Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset on nyt IN

Vierailija
07.05.2007 |

Jossain vaiheessa on puhuttu, että yksiväriset hiukset olisivat taas tulossa muotiin, mutta ainakin kun noita netin hiusmuotisivustoja katselee, on siellä ainakin vielä monisävyvärjäys valloillaan. Tällä viikolla kampaaja ja haluisin jotain uutta ja sähäkkää! Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seuraa trendejä niin itse olen tosiaan huomannut, että yksiväriset hiukset on tullut taas muotiin. Eli se ollako blondi vai brunette-värjäys ei taida olla tällä hetkellä enää se kuumin juttu, vaikka edelleen muotia onkin. Tällä hetkellä muodissa vaikuttaa aika vahvasti 70-luku, jolloin oli juuri yksivärisenä ihan vaaleaa ja ihan tummaa tukkaa, sekä sitten ihan värjäämätöntä luonnontukkaa.

Vierailija
2/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luku kyllä kiehtoo mua ainakin vaatetuksen osalta, mutta toisaalta taas yksiväriset hiukset näyttävät mun tapauksessa raskailta, koska hiukset on paksut.

Toisaalta muodissa taitaa olla myös futurismi ja metallinhohtoiset sävyt. Se vaan tahtoo olla, että vaaleat hiukset ei kauaa pysy platinansävyisinä, kun keltaisuus pukkaa pintaan. Aina pitäisi olla hopeashampoota hyllyssä :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella loistava tulos tuli, vaikka monivärinen on ollut jo monta vuotta ja siihen on ehtinyt tottua.

Vierailija
4/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sävy, jos saan udella? Miten pitkät hiukset sulla on? Onko tasapitkät vai kerrostetut? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan