Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuan että tämä on pellepalsta, mutta silti (introverteille)

Vierailija
28.03.2026 |

Minulla on onnellisuuden resepti.

Juu, kaikki eivät reagoi samoin. Ja tämä luultavasti poistetaan, kuten asiaan kuuluu.  Silti:

Moni teistä käy töissä ja vihaa sitä.  Ennen kesälomaa hermot  on pinnassa. .Joka päivä pitää esittää että on kiinnostunut siitä pskasta mitä tekee.

Mutta sinä  vihaat työtäsi. 

Kaksivaiheinen ratkaisu, mikä itselleni on toiminut:

Irtisanoudu (vapaus). Muuta maalle (asuinkustannukset putoavat),  aloita uusi työ (joko freelance tai joku konkreettinen, tyyliin sähköasentaja). 

Tee sitä mitä aina halusitkin: kasvata nauriita tai dobermanneja, tee etätöitä.

Edellyttäå että voit elää velattomana ja laosettonana ja  haluat pilkkoa klapeja kaiket päivät (=olet valmis fyysiseen vaivannäköön).

Tervetuloa vapauteen ja uuteen elämään.

vastaan kysymyksiisi

kunnes en enää viitsi

ww

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelisi kyllä kovasti. Yrittäjyys olisi helppo aloittaa alallani, mutta se maksavien asiakkaiden hankkiminen ja itsensä markkinointi tuntuu ihan liian hankalalta näin introverttinä. 

Vierailija
22/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat sähköasentajan ja freelacerin työtä sen vihatun työn sijaan? Eikö nuokin ole työtä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako naapurinisäntää seisoo nyt rappusillasi? Mikset hommaa klapikonetta? Onko sulla koiraa tai kissaa?

Tällä nimeomaisella hetkellä ei yhtään. Syy: Osaan katsoa julmasti

Totta kai mulla on klapikone, tsiisus kraistus mikä kysymys!

elukoita on tarpeen mukaaan

ap/ww

No missä se vaivannäkö ja fyysinen rasitus, jos kone tekee hommat ja sinä juot kahvia? 

Elukat ilmeisesti pistät lihoiksi, vai kuinka?

Millainen on julma katse? Haluaisin oppia.

oi miten söpöjä kysymyksiä!

et siis tiedä miten klapikonetta käytetään.

ei haittaa, minä kerron. ihanaa että kysyit.

klapikone on se mihin syötetään 33,3 cm pitkät pöllit. Pölli taas on puusta katkottu pätkä josta on poistettu oksat. Pölli ei mene itseksen klapikoneesern vaan se pitää sinne nostaa. Kun kaadan esim kol.me koivua, saan n . sata 3.3 senttistä pölliä jotka nostan halkomakoneeseen. se ei tapahdu itsekseen sillä aikaa kun juon j

kahvia. 

Elukat minä ruokin ja hoidan.

Ihanaa että kysyit. Julma katse on se minkä naiset osaavat: se hyytää veren ja saa selkäpiin karmimaan.

rakkautta ja haleja.

t. ww

Vierailija
24/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako naapurinisäntää seisoo nyt rappusillasi? Mikset hommaa klapikonetta? Onko sulla koiraa tai kissaa?

Tällä nimeomaisella hetkellä ei yhtään. Syy: Osaan katsoa julmasti

Totta kai mulla on klapikone, tsiisus kraistus mikä kysymys!

elukoita on tarpeen mukaaan

ap/ww

No missä se vaivannäkö ja fyysinen rasitus, jos kone tekee hommat ja sinä juot kahvia? 

Elukat ilmeisesti pistät lihoiksi, vai kuinka?

Millainen on julma katse? Haluaisin oppia.

oi miten söpöjä kysymyksiä!

et siis tiedä miten klapikonetta käytetään.

ei haittaa, minä kerron. ihanaa että kysyit.

klapikone on se mihin syötetään 33,3 cm pitkät pöllit. Pölli taas on puusta katkottu pätkä josta on poistettu oksat. Pölli ei mene itseksen klapikoneesern vaan se pitää sinne nostaa. Kun kaadan esim kol.me koivua, saan n . sata 3.3 senttistä pölliä jotka nostan halkomakoneeseen. se ei tapahdu itsekseen sillä aikaa kun juon j

kahvia. 

Elukat minä ruokin ja hoidan.

Ihanaa että kysyit. Julma katse on se minkä naiset osaavat: se hyytää veren ja saa selkäpiin karmimaan.

rakkautta ja haleja.

t. ww

Kiitos kiitos.

Vierailija
25/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat sähköasentajan ja freelacerin työtä sen vihatun työn sijaan? Eikö nuokin ole työtä? 

Oletan että meillå kaikiilla  on monia eri taitoja (itselläni on). 

Pointti on elinkustannusten pieneneminen.

aiemmin minun piti tienata nettona 2900e/kk nyt riittää 1000 e/kk.

mieti mikä ero elämäntavassa.

ww

Vierailija
26/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tuo voisi oikeasti sopiakin. Itse en ole vielä ehtinyt leipääntymään työelämään, koska olen vasta ihan vastikään päässyt oikeasti työn syrjään kiinni. Olen myös saattanut löytää juuri sen itselleni sopivan alan (fyysistä työtä sekin), josta olen huomannut olevan hyötyä sekä keholleni että mielelleni. Täytyy koputtaa puuta näin kirjoittaessakin, mutta olen oikeasti saattanut löytää oman onneni avaimet.

Vierailija
27/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle tuo voisi oikeasti sopiakin. Itse en ole vielä ehtinyt leipääntymään työelämään, koska olen vasta ihan vastikään päässyt oikeasti työn syrjään kiinni. Olen myös saattanut löytää juuri sen itselleni sopivan alan (fyysistä työtä sekin), josta olen huomannut olevan hyötyä sekä keholleni että mielelleni. Täytyy koputtaa puuta näin kirjoittaessakin, mutta olen oikeasti saattanut löytää oman onneni avaimet.

Kuulostaa hyvältä.

Itse ajattelen että ruumiillinen työ on se mikä meille parhaiten sopii. Pahimmat kiukkupussit on niitä jotka näppäilee.

t. entinen näppäilijä

ww

Vierailija
28/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Houkuttelisi kyllä kovasti. Yrittäjyys olisi helppo aloittaa alallani, mutta se maksavien asiakkaiden hankkiminen ja itsensä markkinointi tuntuu ihan liian hankalalta näin introverttinä. 

Suusta suuhun on se tehokkain menetelmä.

ww

Vierailija
29/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä sen, että visiitit fysioterapeutille loppui kun aloin pilkkoa puita tietokoneen näppäilyn sijaan.

Mitä terveytesi  maksaa?

ww

Vierailija
30/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on lopulta kyse siitä kuinka paljon haluat tilata kiinalaisia mekkoja ja porakoneita. Jos olet tyytyväinen ilman turhaa kamaa, voit elää tonnilla kuussa, jolloin sinulle riittää tonnin nettotulot.

ww

Vierailija
31/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä muuttais maalle. 

Et varmaan pysty kertomaan miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi