Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaan ystäväni mies kertoi vappubileissä miehelleni....

Vierailija
07.05.2007 |

.. kuinka Lapissa saa pi**ua niin paljon kuin ikinä vaan haluaa. Käy joka vuosi viikon " kalastusreissulla" poikien kanssa lapissa. Ystäväni on luottanut aina mieheensä 100-prosenttisesti, paitsi nyt luottamus on alkanut rakoilla, koska miehensä jäi kiinni härskistä työpaikkaflirtistä.

Kysymykseni siis oli: kertoako ystävälleni vai ei?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miettii minusta ihan fiksusti, että tuollaisen heiton kuuleminen jopa parhaalta ystävältä voi tuntua tosi pahalta ja pilata muuten hyvän liiton ilman varsiniasta syytäkin (jos puhuu enemmän kuin tekee, etenkin kännissä).

Toisissa liitoissa rajat on liikkuvammat kuin toisissa, toisaalta miehen avoimeen flirttiin puuttuminen kielii, että luottamuspulaa on muustakin syystä jo ilmassa... Vaikea sanoa. Onko miehenne hyviä ystäviä? Jos kerrot suoraan, on se kaveruus taatusti mennyttä. Myös ystäväsi voi kääntää selkänsä sinulle, jos hänen miehensä saa käännettyä asian itseäsi vastaan.

Ehkä voisit tosiaan ylipäänsä kysellä, missä he menevät ja haluaako ystäväsi jutella. Ja ottaa esille sen, että liian moni luottaa sokeasti miehiinsä esim. " kalareissuilla" . Loput jääköön heidän setvittäväksi, ellei sitten ystäväsi itse myöhemmin tule hakemaan sinulta vahvistusta omille epäilyilleen...

Vierailija
22/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja entäs sitten tämä puoli: aviomieheni kertoi minulle sillä ehdolla että pidän suuni kiinni, ja minä lupasin miehelleni. ap

Jos näin tosiaan on, tietenkin suhde omaan aviomieheesi on paljon arvokkaampi kuin huhupuheeseen perustuvan asian kertominen ystävällesi! En miettisi hetkeäkään tilanteessasi, vaan pitäisi suuni kiinni, vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Korkeintaan puhuisin mieheni kanssa uudestaan ja kertoisin, kuinka paljon asia vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrellen jotenki, että mitä yleensä lapin reissuista miehet jossain retostelleet tms.. Ehkä ei kannata suoraan miehen sanomaksi laittaa..

Vierailija
25/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin yleisesti, että niinhän sitä sanotaan, että lapin reissuilla saa p:tä niin paljon kuin haluaa. Onneksi oma mieheni ei ole sellaisista reissuista kiinnostunut.

Vierailija
26/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saisi ystävän miettimään, onko mies sielläkään luottamuksen arvoinen ilman, että ap möläyttäisi huhupuheita oman miehensä luottamuksen vastaisesti.

Vierailija
27/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ei ole musta-valkoista! Hyvä ystäväni epäili miestään pitkään mutta mies vain kirkkain silmin kusetti. Kun niitä pettämis " juoruja" tuli vähän joka suunnalta niin ystäväni laittoi miehen koville. Pääsi lopultakin eroon miehestä! T. 16

Vierailija
28/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaikkien pitää epäillä miestensä kalastusreissuja? Eiköhän sitä saa ihan ympäri suomenmaata jos on haluja pettää. Ei tarvitse lappiin asti lähteä kutemaan.

Vierailija
29/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se vain niin kuin täällä etelässäkin, isketään baarista paikallinen vosu?

Voisitko vastata pian, sillä pitää päättää mitkä kalastus vehkeet ostan vai lähdenkö sittenkin metsästämään.

t. kiinnostunut

Vierailija
30/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden miesten kannattaisi vähän keskustella...? Eikö ap:n mies ole yhtään huolissaan kaverinsa liitosta?

Vierailija
31/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän ois sitten vaan palvelus. Ei sellaisia mustavalkoisia ystäviä kukaan kaipaa.

Tietenkään ap et kerro, pettäisit silloin miehesi. ja miehen ja kaverin välit menis pilalle. ei tosiaan vaimoille kannata mitään kertoa.

Vierailija
32/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyväksy pettämistä niin kerron.

Vierailija
33/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa siitä olisi kaikille osapuolille vain haittaa, paitsi että ehkä se ystävän mies sentään olisi edes ansainnut ongelmansa ;) Mutta muutkin kärsisivät, eikä vähiten miehesi, jonka luottamuksen sinä pettäisit.

Mä olen niin tyhmä, että varmaan ennemmin eläisin valheellisessa liitossa kuin kuulisin noin kurjan totuuden, jos liitto olisi kuitenkin muuten hyvä ja onnellinen. Ja jos jonkun haluaisin nuo kulissit ja samalla koko elämäni romuttavan, olisi se mieheni eikä kukaan ystävistäni.

Vierailija
34/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka pettää tekee sitä kaikkialla ja kaikenaikaa :(

Vierailija
35/35 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei onneksi ollut lapsia eivätkä he olleet vielä naimisissakaan, mutta silti vieläkin harmittaa sekä ystäväni että hänen exänsä puolesta koko homma :( Kateellinen tuttavamme onnistui kylvämään ystävääni epäilyksen siemenen, vaikka tutun puheet perustuivat valheisiin. Tiedän sen, koska olin itsekin todistamassa päinvastaista käytöstä eräälläkin työreissulla (olen samassa firmassa töissä kuin tuo ex). Oikaisin kyllä tämän väitteen, mutta siemen oli jo kylvetty ja ehkä eniten lapsuuden traumoista (oma isä petti äitiä ja jätti perheensä)johtuen ystäväni ei pystynyt sitä enää kitkemään eikä uskomaan miestään tai ystäviään.

Ja tämä hullu, kateellinen tuttava sai mitä tilasi: toisilleen oikeasti hyvin sopivien ihmisten eron :(

Älä siis sotkeennu ystäväsi perheasioihin, ellet itse oikeasti ole todistamassa pettämistä. Voi olla, että ystäväsi mies pettää, voi olla että hän on muuten vain k***pää humalaisessa miesporukassa ja puhuu suulla suuremmalla. Niin tai näin, pariskunnan on keskenään selvitettävä luottamuksen rajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan