Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka rakentavat isoja lukaaleja korpeen!

Vierailija
06.05.2007 |

Mulle on ainakin tärkeää, että työ, palvelut ja päiväkoti on lähellä. jos työmatkaan menee tunti on lapsi päiväkodissa 10h viikossa kauemmin. Mielummin vietän tämän ajan lapseni kanssa ja asun vähän pienemmässä asunnossa kaupungissa!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Polkupyörällä jaksaa kyllä käydä kerran viikkoon kaupassa ja voihan sitä kasvattaa luomuvihanneksia ja saa maidot omasta lehmästä suoraan.

Vierailija
22/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla naapureiden kanssa tekemisissä, mulla on ihan tarpeeksi ystäviä ja sukulaisia jne.

Minusta taas on typerää, että kaikki talot on rakennettu vieri viereen, eikä lapsilla ole omaa leikkipaikkaa edes kun tontti on niin pieni, mitä järkeä siinä on? Täällä päin on monta uutta omakotialuetta, joissa pienet pihat, sitten lapset leikkivät pyöräteillä ja autotiellä kun ei ole muuta paikkaa.

Mä rakastan luontoa ja omaa rauhaa, pihalla saa olla vaikka alasti jos siltä tuntuu.

Tontti meillä jo on sieltä korvesta, mutta taloa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voyagereillaan ja prutkuttavat sillä sitten joka nypläysiltaan ja kouluun ja tarhaan ja kauppaan. Isällä bemari, jolla kaasuttelee töihin joka aamu 50 km suuntaansa.

Ja öljyä tai sähköä palaa tuhannen kuution lämmittämiseen. Ja ollaan niin luonto-ihmisiä, että.

Vierailija
24/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn melkein missä vaan, kunhan saan olla oman rakkaan perheeni seurassa.

Vierailija
25/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemaan kylään sinne perämetsään. Että on sosiaalisia suhteita, kunhan joku toinen ne maksaa ja järjestää.

Vierailija
26/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoaa luontoa: vesi, sähkö, jätevesi, tiet...

Vaikka sieltä korvesta ei edes autolla lähtisi minnekään, on kuitenkin ekologisempaa asua taajamassa. Ekologisinta on asua kaupungin keskustassa.

Vierailija
27/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa ei tarvitse laukkoa kuin kerran kahdessa viikossa, potkurilla tai pyörällä kun hurauttaa lähimpään maatilaan, josta saa maitoa.

Töihin ei tarvitse kummankaan meistä ajaa, ne voi hoitaa kotoa. Lasten harrastuksiin vieminen ei ole tarpeellista, sillä heillä ei ole sellaisia harrastuksia, joihin tarvitsisi erikseen kuskata. Jos tylsää tulee, mummolaan on lyhyt matka.

Omat harrastukseni, luonnossa liikkumiset ja lenkkeily, rullaluistelu jne, eivät vaadi erikseen menoa mihinkään. Että ei meidän kohdalla ainakaan voi mistään suuresta saastuttamisesta puhua. Enemmän kaupungin lähellä tulee turhaa autolla ajamista, kun haetaan silloin sitä ja tätä jne.

terv 19

Vierailija
28/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuhoaa luontoa: vesi, sähkö, jätevesi, tiet...

Vaikka sieltä korvesta ei edes autolla lähtisi minnekään, on kuitenkin ekologisempaa asua taajamassa. Ekologisinta on asua kaupungin keskustassa.

Vierailija
29/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa sais ennemmin poistaa kaikki hampaat ilman puudutusta! Tollaseen elämään en suostuisi ikinä! Olen asunut maalla ja se oli ihan jumalattoman tylsää! Ihminen tarvitsee muitakin kontakteja kuin mummo ja muitakin virikkeitä kuin saatanallinen puusavotta joka ainoa päivä.

Vierailija
30/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Multa sais ennemmin poistaa kaikki hampaat ilman puudutusta! Tollaseen elämään en suostuisi ikinä! Olen asunut maalla ja se oli ihan jumalattoman tylsää! Ihminen tarvitsee muitakin kontakteja kuin mummo ja muitakin virikkeitä kuin saatanallinen puusavotta joka ainoa päivä.

Vierailija
31/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan mieluummin tietää omasta kokemuksesta parhaat ravintolat Helsingissä, uskomattomimmat kirpputorit täällä, tavata ystäviäni ainakin viikoittain ja luottaa siihen, että ruuhka-aikaan juna kulkee 4 minsan välein.

Vierailija
32/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi meille molemmille on paikkamme. :)Vierailija:

Minä haluan mieluummin tietää omasta kokemuksesta parhaat ravintolat Helsingissä, uskomattomimmat kirpputorit täällä, tavata ystäviäni ainakin viikoittain ja luottaa siihen, että ruuhka-aikaan juna kulkee 4 minsan välein.

Vierailija
33/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinkeskustassa että korvessa. Tosin puolen tunnin päästä Helsingistä. Pitää kyllä myöntää etten takaisin muuttaisi. Kiva siellä on käydä, shoppailemassa, kivoissa ravintoloissa yms. mutta vielä kivempi sieltä on lähteä kotiin, omaan rauhaan.

Vierailija
34/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana muista ihmisistä. Lomalla voi sitten irrotella ja matkustaa vaikka Phuketiin. Siellä ei haittaa vaikka ei olekaan yksin.

Vierailija
35/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta kuulostaa aivan kammottavan kamalalta!!! Säälin lapsiasi - pidät itsestään selvänä, että heidän ei tarvitse, eivätkä he halua mitään harrastaa.

Vierailija
36/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rakentaa siihen välittömään läheisyyteen oman talonsa.

Ovatko he sukua keskenään? Miksi ihmeessä sen talon pitää olla siinä samassa paikassa?

Vierailija
37/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi vaan, mutta kuulostaa aivan kammottavan kamalalta!!! Säälin lapsiasi - pidät itsestään selvänä, että heidän ei tarvitse, eivätkä he halua mitään harrastaa.

tottakai he saavat harrastaa mitä haluavat ja jos pitäisi jonnekin viedä, niin veisin kyllä.

Vierailija
38/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu sinä siellä missä tykkäät asua ja anna muittenki asua siellä missä tykkäävät. Mitä siinä on rutisemista. Jos joittenki lapsilla ei ole niitä hienoja harrastuksia, joita sinun lapsilla on, niin mitä se sinua haittaa. Todennäkösesti ne ei juurikaan niitä edes kaipaa. Ihmisiä on nääs erilaisia ja kiinnostuksen kohteet erit, niinpä nyös tavat asua on erit...

Vierailija
39/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä infrastruktuurin ylläpitäminen maksaa ja lisäksi kuluttaa energiaa runsaasti. (katuvalot, auraus, teiden ylläpito jne.) Lisäksi sieltä pitää huristella ihmisten ilmoille kauheita matkoja ja tietysti omalla autolla.

Vierailija
40/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. miksi yhteiskunnan pitää kuskata muksut kouluun taksilla, jos vanhemmat ensin rakentaa UUDEN talon 10 kilometrin päähän kaikesta. Sama koskee muitakin palveluita. Oma valinta muuttaa kaikesta kauas ja minusta se taloudellinenkin vastuu pitäisi sitten ratkaisustaan kantaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi