Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällainen dynamiikka työpaikalla, jossa lähennytään ja seuraavana päivänä ollaan selvästi etäisempiä?

Vierailija
27.03.2026 |

Työkaveri, jonka kanssa on ollut erikoista. Me tulemme hyvin juttuun, helppo yrnmärtää toista, huumori osuu yhteen etc. Välillä on ollut tunteita ja fyysistä vetovoimaa mutta olemme sen sanattomasti ratkaisseet niin ettemme välitä siitä enää vaan pysyttelemme mahdollisimman normaaleina ilman flirttiä. Nyt on ollut hyvä tilanne ja aika tasaista. Keskustelemme normaalisti, nauramme, ollaan ihan kavereita. On jopa sanonut ääneen, että olen erityinen hänen mielestään ja tuntuu, että luottamus on lisääntynyt. Sitten kuitenkin seuraavana päivänä hän voi olla todella etäinen, välttää katsekontaktia tai sellaista avointa lämmintä yhteyttä. Silloin minä yritän keventää tunnelmaa huumorilla tai olemalla muuten itsevarman oloinen mutta huomaankin, että se enemmänkin on kiusallista koska hän ei ole vastaanottavainen vaan pysyy kauempana. No, okei, ei sitten? Tietysti hän saa olla miten on, en minä sitä mutta joskus en vain tiedä sitten miten olisin ja mietin, ettenhän vain rikkonut mitään rajoja. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan