Naisen itsetyydytys
Kertokaa naiset, että mikä määrä väsymystä saa teidät jättämään itsetyydytyksen välistä? Kumppani tässä hiljattain kertoi useaan otteeseen ja useampana päivänä kuinka on väsynyt. Useana iltana sitten olikin harrastanut itsetyydytystä sen jälkeen kun lähdin yöksi töihin. Ja siis usean on antanut illalla selityksen, että miksi ei voi harrastaa seksiä kun se vie yöunet. Onko selitys yöunista bull shittiä ja vain tekosyy välttää seksiä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollanen muija ulkoruokintaan?😝
Melkein pitäisi laittaa. Todella usein myös valehtelee, että ei ole harrastanut itsetyydytystä kun kysyn. Ja siis kyllä tiedän aina kun hän on sitä tehnyt.
Olet siis tällainen rangaistushaluinen vanhempi, joka tiukkaa lapseltaan (kumppaniltaan) onko tullut rrrnkattua?
Hyi ei minun mies ainakaan alkanut tivaamaan mitään syitä seksille. Sen sijaan hennosti laittoi käden ympärille ja silitteli. Ei ole ihmekään ettei halua.
Tuohan nyt on yhtä haluttavaa kun jos tivaisi, että miksi et imuroi???
Vierailija kirjoitti:
Ap on r a i s k a a j a jos naisen pitää sanoa "syy" sille ettei halua seksiä🤢
Olen itsekin ollut tuollaisen kanssa
Siitoshullu nukkumaan
Anna sille jotain mitä se haluaa!???
Sanoisin ap:lle, että kiinnostaa kun kasa paskaa ja saa turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on r a i s k a a j a jos naisen pitää sanoa "syy" sille ettei halua seksiä🤢
Olen itsekin ollut tuollaisen kanssa
Siitoshullu nukkumaan
?????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollanen muija ulkoruokintaan?😝
Melkein pitäisi laittaa. Todella usein myös valehtelee, että ei ole harrastanut itsetyydytystä kun kysyn. Ja siis kyllä tiedän aina kun hän on sitä tehnyt.
Olet siis tällainen rangaistushaluinen vanhempi, joka tiukkaa lapseltaan (kumppaniltaan) onko tullut rrrnkattua?
Ei todellakaan ole kyse siitä. Joskus huvikseen kyselen et onko runkkaillu varsinkin silloin kun huomaan asian. Siis lähinnä sellainen testi et valehteleeko ja aika useinhan se palturi sieltä livahtaa. Eikä kyllä edes kiinnostaisi jos se ei olisi kumppanille niin tärkeä asia että on valmis uhraamaan yöunetkin asian puolesta.
Naiset eivät oma kykyä masturboida, vain miehellä on biologinen välineistö joka mahdollistaa masturbaation.
Naisen masturbaatio -valheet ovat feministien kovinta ydintä. Samaan caccaa kuin valheet miehistä jotka synnyttävät lapsia. Tasa-arvo-kaakatusta.
Melkoinen miesvihaketju taas saatiin aikaan. Pistetäänpä poistoon.
Naiset eivät oma kykyä masturboida, vain miehellä on biologinen välineistö joka mahdollistaa masturbaation.
Naisen masturbaatio -valheet ovat feministien kovinta ydintä. Samaan caccaa kuin valheet miehistä jotka synnyttävät lapsia. Tasa-arvo-kaakatusta.
Kuulostaa tosiaankin miesvihalta1!!
Tokko naisten tarvii itseään tyydyttää kun sitä varttenhan löytyy aina halukas mies kovinkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen miesvihaketju taas saatiin aikaan. Pistetäänpä poistoon.
Ööööööööööööh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin voinut vastata aikoinaan ex-miehelle samalla tavalla. Minulla johtui siitä, etten koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia, koska seksi oli lähinnä hätäistä räpellystä sinne päin ja parin työnnön jälkeen jo ohi.
Jos joskus olin jo lähellä, niin se jäi kesken, koska hän tuli niin nopeasti.
Omin käsin ja leluilla sain parempaa seksiä.
Tämä on kyllä jännä kun katsoo vaikka redditistä vastauksia. Jos nainen saa omin käsin/leluilla paremmat orkut, on miehen tehtävä kehittyä sängyssä.
Jos mies saa omin käsin/leluilla paremmat orkut, hän on kauhea pervo ja säälittävä runkkari/addikti. Ei koskaan niin, että naisen tulisi kehittää sänkytaitojaan.
Näin siis ainakin netin mukaan. Jännä tuplastandardi, mitä mieltä?
Hei et sä voi sanoa noin!
Vierailija kirjoitti:
Tokko naisten tarvii itseään tyydyttää kun sitä varttenhan löytyy aina halukas mies kovinkin helposti.
Kotoa kyllä löytyisi mutta masturbointi on ensisijainen valinta.
Halukas mies varmaan löytyy, mutta kun ei se tyydytä kuin itsensä, niin mitä sillä tekee. Unohtakaa jo tuo typerä juttu. miehethän itse aina vaan kirjoittavat, kuinka eivät naiselle edes halua orgasmia antaa. Typerää blaah blaah juttua kaikki.
Tollasia naiset on. Välillä ei saa edes puhua mutta sit lelut kelpaa. Tai joku toinen.
Terveisin
Missä tervepäisiä ja yhden miehen naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa kyllä löytyisi mutta masturbointi on ensisijainen valinta.
Itsepähän olet miehesi valinnut. Runk runk vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin voinut vastata aikoinaan ex-miehelle samalla tavalla. Minulla johtui siitä, etten koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia, koska seksi oli lähinnä hätäistä räpellystä sinne päin ja parin työnnön jälkeen jo ohi.
Jos joskus olin jo lähellä, niin se jäi kesken, koska hän tuli niin nopeasti.
Omin käsin ja leluilla sain parempaa seksiä.
Tämä on kyllä jännä kun katsoo vaikka redditistä vastauksia. Jos nainen saa omin käsin/leluilla paremmat orkut, on miehen tehtävä kehittyä sängyssä.
Jos mies saa omin käsin/leluilla paremmat orkut, hän on kauhea pervo ja säälittävä runkkari/addikti. Ei koskaan niin, että naisen tulisi kehittää sänkytaitojaan.
Näin siis ainakin netin mukaan. Jännä tuplastandardi, mitä mieltä?
Se orgasmi saadaan vähän eri tavalla.
Tähän ei koskaan tullut vastausta. Siis tuohon kaksoisstandardiin
Minusta tuo olisi kivaa. -sivusta