Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierottavaksi meno , etiketti

Vierailija
29.03.2026 |

Miten jos menen hierojalla hierottavaksi olen nainen niin laitanko jotkut helposti puettavat liivit jotka voi ottaa makuu asennossa auki vai mitenkä onko joku pyyhe juttu vai miten se hierojalla menee. Alusvaatteillako ollaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hieroja mies vai nainen ja löytyykö Terhikistä?

Vierailija
2/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miehenä vähän samaa. Jos nuori naishieroja hieroo lonkankoukistajia ja etureisiä, on erektio herkässä. Mitä siinä sitten tekee? Pitääkö sanoa jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minne menet. Joissain paikoissa saa pyyhkeen suojakseen.

Vierailija
4/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja neuvoo kyllä. Minulla hän on siirtänyt olkaimet sivuun ja tarvittaessa avannut hakaset. Housujen yläreunaa voi myös vähän laskea, jos alaselkää hieroo.

Vierailija
5/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miehenä vähän samaa. Jos nuori naishieroja hieroo lonkankoukistajia ja etureisiä, on erektio herkässä. Mitä siinä sitten tekee? Pitääkö sanoa jotain?

Kannattaa mennä thaihierojalle, niin erektion saaminen on suorastaan suotavaa.

Vierailija
6/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroja neuvoo kyllä. Minulla hän on siirtänyt olkaimet sivuun ja tarvittaessa avannut hakaset. Housujen yläreunaa voi myös vähän laskea, jos alaselkää hieroo.

Näin miehenä kuulostaa tosi kiihottavalta.

Vierailija
7/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok provo.

Keksi vaan lisää.

Vierailija
8/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok provo.

Keksi vaan lisää.

Miksi olisi provo? Mä en tiennyt ekaa kertaa hierojalle mennessäni, miten siellä kuuluu toimia. Tilassa oli se hierontapöytä ja joku työpöydän näköinen. Naulakko oli vaatteille ja sitten hieroja vaan totesi, että "noniin, voit riisua ja käy vaan tohon pöydälle sitten". No minä häkeltyneenä mietin muutaman sekunnin ja sitten toimin kuten käskettiin, otin paidan JA liviit pois. Ei sillä hierojalla kyllä ilme värähtänytkään, en tiedä olettiko silti, että otan myös liivit pois. KAIKKIALLA muualla on aina sanottu, että "ota vaan paita pois ja jätä liivit päälle ja kun oot valmis, niin käy tuohon pöydälle". Ja hieroja vielä aina poistuu hetkeksi huoneesta, että saan rauhassa tehdä tämän. Sillä ekalla kerralla en edes ymmärtänyt hävetä, mutta kyllä jälkikäteen on hävettänyt ja oon aatellut, että minähän ihme pervona se hieroja mua piti, kun pyyhkäsin tuosta vaan tissit esille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi