Miten poistaisit rasismin Suomesta?
Kommentit (66)
Ma mut helvettiin. Ruotsinkielisten institutionaaliset erioikeudet helvettiin. Samalla katoaa rasismi.
Tehostaisin somaleiden ja arabien karkotuksia Suomesta.
Ei ole poistettavissa ennen kaikkien ihmisten poistumista.
Se loppuu sitten kun nämä kehitysmaalaiset lopettavat veronmaksajien rahoilla elämisen, integroituvat Suomeen, Suomen arvoihin ja tapoihin, kunnioittavat Suomea ja suomalaisia, OPETTELEVAT MAAN KIELEN, eivät tarvitse tulkkeja Kelaan, tekevät muuta kuin ovat Kelan asiakkaita. Lopettavat rikosten tekemisen, naisten raiskaamisen, huumeiden myymisen. Tässä nyt alkuun.
Eli ovat itse syyllisiä siihen, että heistä ei pidetä.
Huippuosaajat pois Suomesta. Rasismi loppuu välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Se loppuu sitten kun nämä kehitysmaalaiset lopettavat veronmaksajien rahoilla elämisen, integroituvat Suomeen, Suomen arvoihin ja tapoihin, kunnioittavat Suomea ja suomalaisia, OPETTELEVAT MAAN KIELEN, eivät tarvitse tulkkeja Kelaan, tekevät muuta kuin ovat Kelan asiakkaita. Lopettavat rikosten tekemisen, naisten raiskaamisen, huumeiden myymisen. Tässä nyt alkuun.
Eli ovat itse syyllisiä siihen, että heistä ei pidetä.
👏
Kaikilta aikuisten tuet lainaperusteisiksi.
Palauttaisin ei työtä tekevät lähtömaahansa.
Sitten kun minulla on naisena turvallista matkustaa taksilla
Somalit pitäisi kaikki karkottaa Suomesta, ovat ylimielisiä, rumia, haisevat, loisivat Kelatuilla koko elämänsä. Vastenmielistä sakkia.
Madoton tehtävä. Ihminen on koko olemassaolonsa ajan tuntenut vihaa/katkeruutta/kateutta muukalaisia kohtaan.
Sulkisin rajat heti ja palauttaisin jokaisen rikolisen.
Vierailija kirjoitti:
Madoton tehtävä. Ihminen on koko olemassaolonsa ajan tuntenut vihaa/katkeruutta/kateutta muukalaisia kohtaan.
Siis MAHDOTON tehtävä
Naisena minulla on tähän helppo ja tehokas ratkaisu: kielletään se.
Kohteen.