Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työtön ei lyhennä ulosottovelkojaan edes pienellä summalla kuussa

Vierailija
28.03.2026 |

Vaikka voisi esim. 30-50 euroa ehkä? Vaan käyttää sen rahaan mieluummin jopa ravintolaan tai ottaa jopa muutaman juoman kuppilassa? Selkärangaton? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mietitä mihin käyttää. Ulosotto vie jos voi.

Vierailija
2/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mietitä mihin käyttää. Ulosotto vie jos voi.

Aika hidasta olisi velan lyhentäminen työttömyyskorvauksesta, riippuen tietty velkasummasta. Totta puhuen itsekin saattaisin mieluummin nauttia elämästä tuossa tilanteessa sikäli kun rahallisesti voi. Terdellä sitä paitsi voi tavata vaikka elämänkumppanin ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon saa maksaa että lyhenee tuon verran... Ainakin itse ennen tukia syön pari päivää pelkkää puuroa, että riittäiskö kahden viikon puurokuuri maksuihin.

Vierailija
4/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän saa olla joku mäkkärin ateria ulosotossa, että tuolla summalla se velka edes lyhenee. 

Vierailija
5/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla hiluilla ei lyhennä edes korkoja, joten miksi edes yrittäisi maksella. Itse velkaannuin kun hyväuskoisena ja rakastuneena annoin miehen käytää pankkitiliäni. Otti lainoja ja pikavippejä niinpaljon kuin sai ja sitten häippäsi. Mitään ei saa takaisin vaikka on oikeuden päätös kun kyseinen paskiainen on varaton.

Vierailija
6/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun velat meni vanhaksi 15 vuodessa. Tosin ei ollut minun syy edes ne velat. Se oli ihan älytöntä kun maksoin ulosottoa niin maksoin ulosotto tilille vaikka 300 euroa niin sieltä tuli paperi että 75 euroa vähennetty velkaa ja 225 euroa mennyt kuluihin mitä ulosotto ottaa. Lopetin työt ja velan maksamisen ja annoin velan vanheta.

Vierailija
7/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouti ei edes ota vastaan noin pieniä summia, kun ne menee kaikkeen muuhun kuin pääoman lyhennykseen. 

Vierailija
8/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta suorituksesta menee kulumaksu, joka on n. 27 euroa.

Lyhennät 30 eurolla, niin tosiasiassa 3 euroa lyhenee velka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä