Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen "otetaan"?

Vierailija
30.03.2026 |

Kun nainen sanoo että hän haluaa että hänet otetaan. niin mitä se teille tarkoittaa?

Naiselta kun kysyin, niin hän sanoo että haluaa tullla sängyssä "otetutksi" koska muuten elämässä tekee kaikki päätökset ja säätää kaiken ja haluaa seksissä luovuttaa valllan miehelle. Hän ei pidä mistään SM hommista eli ei piiskaa/läpsimistä yms.

Miten teillä otetaan ja tullaan otetuksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan niin maan perusteellisesti!

Vierailija
2/2 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena haluan usein olla se "ottavampi" osapuoli, puoliso pitää siitä että kerron mitä haluan ja aion hänelle tehdä juuri siinä hetkessä. Yhdynnän aikana on sanoja mahdollisimman vähän. Tutun kumppanin kanssa tietenkin tietää mistä toinen pitää erityisen paljon ja mitä ei saa tehdä, joten tällainen kiihkeä ottaminen on helppoa.

Jos mies ottaa minut, se tarkoittaa että keskustelua ei tarvita vaan hän ohjaa mut niihin haluttuihin asentoihin, esimerkiksi käsillään tai katseellaan. Joskus voi intoutua vähän rajummaksi, vetäen mun nilkoista jalat sopivampaan asentoon tai takaapäin tullessa painaa kehollaan mun lantiota parempaan kulmaan. Kunnioittavasti eikä koskaan mitenkään alentavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä