Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin yhteensattuma, joka sinulle on tapahtunut?

Vierailija
26.03.2026 |

Minä aloitan:

Minä (naisoletettu) olin baarissa töissä, kun paikalle pamahtaa polttariporukka miehiä. Yksi heistä nojaa tiskiin, katsoo minua pitkään ja toteaa "sulla on mun mummon silmät". Noh, erikoinen iskulause sinänsä, mutta kysyin mistäpäin herran mummo on. Paikkakunta oli tuttu, noin 250km päässä. Kysyin vielä että mistäköhän kylästä siellä, ja sekin on tuttu. Selviää, että meidän mummot on sisaruksia, ollaan pikkuserkkuja, jotka ei koskaan ole tavanneet. Eli mulla tosiaan oli hänen mummonsa silmät :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina!! 

Menittekö treffeille?

Vierailija
2/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin et sanon miehelle,et hakee kans sitä juhla mokkaa alesta ja sit se tulikin kotiin kaks pakettia kädessä. Aika hauska yhteensattuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tarina!! 

Menittekö treffeille?

Ei me ikinä menty, kun tarkemmin katsoi niin oli kyllä sukunäköä, se jo lähtökohtaisesti vähän karmi deittailumielessä

Vierailija
4/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplasattuma. Kaverini kertoi, että hänen pomonsa omistaa nykyään maatilan, joka on ollut kaverini suvussa. 

Minä sanoin siihen, että saman tilan on omistanut myös minun esivanhempani. Varmistimme vielä valokuvista. Sama tila. 

Vierailija
5/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska tarina!! 

Menittekö treffeille?

Ei me ikinä menty, kun tarkemmin katsoi niin oli kyllä sukunäköä, se jo lähtökohtaisesti vähän karmi deittailumielessä

Nojoo, ymmärrän ettei pikkuserkun kanssa treffit ookaan pop😀

Vierailija
6/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin rekan alle.

Vierailija
9/9 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Keski-Euroopaan ja eksyin muutaman sattuman kautta yhteen suomalaisporukkaan. Kävi ilmi, että olin ollut samalla yläasteella yhden porukan jäsenen kanssa ja jopa samassa kieliryhmässä - opiskellen sen maan kieltä jossa nyt asuimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi