellaiset, että kuomu on jokin muu väri kuin tumma/musta, ja istuin osa musta joten tämän puoleen ei niin väliä tuon haalistumisen kanssa. Mutta mustahan on todella kuuma väri kesällä (epämiellyttävä lapselle...)
Tulipa sekava ja pitkä sepustus...
Terv. Nanastasia ja tytöt -04 (eivät siis kaksosia, toinen miehen ja toinen minun ed.liitosta).. ja onhan meillä -99 ja -07 lapsosetkin...
http://www.brio.se/BRIO_NET/Sverige/?b=3
89x54x35cm taisi olla nuo mitat