Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä aktuaalista v....., pitkäperjantaina tulee telkkarista Yksin kotona elokuvat?!

Vierailija
25.03.2026 |

Eivät sitten epäsopivimpia elokuvia löytäneet...:OO Jos tietäisin sähköpostin, niin laittaisin vähän palautetta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ko. ajankohtana myös töissä. Tosin en tietenkään joka hetki, osaan myös ihan itse miettiä mitä eetteristä katson.

Vierailija
22/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen ko. ajankohtana myös töissä. Tosin en tietenkään joka hetki, osaan myös ihan itse miettiä mitä eetteristä katson.

Juu, olen töissä myös tulevana viikonloppuna. Siirrymme ihanasta kesäaikaan. Normaalisti heräisin aamu 3, hups ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just että pitäis olla kuulia lattialle kuin elokuvassa, jos joku murtautuu. :)

Mä haluaisin kipata rekkautollisen marmorikuulia kehä 1. Iltäpäiväruuhka olisi sopiva aika.

Vierailija
24/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiossahan onkin vain yksi kanava eikä lainkaan valinnanvaraa, vai?

Vierailija
25/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tulla enemmän uskonnollista ohjelmaa jouluna ja pääsiäisenä. 

Vierailija
26/26 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kyllä mielessäni Passion of Christia koska jatko-osakin on suomalaisvahvistuksella tulossa ja liittyy vahvasti pääsiäiseen.

Lisäksi kiinnostaa kyseinen elokuva vielä entistä enemmän kun on kuullut miten näitä Gibsonin kristinuskon hankkeita hollyweirdissa on vastustettu.

Lisäksi olisihan noita pääsiäisteemaisiaelokuvia muitakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä