Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ovat nuoremman näköisiä mielestään. Mutta pesethän naamasi ja

Vierailija
29.03.2026 |

Poistat lisäkkeet ennen arviota? Kuva myös ilman filttereitä ja sumennoksia tekoälyyn ja pum! Olet ikäisesi näköinen.   Eikö vain. Lisäksi jos pidät oman hiusvärisi joka kenties osin harmaa jo ennen viisikymppisiä niin A vot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihon ikääkään siinä mikroskooppisessa tutkimuksessa arvioida senttisen pakkelin läpi. 

Vierailija
2/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus, mutta minä en käytä meikkiä ja hiukset luonnonväriset. Tytär sanoi juuri eilen että äiti, olet sinä vielä aika nuoren näköinen.

Kannustan kaikkia luonnollisuuteen.

Vierailija
4/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee.  

Puppa ou jee! trööt trööt :)

Vierailija
5/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävätkö ihmiset nykyään nuoremmilta kuin ennen? Olisin voinut vannoa että nuori harjoittelija oli alaikäinen mutta kävikin jo neljääkymppiä.

Vierailija
6/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus, mutta minä en käytä meikkiä ja hiukset luonnonväriset. Tytär sanoi juuri eilen että äiti, olet sinä vielä aika nuoren näköinen.

Kyllä se vielä 38-vuotiaana hehkututtaa. Sitten kymmenen vuoden päästä alkaa vaihdevuodet ja kellossa on eri patteri.

Vierailija
7/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävätkö ihmiset nykyään nuoremmilta kuin ennen? Olisin voinut vannoa että nuori harjoittelija oli alaikäinen mutta kävikin jo neljääkymppiä.

31-vuotiaat ovat lapsia. Syntyneet 95. Keltanokkia.

Vierailija
8/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vielä 38-vuotiaana hehkututtaa. Sitten kymmenen vuoden päästä alkaa vaihdevuodet ja kellossa on eri patteri.

Olen yli 10 v vanhempi kuin 38. 

Vierailija
9/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän minkä ikäinen olen. Ei minun tarvitse kysyä sitä tekoälyltä.

Miksi minun edes pitäisi näyttää nuorelta, kun en nuori ole?

Nuoret ihmiset näyttävät nuorilta.

N53

Vierailija
10/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet itse vanhentunut. Itsekin ihmettelin miksi päiväkoti-ikäisiä meni yliopistoon mutta ilmeisesti olivatkin vain sen näköisiä.

Vierailija
11/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaan näyttää. Katsopa kuvia vaikka 90-luvun neljäkymppisistä ja vertaa tähän päivään. Ero on huima. 

Vierailija
12/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän minkä ikäinen olen. Ei minun tarvitse kysyä sitä tekoälyltä.

Miksi minun edes pitäisi näyttää nuorelta, kun en nuori ole?

Nuoret ihmiset näyttävät nuorilta.

N53

Tämä ei sinua koskenut vaan niitä ihan ikäisensä näköisiä jotka somessa kuvien kanssa hehkuttaa nuorekkuuttaan. Heitä ei luomuna edes tunnistaisi 😃

Vierailija
13/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaan näyttää. Katsopa kuvia vaikka 90-luvun neljäkymppisistä ja vertaa tähän päivään. Ero on huima. 

Brigitte Bardot oli vielä 45-vuotiaana tyttömäinen ilman leikkeilyitä.  Nyt 45-v peräpukama täytehuulet botokseineen näyttää 60v.

Vierailija
14/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31-vuotiaat ovat lapsia. Syntyneet 95. Keltanokkia.

Ai ovat vai? Minusta jo keski-ikäisiä.

Vierailija
15/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu meikkikerros ei nuorenna ketään, päin vastoin.

Vierailija
16/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta saa aika hyvän arvion iästä: https://faceage.ai

Vierailija
17/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan edes meikkaa, käytän vain paria ihonhoitotuotetta.

Vähän aikaa sitten uusi työkaveri veikkasi ikäni 10 vuotta alakanttiin, oli luullut minua häntä muutaman vuoden nuoremmaksi 😆

Vierailija
18/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enkä muokkaa kuvia tai käytä filttereitä. Livenä sanottu huomattavasti nuoremman näköiseksi kuin mitä oikeasti olen, eikä kuvien perusteella. AI arvioi kuvan perusteella iäkseni 25-30v., täytän ensi kuussa 45.

Vierailija
19/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta saa aika hyvän arvion iästä: https://faceage.ai

Ehdottomasti kannattaa ladata omia naamankuviaan jollekin hämärälle palvelimelle.

Vierailija
20/24 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole lisäkkeitä enkä juuri edes meikkaa. Meikittömänä kysellään papereita, meikattuna ei. Olen 40. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme