Mikä "ilmailuliikenneonnettomuus" Kouvolassa on ollut? Poliisi selvittää, muuta ei sanota
Kommentit (270)
Dronea veikkaan minäkin. Jos se on Venäjän, nousee hirveä haloo. Jos taas Ukrainan, ollaan ihan hissukseen.
Joka tapauksessa niitä lennokkeja alkaa tulla rajan yli. Esim häirintä voi sotkea niiden suuntaa. Onhan noita tullut Baltiaankin. Toivottavasti ei tule kovin isoissa räjähdelasteissa.
Drr, drr, drill, baby. Eiku drone.
Vierailija kirjoitti:
Dronea veikkaan minäkin. Jos se on Venäjän, nousee hirveä haloo. Jos taas Ukrainan, ollaan ihan hissukseen.
Heh, onhan se vähän näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa niitä lennokkeja alkaa tulla rajan yli. Esim häirintä voi sotkea niiden suuntaa. Onhan noita tullut Baltiaankin. Toivottavasti ei tule kovin isoissa räjähdelasteissa.
Helsingissä joku kuvasi jo useamman
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066
Olen lähdössä Ruotsin laivalle lähiaikoina. Uskaltaako tuonne enää mennä jos noita lennokkeja alkaa harhautua sinne ja tänne.
Mitäs ne Helsingin valot olivat? Droneja nekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä joku kuvasi jo useamman
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066
Jep, katsoin saman uutisen. Saa nähdä mikä kohu nousee kun noista joku osuu räjähdelastissa johonkin taloon. Oli vahinko tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys, jos vihollisen toimista puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Rysssssältä olisi mehukas veto naamioida oma drone ukrainalaiseksi ja lähettää se suomeen muka eksyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä Ruotsin laivalle lähiaikoina. Uskaltaako tuonne enää mennä jos noita lennokkeja alkaa harhautua sinne ja tänne.
No mitäpä lottoat jos tommonen lävähtää laivan kylkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tuonne? Kouvolaan? Miten sieltä kautta mennään laivalla Ruotsiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla. 😱
Vierailija kirjoitti:
No vähän on kaukaa haettua. Ennemmin välttelisin Tallinnan laivoja.
Jos tästä asiasta ei kommentoida enempää niin sitten se oli drone. Muussa tapauksessa nämä uutisoidaan tarkasti. Kannattaa opetella lukemaan rivien välistä.
Heti rahaa Ukrainan pellelle, että saa droneilleen uuden suunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne? Kouvolaan? Miten sieltä kautta mennään laivalla Ruotsiin?
Sielt on salainen tunneli 😅
Vierailija kirjoitti:
Totella, totella pahalta näyttää tässä nyt kyllä..
Yleensä kyllä kerrotaan onko esim pienkone ja onko tullut uhreja. Nyt ei muuta kuin että poliisi selvittää. Kyllä tuo lennokilta haiskahtaa. Kouvola on aika idässä ja vahinkoja sattuu.