Ruusutossu
Laittoi videota instaan vielä 4 vrk sitten, kun 3 vartijaa ajoi häntä hostellin alueelta. Hän oli jo aiemmin saanut sinne porttikiellon. Passi varastettu jo ainakin 1-2 viik sitten.
Liekö kutsuttu poliisit. Sen jälkeen insta poistettu, eikä missään tietoa hänestä
Kommentit (31)
On nyt Panamassa jossain pidätyskeskuksessa odottamassa karkotusta...
Mulle tuli feedissä panaman poliisin video missä suomalaisen kartoitus video. 24v suomalainen, Los Santos paikassa. Oletteko muut nähneet?
En tajua miksi ihmiset seuraa tuollaista selvästi mielisairasta, epätasapainoisen näköistä tyyppiä.
Mulle joku tuttu linkkasi hänen reelsin, ilmeisesti oli mielestään hauska, mutta mulle tuli vain paha olo kehoon enkä halua tuollaista energiaa elämääni edes yhden reelsin verran puhelimen näytöltä..
Lehdessäkin nyt, vaikka tietäjät tiesi jo aiemmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oon kunnossa... ihana nuori nainen, joka uskaltaa olla oma itsensä eikä oravanpyörän vanki
Minäkin pidän hänestä. Freesi tuulahdus massasomettajien joukossa.
Se on paras video, missä Ruusutossu syöttää hamsterin kissalleen. Löytyy Youtuben shortseista noin vuoden takaa. Siinä on todellista feminiinivoimaa!
Onko kukaan kuullut nyt mitään kuukauteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kuullut nyt mitään kuukauteen?
Jätettiin mätänemään sinne viidakkoon. Kaikki oli vaan helpottuneita, kun pääsivät tosta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oon kunnossa... ihana nuori nainen, joka uskaltaa olla oma itsensä eikä oravanpyörän vanki
Hyvä yritys luin sen sun laiskalla äänellä ruusutussu
Ruusutussu on söppänä.