Siis mitä aktuaalista v....., pitkäperjantaina tulee telkkarista Yksin kotona elokuvat?!
Eivät sitten epäsopivimpia elokuvia löytäneet...:OO Jos tietäisin sähköpostin, niin laittaisin vähän palautetta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen ko. ajankohtana myös töissä. Tosin en tietenkään joka hetki, osaan myös ihan itse miettiä mitä eetteristä katson.
Juu, olen töissä myös tulevana viikonloppuna. Siirrymme ihanasta kesäaikaan. Normaalisti heräisin aamu 3, hups ....
Vierailija kirjoitti:
Mietin just että pitäis olla kuulia lattialle kuin elokuvassa, jos joku murtautuu. :)
Mä haluaisin kipata rekkautollisen marmorikuulia kehä 1. Iltäpäiväruuhka olisi sopiva aika.
Televisiossahan onkin vain yksi kanava eikä lainkaan valinnanvaraa, vai?
Pitäisi tulla enemmän uskonnollista ohjelmaa jouluna ja pääsiäisenä.
Toivoin kyllä mielessäni Passion of Christia koska jatko-osakin on suomalaisvahvistuksella tulossa ja liittyy vahvasti pääsiäiseen.
Lisäksi kiinnostaa kyseinen elokuva vielä entistä enemmän kun on kuullut miten näitä Gibsonin kristinuskon hankkeita hollyweirdissa on vastustettu.
Lisäksi olisihan noita pääsiäisteemaisiaelokuvia muitakin.
Onneksi olen ko. ajankohtana myös töissä. Tosin en tietenkään joka hetki, osaan myös ihan itse miettiä mitä eetteristä katson.