Täytän tänään 30 ja en voisi olla onnellisempi
Ensimmäistä kertaa ikinä koen olevani itsevarma, parantunut monesta paskasta asiasta sekä ihmisestä, olen elämäni kunnossa, näytän upeammalta kuin koskaan. Mulla on hyvä mies, eka terve suhde. Ja mies mua nuorempi neljä vuotta.
Välit vanhempiin ja veljiin ovat paremmat kuin lapsuuden jälkeen.
Olen sosionomi, nyt opiskelen kätilöksi. Rakastan naisia ja haluan auttaa naisia nimenomaan.
Huh. Siis ei voi muuta sanoa että tosi jees olla just tän ikänen! Millasia kokemuksia teillä muilla jotka kolmenkympin ylittäneitä? Mikä oli elämäsi parasta aikaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täytin 30 niin minulla oli kolme lasta (1-5-vuotiaita), mies, paljon ystäviä, omakotitalo ja farmariauto. Olin onnellinen!
Nyt 30 vuotta myöhemmin olen miehen omaishoitaja, oma terveyteni on romahtanut, ystävät kaikonneet. Rahatilanne on aivan katastrofaalinen. Mutta joo, hautaa kohti - ja pian!
Onpa surullista. Toivon teile kaikkea parasta.
Kirjoittaja on myötätuntoinen ja haluaa vaikeassa tilanteessa olevalle parempaa huomista. Miksi tähän pitää laittaa nuoli alaspäin?
Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain/Suruton nuoruusaika, Irwin Goodman, 1978
Sehän on kiva, sulta ei ainakaan työt lopu.