Miten reagoit jos joku vieras mies kertoo seurassasi rivon jutun ja katsoo samalla silmiisi?
Tää lähinnä naisille toki. Aatellaan että oot vaikka juhlissa joissa on myös sinulle vieraita ihmisiä tai jossain tapahtumassa.
Kommentit (23)
Vaihdan seuraa. En hukkaa arvokasta aikaani vä hä-älyis ten parissa.
En reagoi mitenkään ja siirryn keskustelemaan älykkäämpien kanssa
Kysyisin varmaan, että onko hänellä kaikki ok?
Kikatan sievästi käsi suun edessä ja heilautan hiuksiani viehkosti.
Olen niin kuin en olisi ymmärtänyt. Yleensä tehoaa aika hyvin, enkä ole tarvinnut töissäkään kuunnella niitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa.
Kysyn häneltä onko hän ääliö ja vedän turpaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole enää hiuksia, Pertti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä väkisinkin polvet notkahtaa ja alapää kostuu.
Reino, tuo oli kysymys tarkoitettu naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kuin en olisi ymmärtänyt. Yleensä tehoaa aika hyvin, enkä ole tarvinnut töissäkään kuunnella niitä juttuja.
Vielä jos pyytää toistamaan sanomansa ja edelleen ihmettelee miten hänen juttunsa liittyi yhtään mihinkään, toinen muuttuu vaivaantuneeksi ja poistuu nolona paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Nauran riettaasti.
Mulla kävi hieman samoin.
Tyttäremme häissä sulhanen heitti kyseenlaisen läpän kun olimme tanssimassa.
Se lähti heti lapasesta, ja aloimme samatein naimaan siinä tanssiparketilla muun hääseurueen lyödessä tahtia.
Sanomattakin selvää, että nirppanokka tyttäreni otti hirveet pultit ja avioeron.
Emme ole kyseisen huo#anpennun kanssa nykyisin puheväleissä.
Kerron vielä rivomman jutun, yleensä mies kuin mies hiljenee.
Appiukko tykkäsi minusta kun en hätkähdellyt hänen puheilleen kuten heidän suvussa kaikilla oli tapana vaan annoin takaisin. Samasta syystä kälyni rääväsuinen mies inhosi minua.
Riippuu ihan miten paha vitsi on. Jos on kauhea vitsi huudan sika ja lähden. Jos mies on komea ehkä naurattaa.
Jos mies on komea niin hän on ihanan rohkea ja estoton, mutta jos taas ruma niin ällöttävä pervo.
Jos on komea, annan heti persettä. -Kalevi 58v
Riippuu jutusta ja miehen tyylistä esittää se. Yleensä/lähes aina vaihdan seuraa rivon jutun jälkeen.
Kääntäisin katseeni pois. Saattaisin puuskahtaa kevyesti moiselle hölynpölylle. Poistuisin seurueesta sopivan tilaisuuden tullen ja välttelisin loppuajan kyseisen tyypin seuraa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllähän siinä väkisinkin polvet notkahtaa ja alapää kostuu.