Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olaplex hiusöljy, onko hyvä? Mulla hennot ohuet hiukset, tekeekö sellaisista raskaat?

Vierailija
30.03.2026 |

Tietty tuote lupaa että ei tee mutta miten on? Tosi vähän käytän mitään hiuksiin jätettäviä hoitoaineita koska ne yleensä lätistää mun tukan. Nyt tarttis kuitenkin jotain hiuksia siloittavaa ja lämmöltä suojaavaa tuotetta, pesen joka päivä hiukset ja kuivaan föönillä + taivuttelen ilmakihartimella. Jotain muita tuotesuosituksia? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin olen silmäillyt sitä dysonin huippukallista airwrap fööni/muotoilulaitetta tai mikä onkaan, kenelläkään siitä kokemuksia? Ap

Vierailija
2/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Wella LuxOilia jo vuosia. Kokeilin Paul Mitchellin vastaavaa, mutta mielestäni rasvoitti. Wellaa suht vastaava on KMS Tame Frizz, siloittaa hiusta ja on kevyt. Noi kaksi riittää ainakin mulla lyhyiden hiusten muotoiluun samalla kun antavat kuria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt Wella LuxOilia jo vuosia. Kokeilin Paul Mitchellin vastaavaa, mutta mielestäni rasvoitti. Wellaa suht vastaava on KMS Tame Frizz, siloittaa hiusta ja on kevyt. Noi kaksi riittää ainakin mulla lyhyiden hiusten muotoiluun samalla kun antavat kuria. 

Käytän siis vain yhtä tuotetta kerrallaan hiuksiin, enkä sotke niitä keskenään. 

Vierailija
4/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos suosituksista. Arvosteluissa joissakin mainitaan tuon wellan olevan aika voimakkaan tuoksuinen, miten on? Käytätkö öljyä kuiviin vai märkiin hiuksiin? 

Vierailija
5/5 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi