Miksi naiset alkaa vihata miehiään hormonipäissään
Niin, miksi vain naisilla tämä ilmiö esivaihdevuosissa, kun miehen kaikki oleminen ja eläminen aiheuttaa sisäistä raivoa, mitä yritämme hillitä parhaan mukaan. Onko tämä jotain evoluutioon kuuluvaa, tiedostamatonta valmistautumista elämän loppumiselle, vai mitä.
Syömisäänet, hel vetin kovaääninen aivastelu ja yskiminen, huohotus, ähinät jne. Kaikki tuntuu riipivän sielua.
Onko miehillä samaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kuuluu vihata.
Naiselle joka tappaa miehen ei kuulu rangaistus vaan palkinto vaan palkinto kun tekee yhteiskunnalle palveluksen. Miehet ansaitsee elää vasta sitten kun oppii toimimaan ja tekemään niin kuin naiset käskee. Miehen ainoa arvo on se kuinka paljon se tekee ja maksaa naisten hyväksi asioita.
Vihaan miehiä, miehet kuuluu tappaa!!!!
Onko ote Setan ohjekirjasta?
Saara Särmän pamfleteista
Ei vaan provoilet ja sitten vastaat itsellesi, seuraavaksi itket miesvihasta.
Kultapieni, ei mun tarvitse.
Mitäs sä teet tässä ketjussa? Tuotat vähän kivapuhetta ja kehut miehiä?
Tämän ketjun tarkoitus ei ollut mikään systemaattinen, solutason miesviha. Voisitko poistua ja avata vaikka oman keskustelun noille varsin ps ykootti sille ajatuksillesi.
En vihaa muita miehiä, kuin sellaisia, jotka keksivät kaikkiin elämän ongelmiin syyksi naisen horminut. Olen 68v, enkä ole vielä koskaan ollut hormonipäissäni, viinasta kylläkin.
Naiset syyttää hormooneja ja miehet testosteroneita. Molemmilla oma juttu mistä voi syyttää omaa paskakäytöstään. :)
Vierailija kirjoitti:
En vihaa muita miehiä, kuin sellaisia, jotka keksivät kaikkiin elämän ongelmiin syyksi naisen horminut. Olen 68v, enkä ole vielä koskaan ollut hormonipäissäni, viinasta kylläkin.
Tuolla naiset kuitenkin selittää toimensa kun ne painaa vastasyntyneen vauvan jokeen, vesiämpäriin tai vessanpönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naiset kuitenkin selittää toimensa kun ne painaa vastasyntyneen vauvan jokeen, vesiämpäriin tai vessanpönttöön.
Kai miehet syyttää testosteroneita sitten sotien alottamisesta ja toistensa ampumisesta jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, miei ole ikinä ollut hormonipäissäni, ja minulla on viisi elävää lasta, joista yksi yllätys, joten vastauksesi loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai miehet syyttää testosteroneita sitten sotien alottamisesta ja toistensa ampumisesta jne?
Ne ei kiistä etteikö tekisi asioita testopäissään, toisin kuin naaras tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, miei ole ikinä ollut hormonipäissäni, ja minulla on viisi elävää lasta, joista yksi yllätys, joten vastauksesi loukkaa.
Voi spermaviemäriä. Sä olit kuitenkin synnytyksen jälkeen hormonipäissäsi ja haaveilit sen loisen tappamisesta.
Ei tarvitse hävetä, suurimmalla osalla naarasta on tuo tilanne.
Kultapieni, ei mun tarvitse.
Mitäs sä teet tässä ketjussa? Tuotat vähän kivapuhetta ja kehut miehiä?