Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-50 euron askelmittari/älykello

Vierailija
29.03.2026 |

Tarvitsen kellon, josta näen kellonajan, askeleet ja unenlaadun. MUTTA: en halua, että tähän on pakko yhdistää puhelin. En halua yhdistää puhelinta kelloon ollenkaan. Toimiiko tällainen kello silti tarvitsemillani ominaisuuksilla? Katsellut ihan Samsung ja denver kelloja 20-50e.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne toimi ilman sovellusta ja Bluetoothia. Edes nuo Denverin kellot. 

Vierailija
2/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samsung, oli 40 euroa. On yhdistetty puhelimeen, mutta käsittääkseni toimii ilmankin. En ole kuitenkaan kokeillut. On ollut aika hyvä. Pieni näyttö, niin katon puhelimesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimessa on kello ja askelmittareita kymmenkunta. Minä löysin hyvän askelmittarin.

Vierailija
4/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samsung, oli 40 euroa. On yhdistetty puhelimeen, mutta käsittääkseni toimii ilmankin. En ole kuitenkaan kokeillut. On ollut aika hyvä. Pieni näyttö, niin katon puhelimesta

Jatkan, taitaa vaatia kännykän alkuasennukseen, mutta sen jälkeen toimii ilman. Ei mittaa matkaa ilman kännykkää, koska gbs puuttuu

Vierailija
5/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo unenlaadun mittaus on melko sattumanvaraista. Ja askelmittarin saa kännykkäänkin ilmaiseksi.

https://wellnessday.fi/paras-alykello-unen-seurantaan/

"Tarkkuus riittää trendien seuraamiseen ja unen parantamiseen arjessa, mutta ne eivät korvaa lääketieteellistä diagnosointia. Vakavat unihäiriöt, kuten uniapnea, vaativat ammattilaisen arvion."

Vierailija
6/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelimessa on kello ja askelmittareita kymmenkunta. Minä löysin hyvän askelmittarin.

No minä en ainakaan puhelinta pidä lenkillä mukana. Kello kulkee ranteessa.

Mulla on Samsungin halpa kello. On se pitänyt puhelimeen yhdistää ja puhelimen sovelluksella näkee paljon enemmän ja tarkemmin niitä tietoja, kuin itse kellosta. Mutta esim. viestejä tai puheluita kelloon ei ole pakko ottaa. Mulle ei tule mitään sellaisia ilmoituksia kelloon, koska en halua olla saavutettavissa 24/7.

Vierailija
7/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Samsungin halpa kello. On se pitänyt puhelimeen yhdistää ja puhelimen sovelluksella näkee paljon enemmän ja tarkemmin niitä tietoja, kuin itse kellosta. Mutta esim. viestejä tai puheluita kelloon ei ole pakko ottaa. Mulle ei tule mitään sellaisia ilmoituksia kelloon, koska en halua olla saavutettavissa 24/7.

Itse pidän lenkillä puhelinta käsivarsikotelossa.

Vierailija
8/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka Citizen-kello. Askelien ja unenlaadun mittaus on turhaa.

Vierailija
9/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa tälläisellä huawein huntin romulla ihan väärää tietoa, tässä palstailen sängyssä ja kellon mukaan nukun, varmaan vielä syvää unta.😆

Vierailija
10/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän lenkillä puhelinta käsivarsikotelossa.

Pidä vaan. 

Minä en tosiaan pidä puhelinta läheskään aina mukanani, mutta olen kiinnostunut esim. askelmääristäni ja kello on siihen erinomainen. 

Vierailija
11/11 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis justiin vähentänyt puhelimen käyttöä ja esim ulkoilemaan en ota ollenkaan mukaan. Siksi tarvisin tällaisen kellon, koska terveydentilan vuoksi haluaisin seurata askelia, sykettä ja unta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan