Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marrasmasut maanantaihin

07.05.2007 |

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli nukuttua. Heti suomen pelin jälkeen nukkumaan ja nyt vasta juuri olen herännyt. Tuntuu vieläkin väsymystä riittävän vaikka luulin sen ajan olevan jo ohi.

Täällä ei ole mitään ihmeempiä tapahtunut. Tosin pahoin pelkään, että närästys on tullut takaisin. Nyt vaan odottelemaan toista neuvolaa joka on viikon päästä. Jospa sais sitten jo ajan sinne rakenneultraan.

Mukavaa alkuviikkoa.....

Dragondream+kirppu 14+5

Vierailija
2/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt nähnyt ketjua, joten väsäsin sellaisen =).

Juuri havahduin että jestas, sitä eletään vauhdilla viikolla 14! Ja tuntuu että se oli ihan juuri kun makasi rv 6 sairaalassa tipassa ja verta vuotaen ja ajatteli ettei tästä selviä ikinä... Onneksi olo on helpottanut, öklö olo on poissa ja väsymyskin on pahemmin lakannut painamasta. Vessassa juokseminenkin on alkanut hieman helpottaa, muutamana yönä en ole noussut vessaan kun vasta aikaisin aamulla. Repäisykivut ovat yhä aika mahtavia =).

Onkos kellään jo selkä/lonkkasärkyä? Itselläni lonkat tuntuvat vaivaavan iltaa kohti ja selkääkin jomottaa, toistaiseksi pärjäilty silti ilman särkylääkkeitä.

Tsemppiä kaikille kenen pienokaiset ovat kipeitä. Meillä pienempi oli viime viikon mahakipuinen, meni vappu hältä sitten sohvan pohjalla maaten. Toivotan kaikille pikaista paranemista.

Ainiin... Poriin on vihdoin saatu 4D ultra joten sinne täytyy sitten kyllä varmasti varata aika.

Nyt ajattelin repäistä ja alkaa pesemään ikkunoita. Tosin kiipeily tuoleille hieman hirvittää, mutta kai se on uskaltauduttava...

Ihanaa kevätpäivää kaikille!"

Eppuliina r

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös herätty ihan justiinsa ja tulipas nukuttua reilut yöunet.

Eilettäin sain haravoitua koko pihan ja muutenkin tehtyä pihahommia useamman tunnin ajan, ja nyt on hyvä mieli siitä.

Eilisessä pinossa oli puhetta ensimmäisestä lääkärineuvolasta, meillä päin se on suunnilleen vkolla 12 eli mulla ensi viikolla ja samalla sitten ultraillaan. Täällä vointi ollut ennallaan, väsymys alkaa väistymään mutta kuvotusta riittää vielä.

Huomenna onkin jännä päivä kun menemme esikoisen kanssa tutustumaan eskariin, saapa nähdä mitä poika siitä käynnistä tuumaa! =)

Nyt aamupalan laittoon!

K & Himpula rv10+3 (ultran mukaan 10+6)

Vierailija
4/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Tais olla tullut taas pari..ellen ihan väärin muista..

Mulla taas nyt tullu pahaa oloa, etenkin jos on nälkä..hyi, yök, tässä yritän nyt leipäpalasta saaha alas, ennen kuin tulee ylös..

Rintoja, etenkin nännien aluetta on alkanut kutittaa hirveesti. Noloa, kun yrittää jossain sit vaivihkaa rapsutella..

Jaaha, tyttö saikin jo syötyä..

Milenna ja Onni 13+2

Vierailija
5/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on alkanut yöjuoksut vessaan vähentyä. Aiemmin kävin yleensä neljä kertaa yössä, nykyään enää kahdesti tai joskus vain kerran! Yritin taas aamulla tunnustella kohtua mutta en mä mitään löytänyt... tiiä ees miltä sen pitäisi tuntua. Äkkinäiset liikkeet (aivastaminen, niistäminen, nopeat kääntymiset) välillä vihlaisee nivusissa, mutta se on vissiin normaalia.

Mulla on tällä viikolla ensimmäinen lääkärineuvola, ultran mukaan rv12+6. Täällä ei kylläkään ultrata neuvolassa koskaan, ei ole laitteita.

Eppuliina kyseli selkäsäryistä. Mulla on jo parin viikon ajan ajoittain sattunut alaselkään, lähinnä silloin jos makaan selälläni. Pitää vähitellen näköjään ruveta nukkumaankin pelkästään kyljellään, vaikka yleensä mieluummin oonkin nukkunut selälläni. Joskus kävellessäkin tuntuu alaselässä/lantiorangassa/lonkissa (en tiiä tarkalleen missä kohtaa, vaikee paikallistaa) semmoista löysyyttä ja lonksumista ja pientä kipua. Kai tuokin on ihan normaalia sitten.

Tämmöstä täällä. Lähdenpä tästä naapurinrouvan kanssa lenkille kun on niin hieno ilmakin. Jospa siellä vähän piristyisi mielikin... :) Päivänjatkot!

Ama-riia rv 12+3

Vierailija
6/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se viikonloppu taas vieräht ilman että ehdin koneelle. olin ihan ypöyksin kotona kun muu perhe oli reissussa. Ihanaa oli. Nautin kyseenalaisesta huvista rauhassa siivoamisesta sekä nukkumisesta ja hyvästä ei-itse tehdystä ruuasta. Rentoutti.

Olo on edelleen öklö välillä. Tänään on onneks ollut parempi. Perjantain pihatalkoot ja runsas harvavointi autto niskasärkyynkin ja siten myös migreeniin.

Lekurineuvola on huomenna ja ultra perjantaina, joten elämme jännittäviä aikoja turvallisissa ammattilaisten käsissä tämän viikon. Kiirettä on kun lasten harrastusten kevätjuhlia vietellään ja äitienpäivään mummojen kanssa pitäis valmistautua, meinaan tarjota niille kakkua lauantaina kotosalla, niin saa sitten juhlia omalla perheellä liki koko sunnuntain.

Vointeja kaikille!

tänään 13+1

Vierailija
7/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se viikonloppu meni ja taas on maanantai! Eilen kävimme mökillä paistamassa makkaraa ja illalla sitten oli hirveä jano ja hieman pahaolo.

Alaselkää on vähän ruennut särkemään. Johtunee varmaankin huonoista lihaksista. Kun tekee äkkiä jotain niin tuntuu vihlontaa nivusissa.

Keskiviikkona on jo toinen neuvola.

Pitää tästä lähteä piha hommiin ja sitten kaupungille :)

rv 13+5

Vierailija
8/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleki on iskeny uudelleen kaamee väsy: hyvä et nytkään silmät pysyy auki ja heräsin aamulla sentään vasta puol 8. Oli aika riehakas aamu ku kaveri oli poikiensa kaa kylässä. Nyt tytöt kattoo videoo ja saan hetken omaa aikaa. Pitäis varmaan mennä lepää...

Mulla tuntuu toisinaan särkyä selässä, varsinki iltasin ku on paljon seissy tai kävelly. Kuopusta oottaessa käytin tukivyötä ja taidan ottaa sen kohta uudelleen käyttöön. Tuntu et siitä oli kyl vähän apuu.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)

Tarald ja tiitiäinen 12+2

Vierailija
9/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään np-ultra, sikiö vastasi täysin viikkoja ja liikkui paljon. Oli kyllä tosi suuri helpotus, kun olin pelännyt jo vaikka mitä sydänäänten kuulumattomuuden takia (istukka on kuulemma etuseinämässä). Np-turvotus oli 1,4 mm. Sydämen kammiot eivät vielä näkyneet, joten sain ajan rakenneultraan. Nyt ultran teki th, viimeksi lääkäri. Varmasti tuo th:kin osaa katsoa tarvittavat jutut, mutta jotenkin se edelliskertainen lääkäri vaan selitti enemmän ja tuntui taitavammalta. Tekeekö teillä kellään lääkäri np-ultran?

Tosta lääkärineuvolasta oli puhetta: mulla oli se ekan kerran jo rv 11.

Tuli muuten jotenkin poikaolo tuolla ultrassa. Viimeksi oli tyttöolo ja -maha ja poika sieltä tuli. Eli ei ole näihin oloihin paljon luottamista ainakaan meikäläisellä!

tosca ja pieni touhutaavetti rv 13+0

Vierailija
10/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Toscalle hyvistä ultrakuulumisista! Varmasti helpottavaa nähdä, että kaikki on hyvin, vaikka niitä sydänääniä ei olekaan neuvolassa saatu aiemmin kuuluville.

Itselläni olisi torstaina toinen neuvolakäynti, ja jännitän kovasti tuota sydänäänten kuulumista/kuulumattomuutta. Ja ultra on sitten ensi viikon tiistaina. Niiiiiiiin, pitkä aika vielä!

Otsikkoni kertoo täysin tämänhetkiset mietteeni. Eilen illalla kurkkuani alkoi kivistää ja nenä äityi vuotamaan. Yö oli sitten sellaista torkkumista kaktus kurkussa. Tänään töissä tuntui lähes mahdottomalta ajatella, että viikko on vasta alussa. Onko äidin sairastelusta jotakin haittaa sikiölle? Ajattelin, kun tämä on jo toinen flunssani tämän raskauden aikana. Itse olen kyllä helisemässä, kun töissä pitäisi jaksaa eikä oikein mitään troppeja saisi raskauden takia ottaa. Mustaherukkamehun avulla sitten vaan eteenpäin.

RvaRuljanssi ja Nuu 10+6

Vierailija
11/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi laiska kirjoittamaan mitään. Väsymys on iltaisin vienyt voimat. Nytkin närästää päivällä syödyt valkosipuliperunat ja olo on aivan vetämätön. Joka päivä olen pinon lukenut.

Hienoa, että umpisuolipotilas voi jo paremmin, voimia! Onnittelut ultrassa hyviä uutisia saaneille! Itselläni on huomenna ultra Kättärillä ja olen viimeiset päivät laskenut jo tunteja sinne pääsyyn. Mikään muu ei tunnu merkitykselliseltä, jännittää.

Huomenna lisää kuulumisia. Pepi 12+6

Vierailija
12/12 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RvaRuljanssi, täällä kohtalotoveri!!!!

Olin viime viikolla saikulla ja todettiin että keuhkoissa joku tulehdus. Nyt sit la yönä kaktus muutti kurkkuun ja tänään alkoi järkyttävä vesiputousnuha!!! En usko että näistä on haittaa sikiölle, viime raskaudessa miulla oli riesana virtsatientulehdukset ja silloin jo hiukan mietitty että jokohan menee munuaisiin ja olisi vaaraksi lapselle.

Onnea kaikille mukavista ultrakuulumisista ja tsemppiä vielä sinne pääsyä odottaville.

Miulla ei ole lääkärineuvolaa, oisko ensi kerralla eli parin viikon päästä....kortissa kyllä lukee vaan TH käynti, en tiedä. Maha todellakin jo näkyy ja puolitututkin katselee sillä silmällä että kysyiskö.....

Jaahans, ja lisää nokkapaprua ja nukkumaan!

Hei hei!

T: Nasulina rv 13+5 (???) ...........en kestä laskuissa mukana