Onko 14-15 vuotias liian vanha virpomaan?
Hei,mietin että olisin mennyt parin ystävän kanssa virpomaan nyt palmusunnuntaina(viime vuonna en päässyt),mutta jotenkin joka paikassa lukee "jo yli 12 vuotias on liian vanha virpomaan!!!" Tai sinnepäin :( olen koristellut oksia ja väsännyt asua,eli ei olisi kenelläkään mikään "mennään paljaan kepin kanssa ovelle kerjäämään karkkia!' meininki. Nyt tuli kuitenkin huoli,että suhtautuuko ihmiset negatiivisesti 14-15 vuotuisiin virpojiin? Olisi mukava kuitenkin mennä ja haluaisin tietää muiden mielipiteitä asiaan (asiallisesti kiitos)!
Kommentit (25)
Sen kun menette , ei kannata mielipiteistä välittää. 🎉
Saa tulla söpöt 15 v pojat "paljaan kepin kanssa" virpomaan - kosteat huuleni jo odottelevat innolla.
M42
Vierailija kirjoitti:
On
Meillä on käynyt mopoikäisiä kolleja joilla on puskista reväistyt pajunvitsat ja loruna "Virvon varvon mulle palkka" ja sitten vielä tarkennus että rahaa mieluiten.
Eli ei kiitos tämmöistä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Meillä on käynyt mopoikäisiä kolleja joilla on puskista reväistyt pajunvitsat ja loruna "Virvon varvon mulle palkka" ja sitten vielä tarkennus että rahaa mieluiten.
Eli ei kiitos tämmöistä ainakaan.
Ai hitto, nää bensalta tuoksuvat untuvaviiksiset nöpikset on just ihan parhaita, alkaa jo jöpöttää pelkkä ajatuskin. Tervetuloa vaan, karkkia mulla ei yleensä ole, mutta vähän "tikkaria" voi löytyä.
Toivottavasti lukutaitosi riittää lukemaan ovipielessä olevan kyltin "Kaupustelu ja kerjääminen kielletty" ja ymmärryksesi riittää toimimaan sen mukaisesti.