Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eezyn huono rekrytointi Jyväskylässä

Vierailija
27.03.2026 |

"Onko tässä henkilössä jotain mitä minun pitäisi tietää?" Näin kysyi joku henkilö Eezylta kun soitti silloiselle työnantajalleni. Olin soittanut HR-henkilölle kun hakemuksen lähettämisestä oli kulunut jokunen viikko ja ensin olin saanut s-postia että haluamme kuulla sinusta lisää. Vaihteesta sain vastauksen että odota rauhassa, meillä on ruuhkaa hakemuksissa. 

No soitin myöhemmin HR-naiselle ja hän alkoi kysellä saako soittaa työnantajalle, vaikka en ollut pyytänyt/nimennyt suosittelijoita. Annoin kuitenkin luvan soittaa. Ja noin joku mies kuulemma oli kysynyt johtajalta puhelimessa, johon johtaja ei tietenkään voinut kommentoida. Sen jälkeen ei kuulunut Eezylta mitään vaikka HR-nainen puhelimessa antoi ymmärtää palaavansa asiaan, eivät pyytäneet edes haastatteluun. 

Meni maku koko firmasta ja silloisen työnantajan johtaja sanoi minulle ihmetelleensä tuollaista kysymystä ja sanoin että yleensähän kysytään millainen on työntekijänä ja hän oli samaa mieltä. 

Staffpointin rekrytointihenkilö oli ihan toista maata, siitä jäi hyvä maku vaikka en päässytkään ja sain palautetta hakemuksestani kun pyysin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tästä on muutama vuosi aikaa, joten HR-puolen henkilöstö on voinut jo vaihtuakin - toivottavasti parempaan suuntaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan