Lapai tulossa 2kk päästä, enkä vain saa töitä! Aivan kamala tilanne...
Olen nyt jo yli 6kk ajan hakenut töitä koko ajan, muta en vain saa niitä...Tämä on ihan kamalaa. Mulla on pitkä 10v työttömyys takana, mut nyt oon yrittäny päästä ku pitäis elättää pian. Oon 38v mies. MUT eihän tässä maassa näköjää saa töitä vaik lähettäis tuhansia hakemuksia????!!
Mitä ihmettä teen? Yksinkertaisesti EN SAA töitä!!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miks et mene töihin?
Kun EI töihin "MENNÄ", vaan pitää HAKEA!!!
Anna se työpaikka
Vierailija kirjoitti:
Lapai?
Lapsi
Eri ala ehkä osaksi. Tai verkkokauppa, tuotteet joita vähemmän muilla. Ideoita.
Eipä niitä töitä kovin helposti muutkaan saa oli lapsia tai ei. Kela huolehtii kyllä. Voit jatkaa töiden hakemista edelleen. Vauvoista on loppujen lopuksi hyvin vähän kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Eri ala ehkä osaksi. Tai verkkokauppa, tuotteet joita vähemmän muilla. Ideoita.
Miten ilman pääomaa??!!
Ja sit lähtee tuet!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapai?
Lapsi
Lapai olis ollut parempi.
Otan osaa.
Vau, 10 vuoden työttömyyden aikana viimeiset 6 kk haettu töitä.
/sarkasmia
Tuhansilla hakemusmäärillä on turha kehua jos ne on huonosti tehtyjä/ei ole pätevyyttä tai tuoretta työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Miks laitoit rojut torveen.
Lasta, palanutta pizzaa ja jäätynyttä olutta yhdistää ääliö, joka ei ottanut ajoissa ulos.. ;)
Olet jo 38-vuotias ja ollut työttömänä jo 10v. Onko sinulla edes mitään tutkintoa? Sinun mahdollisuus työllistyä on kyllä häviävän pieni. Käytännössä saat työpaikan vain jos se ei muille kelpaa.
Sä oot just se syy, miksi muitakaan synnytysikäisiä ei haluta palkata.
Saat paljon paremmat tuet kun on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapai?
Lapsi
Niin miksiköhän täältä otettiiin se "muokkaus" eli tekstin korjaaminen pois. Olihan se pari viikkoa.
Ei helppoa ole työpaikan saaminen, mutta jos on koulutus ja työkokemus taustalla ja tekee huolella hakemukset mahdollisuudet lisääntyy, tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Sä oot just se syy, miksi muitakaan synnytysikäisiä ei haluta palkata.
Niin tämä aloittajako? Mies? Pitäiskö meidän sit vaan yhteistuumin kivittää hänet, niin ongelma poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vau, 10 vuoden työttömyyden aikana viimeiset 6 kk haettu töitä.
/sarkasmia
Tuhansilla hakemusmäärillä on turha kehua jos ne on huonosti tehtyjä/ei ole pätevyyttä tai tuoretta työkokemusta.
Olen eri. Pätevyys on. Työtä piti olla yllin kyllin. Kokemusta ei voi olla jos ei ikinä tule valituksi työhön. Harmittaa että uskoin, harmittaa että hukkasin aikaa koulutukseen joka todellakaan ei työllistä, ainakaan Uudella maalla. Muualle ei ole mahdollista mitenkään lähteä, kun jatkuvasti p.a. ja laskut lähtee ulosottoon. T. Lh.
Onnea lapsesta! Nyt rauhoitut ja jäät perhevapaalle. Saat päivärahaa. Otat yhteyttä kelaan ja selvität kaiki tukimahdollisuudet. Lapsi tuo kyllä leivän tullessaan. Ei kannata mennä mukaan siihen lapsiperheiden varustekilpaisuun. Aika vähällä pärjää aluksi. Nauti isyydestä. Se on parasta, mitä sinulle voi nyt tapahtua.
Miks et mene töihin?