Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 14-15 vuotias liian vanha virpomaan?

Vierailija
27.03.2026 |

Hei,mietin että olisin mennyt parin ystävän kanssa virpomaan nyt palmusunnuntaina(viime vuonna en päässyt),mutta jotenkin joka paikassa lukee "jo yli 12 vuotias on liian vanha virpomaan!!!" Tai sinnepäin :( olen koristellut oksia ja väsännyt asua,eli ei olisi kenelläkään mikään "mennään paljaan kepin kanssa ovelle kerjäämään karkkia!' meininki. Nyt tuli kuitenkin huoli,että suhtautuuko ihmiset negatiivisesti 14-15 vuotuisiin virpojiin? Olisi mukava kuitenkin mennä ja haluaisin tietää muiden mielipiteitä asiaan (asiallisesti kiitos)!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lukutaitosi riittää lukemaan ovipielessä olevan kyltin "Kaupustelu ja kerjääminen kielletty" ja ymmärryksesi riittää toimimaan sen mukaisesti.

Vierailija
22/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menette , ei kannata mielipiteistä välittää. 🎉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla söpöt 15 v pojat "paljaan kepin kanssa" virpomaan - kosteat huuleni jo odottelevat innolla.

M42

Vierailija
24/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Meillä on käynyt mopoikäisiä kolleja joilla on puskista reväistyt pajunvitsat ja loruna "Virvon varvon mulle palkka" ja sitten vielä tarkennus että rahaa mieluiten.

Eli ei kiitos tämmöistä ainakaan.

Vierailija
25/59 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Meillä on käynyt mopoikäisiä kolleja joilla on puskista reväistyt pajunvitsat ja loruna "Virvon varvon mulle palkka" ja sitten vielä tarkennus että rahaa mieluiten.

Eli ei kiitos tämmöistä ainakaan.

Ai hitto, nää bensalta tuoksuvat untuvaviiksiset nöpikset on just ihan parhaita, alkaa jo jöpöttää pelkkä ajatuskin. Tervetuloa vaan, karkkia mulla ei yleensä ole, mutta vähän "tikkaria" voi löytyä.

Vierailija
26/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
27/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette ortodokseja ja virvotte isovanhempia, on ok. Muuten ei ole.

Oma tuon ikäinen luterilainen lapseni on 175 cm pitkä ja kuolisi häpeästä virpoessa. 

Vierailija
28/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostat itse kakarallesi karkkia etkä lähetä sitä kerjäämään niitä naapureilta?

Vierailija
29/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla söpöt 15 v pojat "paljaan kepin kanssa" virpomaan - kosteat huuleni jo odottelevat innolla.

M42

Pedo

Vierailija
30/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt BB-Kakilta, niin ei ole.

Riippuu sitä mikä on henkinen taso. Voihan virpoja olla vaikka kolmekymppinen jos älykkyys osamäärä ei riitä, samaa voin sanoa viistoista vanhasta. Mutta saahan kaverit hyvät naurut jos virpoja alistuu äitinsä tahtoon tai virpoo karkkien toivossa. ps. älti olisi voinut säästää nekin  höyhenrahat vaikka sen teinin karkkeihin.

Vierailija
31/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Pedo

pedarit on kiinnostuneita lapsista jotka ei ole edes esiteinejä

15v ei ole niiden kiikarissa

Vierailija
32/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kuuskymppinen ja vielä virvon puolisoa.  Joka työnnöllä virrrvonn varrrrvvoonn aaaa....

Vierailija
33/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ollaan olevinaan muka niin aikuisia, ja sitten pitäisi päästä kerjäämään ilmaista suklaata ja karkkia.

Niin sen kuuluu ollakin. Lapsi ja välillä aikuinen, vaiheen nimi on murrosikä. Se tarkoittaa juuri sitä, että siirrytään lapsuudesta aikuisuuteen.

Ja kun kaverit tietää ja bielä tunnistavat niin ainakin saavat palmu sunnuntain makeimmat naurut.  Jos äippä on hyvä maskeeraja ja saa teinistä tunnistamattoman. Ja tuossa iässä suurin osa teineistä ovat äänenmurroksen vuoksi hiljaisia joko ne piipittävät kuin linnunpojat tai murisevat kuin uroskarhut.

Vierailija
34/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikärajaa. Menisin itsekin jos jaksaisin. N 48

Vierailija
35/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olette söpöjä kun menettte virpomaan. Teillä isommilla pitää olla kyllä asusteet ja vitsat sitten asianmukaiset. Hupparissa ja farkuissa ei kannata.

Myös vi t  tu sanaa ei saa sanoa vaikka karkkeja ei tulisikkaan.

Vierailija
36/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollako 48v liia vanha?

jamal Mohammed 48v 

Vierailija
37/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pojilla on jo menossa kaikkein kiihkein virpomisvaihe. Joillakin se jää päälle koko eliniäksi, kuten minulla. Eli koskaan ei ole liian vanha virpomaan!

Tytöillä myös, munakori auki yötä päivää ei muuta kuin munat koriin oli joulu tai juhannus  pääasia että tulee osumia.

Vierailija
38/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä ikä. Kommandopipo päähän ja roadman -hengessä karkit mulle, rahat mulle. Traumat sulle.

Vierailija
39/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pojilla on jo menossa kaikkein kiihkein virpomisvaihe. Joillakin se jää päälle koko eliniäksi, kuten minulla. Eli koskaan ei ole liian vanha virpomaan!

Tytöillä myös, munakori auki yötä päivää ei muuta kuin munat koriin oli joulu tai juhannus  pääasia että tulee osumia.

Se oli hienoa ku 14 vuotiaana löysin napin mistä lähden käyntiin!

Vierailija
40/59 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava ilmiö, jokaisen vanhemman pitää kieltää jälkikasvuaan tuollaisesta kerjäämisestä.

Sama koskee tuota v*tun halloweenin karkki tai kepponen-pelleilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi