Argh. Huutonet ja kärsimättömät myyjät. Kyrsii ja pahasti! ov
Mikä helvetti jotain myyjiä vaivaa?
Itse en katso joka päivä maileja ja maksan samalla kertaa useamman huutonet kohteen. Olimme viikko sitten neljä päivää poissa kotoota (oltiin tuttava perheen mökillä viettämässä vappua). Ja maksoin pari kohdetta ennen lähtöämme, lauantaina. Vapun takia rahat näkyivät myyjien tilillä vasta keskiviikkona. Kohteet sulkeutuivat viime viikon ke-to. Tuon neljän päivän aikana, jolloin olin poissa netin äärestä, myyjät olivat lähettäneet mulle joka päivä vähintään yhden viestin, missä kyselevät maksun perään. Ja mä kyllä laitoin niille viestiä, kun olin maksanut.
Sitten pari muuta myyjää, jonka kohteet voitin tämän viikon ke-to pari kohdetta ja maksoin ne eilen. Kun ehdin taas koneelle. Eikös myös nämä idiootit pommittaneet viesteillä.
Ja yksi kohde sulkeutui eilen ja myyjä laittoi tietonsa heti ja tänä aamuna oli ilmestynyt kysely viesti.
Mikä helvetti jotain ihmisiä vaivaa? Luuleeko ne ihan tosissaan, että jotkut asuu netissä? Meidän perheessä riittää menoa ihan tarpeeksi, kun lapsia on yhteensä 7 ja olen viimeisilläni raskaana.
Kommentit (10)
Myyjät kuitenkin saavat rahat 5 päivän sisällä tilitietojensa antamisesta.
en kuitenkaan viikkoon kysele rahojen perään. Eli jos myyjä laittaa viestin tietoineen huudon umpeudettua, ei se automaattisesti tarkoita että kärkyy maksuja vaan se on vain yksinkertaisesti helpompaa laittaa kerralla kaikile se viesti ku ripotellen/yksitelleen pitki seuraavaa viikoa.
Vierailija:
Mikä helvetti jotain myyjiä vaivaa?
Itse en katso joka päivä maileja ja maksan samalla kertaa useamman huutonet kohteen. Olimme viikko sitten neljä päivää poissa kotoota (oltiin tuttava perheen mökillä viettämässä vappua). Ja maksoin pari kohdetta ennen lähtöämme, lauantaina. Vapun takia rahat näkyivät myyjien tilillä vasta keskiviikkona. Kohteet sulkeutuivat viime viikon ke-to. Tuon neljän päivän aikana, jolloin olin poissa netin äärestä, myyjät olivat lähettäneet mulle joka päivä vähintään yhden viestin, missä kyselevät maksun perään. Ja mä kyllä laitoin niille viestiä, kun olin maksanut.Sitten pari muuta myyjää, jonka kohteet voitin tämän viikon ke-to pari kohdetta ja maksoin ne eilen. Kun ehdin taas koneelle. Eikös myös nämä idiootit pommittaneet viesteillä.
Ja yksi kohde sulkeutui eilen ja myyjä laittoi tietonsa heti ja tänä aamuna oli ilmestynyt kysely viesti.Mikä helvetti jotain ihmisiä vaivaa? Luuleeko ne ihan tosissaan, että jotkut asuu netissä? Meidän perheessä riittää menoa ihan tarpeeksi, kun lapsia on yhteensä 7 ja olen viimeisilläni raskaana.
Tarkoitan sitä, että myyjä antaa ensin tilitietonsa (eikös toi nyt ole jo itsestään selvyys, että myyjä laittaa ne tietonsa kysymättäkin??) vaan sitä, että joka päivä pitää laittaa viestiä, jossa on joko tilitiedot uudestaan tai sitten muuten vaan kysellään maksun perään.
Ja rahat saa perille vähintään kahdessa arkipäivässä, jos niin haluaa.
2
Ja jos tuohon viiteen päivään kuuluu myös viikonloppu, niin voi, voi. Jos se susta on pitkä aika. Jos sulla on pulaa käteisestä niin myy itseäs. Kun huutonetissä on ihan normaalia, että myyjä odottaa viikon ennen kuin tekee mitään.
Ei sitä ehkä missään sanota, mutta jo kohteliaisuussyistä maksun olisi syytä olla lähtenyt tililtä 2-3 päivän kuluttua. Miksi odotuttaa? Jos verkkopankin kautta asioitaan hoitaa, ei varmaan ole iso asia copy pasteta
sinne maksukenttään niitä tietoja mailista...
mulla oli huutaja, josta ei kuulunut viikkoon mitään. Laitoin sitten meiliä, et mikä on meininki? Ostaja vastas, et ei lue sähköpostiaan, vaan katsoo voittaneet huutonsa huutonetin kautta.
Voi v... mistä näitä ostajia riittää. Jos ei oikeesti viitsi edes sähköpostiaan lukea, eikö sitten kannattaisi jättää huudotkin tekemättä. Mä en ainakaan tällaisten kaa halua kauppoja tehdä.
Akuuttia rahapulaa ei ole, ja nappikaupastahan tässä huutonetissä ainakin mulla on kyse.
Itse maksan normaalisti huudot parin päivän sisällä, mutta joskus käy niin, etten pääse nettiin pariin päivään. Ja kyllä tuosta pitäisi olla joku maininta kohteissa, jos haluaa maksun alle viiden päivän sisällä.
Minä ainakin hoidan asiat pois alta heti kun on mahdollista, enkä roikota kauppoja päiväkausia vain sen takia, etten " ehdi" vilkaista sähköpostiani. Kuka teillä kerkeää avaamaan sen ihan oikean kirjepostin, kun siihen kuluu enemmän aikaa kuin sähköpostin tarkastamiseen?