Muistatteko selvännäkijä Aino Kassisen?
Itse olen sen ikäinen, että muistan. Oli aika outo tilanne 70-luvulla, kun eksynyt lapsi löydettiin hänen avullaan. Myös synnyinpaikkakunnallani eräs murhamies paljastui Ainon avulla.
Kommentit (18)
Harvinainen aito selvännäkijä kyseessä.
Olenko selvänäkijä jos käytän silmälaseja?
Yksittäistapaus.
Ja rikkinäinen kellokin on oikeassa, peräti kaksi kertaa vuorokaudessa.
Ei muuten minulle tiennyt mitään tulevaa, kävin 70-luvulla.
Onko Turun alueella ketään hyvää selvänäkijää,kertokaa,kuka ,ketä.
Minäkin olen selvinäkijä näin yhden selvinpäin olevan ihmisen ihan selvästi.Se oli muuten Aimo Kassinen ,setä ja isot riippamunat.
En muista, mutta olen lukenut kirjan hänestä
Mutta eipä selvinnyt Kyllikki Saaren mur.., sitäkin häneltä varmaan kysyttiin, eli kusetusta koko homma.
Harmi kun olin vielä pieni 70 luvulla kun yksi vanha rouva muisti vanhat kertomukset ja kiroukset sekä viittoili tiettyihin paikkoihin mitkä oli olleet sitten pahoja.
En mutta kattokassinen oli lastensatu lihavasta pojasta jolla propelli takapuolessa. Poika lenteli kaupungin yllä ja ystävystyi jonkun tytön kanssa.
En mutta muistan selvännökijä Tamara Maunosen. Kyvyt kuulemma ilmaantui kun miehensä kuoli ja hänestä tuli yh
Kassinen opasti esim.Vesa-Matti Loiria henkisellä polulla. Vesku oli etsijä, ja lopulta varmasti myös löytäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kassinen opasti esim.Vesa-Matti Loiria henkisellä polulla. Vesku oli etsijä, ja lopulta varmasti myös löytäjä.
Näinkö on
Vierailija kirjoitti:
Miten se näkyi elämässään. Paljon hyviä tekoja..
Nii.
Muistan vain Kassi-Alman ja senkin hyvin heikosti...
Vierailija kirjoitti:
Ja Pekka Siitointa.
Vierailija kirjoitti:
En mutta muistan selvännökijä Tamara Maunosen. Kyvyt kuulemma ilmaantui kun miehensä kuoli ja hänestä tuli yh
Ei ainakaan omaelämäkertansa mukaan.
Laitoin äsken perunat kiehumaan