Tunnetko vetoa vastakkaisessa sukupuolessa samankaltaisiin ulkoisiin ominaisuuksiin joita itselläsikin on?
Eli samankaltainen ruumiinrakenne, kasvojen muoto jne. Jos olet itse brunette, niin tykkäätkö myös tummista ja taas blondit vaaleammista?
Kommentit (24)
En tykkää lyhyistä, kaljuuntuneista silmälasipäisistä miehistä.
Pitää olla pitkä, hoikka, perusterve ja hyvä luonne kuten itsellänikin. Lempeä, sivistynyt ja samanlainen koulutus- ja perhetausta kuin itsellä.
Olen aiemmin koittanut antaa mahdollisuuden vaatimattoman näköisille miehille, mutta he on osoittautuneet huonoitsetuntoisiksi, epävarmoiksi ja katkeriksi naisvihaajiksi.
En. Sillä vastakkaista sukupuolta edustavalla tulisi olla ne vastakkaisen sukupuolen ns ominaispiirteet.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää lyhyistä, kaljuuntuneista silmälasipäisistä miehistä.
Pitää olla pitkä, hoikka, perusterve ja hyvä luonne kuten itsellänikin. Lempeä, sivistynyt ja samanlainen koulutus- ja perhetausta kuin itsellä.
Olen aiemmin koittanut antaa mahdollisuuden vaatimattoman näköisille miehille, mutta he on osoittautuneet huonoitsetuntoisiksi, epävarmoiksi ja katkeriksi naisvihaajiksi.
Oletko ikinä ajatellut, että oma vihasi voisi synnyttää myös muissa ihmisissä saman reaktion?
Tunnen vetoa vastakkaisiin piirteisiin, jos ulkoisesti ajattelen. Olen itse pienikokoinen, mies taas pitkä ja raamikas, olen vaalea, joten mies tumma jne. Poikaystävät ja aviomies ovat kaikki kuin samasta puusta veistettyjä, kasvoiltaankin hyvin samantyyppisiä kapeakasvoisia.