Miten saa kondomin tuoksun pois kalusta?
Kommentit (21)
Nussi paljaalla niin haju vaimenee.
Pesu vahvasti tuoksuvalla suihku geelillä. Sen jälkeen kuivaus ja miesten Niveaa.
Milkkarilla kevyesti kuppilaikalla pyyhkäset.
Et pysty huijaamaan naistasi yrittämällä hinkata kortsunhajua pois kaikenmaailman saippuoilla. Naisilla on tarkka vainu.
Tärpättiä vaan munille. Sillä lähtee kaikki vaivat. Eikä tee ihan kohta mieli kysellä tyhmiä.
Aina olen ihmetellyt miten ihmiset pystyvät tekemään syrjähyppyjä, kun kondomin tuoksu pysyy kalussa ainakin viikon. Vaimolla tai tyttökaverilla pitää olla hajuaistissa vikaa, jos kondomin tuoksu ei tunnu nenässä.
Mutta meitipä, miten hyvä, ettei ole paskanhaju.
Vierailija kirjoitti:
Mutta meitipä, miten hyvä, ettei ole paskanhaju.
Onko noissa paljon eroa?
Vierailija kirjoitti:
Aina olen ihmetellyt miten ihmiset pystyvät tekemään syrjähyppyjä, kun kondomin tuoksu pysyy kalussa ainakin viikon. Vaimolla tai tyttökaverilla pitää olla hajuaistissa vikaa, jos kondomin tuoksu ei tunnu nenässä.
Käytän makukondomeja. Vaimo luulee että tuoksut sitä varten.
Kalun voi pestä vedellä ja saippualla. Ei se kutistu pesussa, jos sitä pelkäät.
Etikalla lähtee. Etiikan aromit voivat takertua tattiin ja pussikarvoihin. Ei huolta! Uudet hajut haukkaa etikkaa: " mausteeksi makkaraan" Turun sinappia tai Ilona ketsuppia. Voi nekin aiheuttaa nähtävänä kiusallisia kysymyksiä.
Hei eunukki, dibbaa munasi rikkihappoon. Ei haise sen jälkee enää kondoomille eikä munallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä rouva tuota ole puoleen vuoteen nuuhkinut. Ei kovin iso riski.
Hiarot paskaa kaluusi, niin kortsu ei enää haise.