Onkohan mulla jotain vakavaa?
toista poskipäätä kummasti kihelmöi säännöllisen epäsäännöllisesti. Pistelee. ja nyt tänään on tuntunut jonkilaista painettakin. Saattaa olla päiviä ja viikkoja väliä ettei oirehdi mitenkään, ja sitten taas.. Einole ollut mitään flunssaa mulla vuosiin, enkä usko että poskiontelon tulehduksesta olis kyse,, tosin mulla ei sitä ole koskaan ollut,,
huomenna taidan kuitenkin soittaa lekuriin, josko ottaisivat kuvat. Polyyppeja tms. Ovatkohan vaarallisia?
huolestuttaa kuitenkin.
Kommentit (3)
" siis ei tää kyllä flunssaa ole, sen tiiän, että varmaan tää joku syöpä vähintään on..."
ei ole draamahakuisuutta, vaan yksinkertaisesti ihminen on rakennettu monesti niin että pahinta pelkää! Kuten minäkin nyt.
jep, voi siis olla pos´kiontelontulehdus, mutta kun ei ole kuumetta, ei flunssaa , ei mitään,,
Ekan kerran tiedostin kihelmöinnin raskausaikana viime syksynä, ja seuraavat kerrat on ilmenny synnytyksen jälkeen nyt alkuvuonna. nytkin ikävästi kihelmöi kokoajan, liekö johtuu siitä että painelin jokuaika sitten tunteakseni mahdollsiet paukamat,,,
ap
Vierailija: