Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet lääkärit puhuvat lääketieteen tutkimuksia vastaan, miksi heitä ei haasteta oikeuteen?

Vierailija
28.03.2026 |

On esim lääkäreitä joiden mielestä kolesteroli ei aiheuta sydän- ja verisuonitauteja. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on tuoreinta tutkimustietoa. Kaikki statiineja suosittelevat pitäisi siis haastaa oikeuteen.

Vierailija
2/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä, joilla sitkeä usko, etteivät mielialalääkkeet auta masennukseen, siinä leikitään jo ihmishengillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin tärkeintä että Räsänen saa sakot. 
- femakkolesbot

Vierailija
4/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa tuntuu että kaikki ketkä seuraa mitä vain virallista on sairaita ja onnettomia. Eli mielestäni on ihan hyvä vaan että joukosta löytyy myös ihmisiä ketkä ottaa ne asiat vakavasti ja sanoo vähän eri asioita vuorostaan, eikä vain sitä mitä ihmiset haluavat kuulla. Jokainen sitten itse päättäköön mitä kuuntelee ja uskoo

Vierailija
5/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen tulee menemään taas äänivyöryllä eduskuntaan. 

Vierailija
6/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse haasta heitä oikeuteen?

Vierailija
7/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ottaa r.yssäpersulla koville tämä Case Räsänen.

Vierailija
8/8 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä, joilla sitkeä usko, etteivät mielialalääkkeet auta masennukseen, siinä leikitään jo ihmishengillä.

lääketiede ei ole mikään uskon asia.

kerro minulle tehdäänkö masennus diagnoosi perustuen laboratorio kokeisiin ja muihin luotettaviin tutkimuksiin vai perustuuko se mielivaltaiseen tulkintaan ja itse kysely lomakkeeseen. 

kyllä t. vakavasti masentunut joka ei oikeasti ole masentunut ollenkaan. ei kotitestien tai oman tuntemuksien mukaan . lääkäri vaan päätti ja siellä on ja pysyy diagnoosi valavasta masennuksesta siksi en usko ylipäätään koko masennukseen, mutta sitten esimerkiksi reuma on sellainen ettei sitä diagnoosia välttämättä saa ellei kriteerit täyty ja löydy todisteita, vaikka olisi kaikki reuman oireet ja vähän löydäksiä tutkimuksissa mutta koska kaikki tutkimukset ei viittaa siihen ei saa pelkkien oireiden perusteella diagnoosia vaikka sivussa kaikilla Reuma ainostaan minä siis olen vain mielisairaus ja muut oikeasti sairaita. kaikilla sukulaisillani on reuma en tiedä yhtään ketään kellä ei olisi ja minä olen kaikkein sairain koko suvusta mutta kipujani on lapsesta asti pidetty mielisairautena..joten elän jatkuvassa kivussa en saa apua ja saan jonkun perseestä revityn mielikuvitus diagnoosin. 

masennus on aina itse aiheutettu ajatus harha ja säälin hakua eikä sellaista kuin masennus oikeasti ole olemassa piste

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi