Turha meidän on tehdä mitään yhdessä kun tulee heti riitaa
Naisystäväni sanoi siis minulle. Olimme päivän shoppailemassa Helsinki Outletissa ja menimme syömään. Oli kivaa. Sitten hän vaikutti vaisulta yhtäkkiä. Kertoi minulle ruokaa odottaessa että on herkillä kuukautisten takia. Ok, se on ymmärrettävää!
Kertoi myös että olisi kaivannut minulta enemmän huomiota ja mielipiteitä kun katsoimme alusvaatteita. Ymmärsin häntä mutta kerroin myös oman näkökantani. Sanoin että tottakai olen kiinnostunut myös hänen ostoksistaan mutta että mielestäni kaikki alusvaatteet sopivat hänelle. Puolisoni ei tykännyt tästä vastauksestani.
Minua siis kuitenkin loukkasi tuo mitä hän sanoi koska emme ole pitkään aikaan käyneet yhdessä, kahdestaan rennosti ulkona. Usein molemmilla on töitä viikonloppunakin tai olemme menossa toisen vanhempien luokse eri paikkakunnalle kylään.
Ne kerrat joina olemme käyneet yhdessä jossain, emme riitele. Emme myöskään riitele muutenkaan. Toki välillä just saattaa joku hiertää mutta puhumalla asiallisesti saadaan kaikki hoidettua. Koskaan ei mene mököttämiseksi tai siihen että sanoisi jotain ikävää.
Yliajattelenko vain tai onko tämä teidän mielestänne aiheellinen loukkaantuminen minulta? Jotenkin jäi vain ikävä fiilis vaikka selvitimme asian jo. Pitäisikö antaa vaan olla?
Kommentit (18)
Ensin sanot, että tulee heti riitaa ja myöhemmin, että teille ei tule koskaan riitaa. Niin, miten se nyt sitten oikein on?
Teitä on kaksi yliajattelevaa herkkistä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin sanot, että tulee heti riitaa ja myöhemmin, että teille ei tule koskaan riitaa. Niin, miten se nyt sitten oikein on?
Siis en minä sanonut tuota vaan puolisoni sanoi minulle. Ja nimenomaan kun ei tule riitoja yleensä niin siksi tuo sanominen jäi kaivamaan. Onko jokin menneisyyden suhde nostanut päätään? Ehkä siinä riitoja oli aina. Sanoi siksi ajattelemattomasti. Ehkä. Ap
Hyi saakeli, mikä uhriutuva ukkeli. Kerran tuli riitaa, ei kannata tehdä enää ikinä mitään kun aina tulee riitaa 🤣
Jos vaan antaisit asian olla. Ihmiset puhuvat usein ajattelemattomasti jos ovat pahoilla mielin, mutta turha on niistä puheista laulua tehdä. Vaan jatka toki jos haluat riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kommentoit kun et ymmärtänyt lukemaasi. Aloituksessa ei ole mitään epäselvää. Lue uudelleen kun tuntuu ettet ymmärrä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissaan miespuolinen?
Kuulostaa kahden drama queen-homon kinastelulta.
Eihän tuo naiselta ollut mitenkään kivasti sanottu. Hän on "herkillä" ja sitten moittii siitä kun yhdessä ei voi tehdä mitään riitelemättä. Ehkä naisella peiliin katsomisen paikka. Voi olla että hänellä on PMS, v*tutuskäyrä nousee silloin ilman syytä ja purkautuu usein juuri puolisoon. En siis puolustele, mutta näin voi käydä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli, mikä uhriutuva ukkeli. Kerran tuli riitaa, ei kannata tehdä enää ikinä mitään kun aina tulee riitaa 🤣
Miten yksinkertaista. Ukkeli kirjoitti selkeästi että naisystävä on noin sanonut. Miten pärjäätte arjessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en minä sanonut tuota vaan puolisoni sanoi minulle. Ja nimenomaan kun ei tule riitoja yleensä niin siksi tuo sanominen jäi kaivamaan. Onko jokin menneisyyden suhde nostanut päätään? Ehkä siinä riitoja oli aina. Sanoi siksi ajattelemattomasti. Ehkä. Ap
Ymmärsinkö, että olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus. Lue uudelleen ja yritä ymmärtää lukemasi.
Aargh. Ihan painajainen olisi joutua miehen kanssa johonkin kauppoihin pyörimään ja vatvoa vielä jotain sanomista jälkeenpäin. Menkää seuraavaksi vaikka keilaamaan. Siinäkin tosin voi olla riskinä että jompikumpi loukkaantuu jostakin.
Jonkun ink-kelin fantasia inhasta naisen kanssa elämisestä. Ei taida uskaltaa seukata naisten kanssa.
Miksi kehittelet näitä höpötarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Aargh. Ihan painajainen olisi joutua miehen kanssa johonkin kauppoihin pyörimään ja vatvoa vielä jotain sanomista jälkeenpäin. Menkää seuraavaksi vaikka keilaamaan. Siinäkin tosin voi olla riskinä että jompikumpi loukkaantuu jostakin.
Miehen kanssa ei jouduta kauppaan pyörimään. Miehet joutuvat.
Loukkaannuit ja se on ihmiselle luontainen tunne. Keskustelu ehdotus:
Puolisosi voi luulla, koska on nähnyt mainoksia kauniista alusvaatteista, että hänen alusvaatteensa ovat tärkeitä sinulle ja että sinun mielestäsi joku tietty valikoiman alusvaate olisi kaunis hänen päällään. Ehkä hän olisi kaivannut mielipiteen vaihtoa hänelle sopivista alusvaatteista.
Tai sitten alusvaatteiden kauneus on puolisollesi tärkeä asia. Siinä tapauksessa myös sinun alusvaatteesi olisivat tärkeitä hänelle.
Sinulle sillä ei ole merkitystä millaiset alusvaatteet hänellä on eli mielestäsi kaikki alusvaatteet sopivat hänelle.
Selvitä samalla miksi ette menneet katsomaan sinulle alusvaatteita puolisosi alusvaatteiden jälkeen jos sinunkin alusvaatteilla on merkitystä hänelle.
Sopikaa seuraavan kerran etukäteen minne menette ja käyttekö mahdollisesti jossain muuallakin.
En ikinä haluaisi enkä lähde miehen kanssa shoppailemaan. Ruokakaupassa voidaan käydä tai hakea ennalta tilattu laite liikkeestä tai muuta nopeaa.
Mutta ihan äärimmäisen tyhmää naiselta edes yrittää perusheteroäijän kanssa viettää aikaa shoppailemalla, katselemalla, sovittelemalla, hypistelemällä, tonkimalla alelaareja tms.
Mieheni ostaa harvoin vaatetta ja silloinkin kun ostaa, se on tosi nopeaa. Katsoo ennalta netistä ja tilaa kauempaa kotiin tai käväisee hakemassa.
Kaikki tällainen on hänelle tylsää ja ankeaa pakollista. En puhu edes meikeistä ja laukuista vaan häntäkin luulisi koskevan vaatteet, kodin tekstiilit, astiat, muu sisustaminen, kirpparit. Ei, ei ja ei.
Sitten on joku tyyliin Motonet tai autoliikkeet, missä saattaa katsella ja pitkäänkin. Minä en tosiaan lähde näihin matkaan. Siinä on syvä viisaus, että kummallakin on myös omia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa.
Ei pidä yrittää muuttaa toista kaltaisekseen vaan rakastaa häntä sellaisena kuin on. En muuttaisi rakkaassa miehessäni yhtään mitään, vaikka välillä en tajua häntä tai välillä voi ärsyttää.
Samahan se on hänelläkin. Viimeksi eilen huomasin hänen lievästi ärsyyntyvän minuun, kun hössötin virpojien tulosta kotona, kaupassa ja vielä uudelleen kotona 😃
Kuukautiset naisella mutta mikä on sinun tekosyysi olla herkkänahkainen?