Eilen illalla oli kivat bileet
Joskus pitää pitää hauskaa
Kommentit (117)
Meidänkään bileissä ei ollut persuja tms. limaklönttejä :D Me tytötkin saimme bilettää rauhassa eikä kotimatkallakaan tarvinnut pelätä kavalin aikein seuraavia pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Natisiko vuodesohva illan päätteeksi?
Naapurissa tuntui natisevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt...Onhan se kiva, että Valiskin sentään joskus osaa nauttia elämästä. Ja vielä mieskin on ollut hyvällä tuulella. Kevättä on ihan selvästi ilmassa🌞
Ei se montaa tuntia kestä. Viimeistään huomenna alkaa taas eutanasiarahastosta haaveilu.
Ai onko Valis haaveillut eutanasiasta?
Sen suurin haave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tämä ketju menee tällaiseksi.ap
Vaikka eilen oli bileet niin nyt on jo tunnelma pilalla. Ei ollu kaksiset bileet sitten.
Ei tainnut edes lihapullat ja muusi pelastaa tätä päivää, vaikka Valis jo kahdeksalta aamulla alkoi niitä tekemäön 😞
En ole tänään laittanut lainkaan ruokaa. Pitsat tilattiin kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä siellä oli?
Lahtisen Mervi ja Arto A-rapusta. Sitten oli Huovisen Kaisa ja töistä vanhempi laitossiivooja Kreetta sekä kokoonpano-osaston Pasi tyttöystävineen (niitä oli peräti kolme).
Sanokaa sille Pasille, että ilman suunniteluosastoa ei tarvittaisi kokoonpano-osastoa ollenkaan!!
T: suunnitteluosaston Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kesällä karaokebileet ulkona?
Ei.
Voisitte laulaa paljussa.
Jep. Ja mielellään pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin täällä juon siideriä ja jossakin kohtaa laitan varmaan musiikkia soimaan. Onko nämä sitten bileet vaikka olen täällä yksin?
Joko musiikkia on pantu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät?
Kysy mieheltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Pariskunta juo pari olutta tai sidukkaa, laulaa karaokea ja sitä kutsutaan bilettämiseksi. Mitä te sitten tavallisesti teette perjantai-iltaisin? Ette mitään?
Mies järjestelee autotallissa jakoavaimia ja minä katson Sohvaperunoita ja mietin avioeroa.
Ai teilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin täällä juon siideriä ja jossakin kohtaa laitan varmaan musiikkia soimaan. Onko nämä sitten bileet vaikka olen täällä yksin?
Joko musiikkia on pantu?
Ei vielä. Voisi kyllä laittaa pian. Jospa aloittaisi AC/DC:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko musiikkia on pantu?
Aloita millä aloitat, mutta kunhan aloitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko musiikkia on pantu?
Aloita millä aloitat, mutta kunhan aloitat.
Tällä lähti nyt.
Tääl on bileet, kaikki sileeks🎵🎵🎵🎵 Mutta miten mörskä kestää biletyksen????
Ei tainnut edes lihapullat ja muusi pelastaa tätä päivää, vaikka Valis jo kahdeksalta aamulla alkoi niitä tekemäön 😞