Ei tuo ukkos kauaa sua kattele. Tiedän varmaksi, että noin komeaa miestä ei kauaa pidetä kiinni..
Työkaveri tuli sanomaan noin, kun näki mieheni - 2 kk sitten vihittiin eli tuore aviomieheni haki minut töistä ja nyt koko työpaikka (naiskollegat) jauhavat miehestäni ja meistä ja tuo yksi sanoo joka päivä että mieheni jättää minut, kun en ole "kaunis ja näytävä nainen". Ihmettelee myös miksi mieheni on ylipäätään päätyynyt yhteen kanssani, kun parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olen uusi työpaikalla ja luulin saavani olla rauhassa, mutta nyt minut on otettu tikun simään, koska liittoani epäillään epäaidoksi. Minkälainen ihminen puhuu toiselle noin?
Kommentit (35)
se on jännää miten todella kauniilla naisilla on sit joku puoli kalju lyhyt pätkä mies joka näyttää bulldogilta.
Mistäköhän tää johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mies voi vaihtaa naista kuin paitaa.
Mies tietää naisen edellisestä työpaikasta ja sanoi että parempi jättää huomiotta. Mies sanoi, että ei ole koskaan rakastanut ketään toista kuten minua ja on onnellinen kanssani.
Mikä ihmeen tarve sulla on vakuutella, että miehesi rakastaa sinua? Taidat kuitenkin olla epävarma?
Vierailija kirjoitti:
Suhteenne voi olla hyvinkin pitkäkestoinen. Moni epävarma komeakin mies haluaa ruman vaimon, koska sellainen ei petä tai jätä komeaa miestä. Epävarma haluaa että muut miehet eivät rumasta vaimosta kiinnostu. Luultavasti itse kuitenkin pettää jossain vaiheessa salaa.
Sinä siis luokittelet ap:n rumaksi naiseksi..
.
En kyllä tajua, miksi toisten pitää närppiä muiden parisuhteita, jos ei edes ole se kolmas pyörä. Mitä helevettiä se ulkopuolisille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Tää on enemmän laki kuin poikkeus. Aina noissa pskakana työpaikoilla juorutaan muiden miehistä. Siksi kannattaa kaiken pitää piilossa
Tämä alkoi siitä, kun naispuolinen kollega näki aviomieheni hakevan minua töistä. En ole töissä mitään kertonut henkilökohtaisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mies voi vaihtaa naista kuin paitaa.
Mies tietää naisen edellisestä työpaikasta ja sanoi että parempi jättää huomiotta. Mies sanoi, että ei ole koskaan rakastanut ketään toista kuten minua ja on onnellinen kanssani.
Mikä ihmeen tarve sulla on vakuutella, että miehesi rakastaa sinua? Taidat kuitenkin olla epävarma?
Ei ole tarvetta vakuutella, mutta kunhan kerroin mitä mieheni sanoi.
Kertoo kyllä työpaikan "tasosta", jos toisten miehistä kommentoidaan tuolla tavalla. Onneksi kunnon nörttialoilla osataan käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverini sanoi mulle että kaksosmiehet ei sitten kotona viihdy, on uskoton eikä huolehdi oduuttanperheessä.
30v tulee täyteen ja yhä odottelen josko tuo siippa alkaa petolliseksi...
Ei ole kaksosmies mieheni.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua, miksi toisten pitää närppiä muiden parisuhteita, jos ei edes ole se kolmas pyörä. Mitä helevettiä se ulkopuolisille kuuluu?
Ei kuulu ei, mutta juoriajialla on oma lehmä ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olivat vaan ,niin kateellisia sinulle. Varmasti olet ihan kaunis nainen. Ihmisessä on tärkeämpää minkälainen on luonteeltaan. Noihin kaikkiin miehesi rakastui. Toivon teille pitkää ja hyvää avioliittoa. Olen ollut 47 v naimisissa. Me olemme toistemme parhaat ystävät. Rakkauden lisäksi tarvitaan luottamusta. Tahtoa kulkea yhdessä,myös ne vastamäet.
Kiitos kauniista sanoista sinulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saanut haluamiaan kauniita ja lopulta tyytyi. Tai sitten tavanomainen vaimo on varakas.
Mieheni omien sanojen mukaan exänsä oli kaunotar, mutta eivät sopineet toisilleen eikä mieheni voinut luottaa samalla tavalla exäänsä kuten minuun.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että ne komeimmat miehet on uskollisimpia. Ne tietävät, että he saavat naisia ja valitsevat niistä parhaimman. Epävarmoja on ne vähemmän komeat ja ne lähtevät heti, jos joku edes osoittaa kiinnostusta. Jatkaisin vielä, että ilmeisesti sun tarvitsee pelätä.
Ps. Jos näin on käynyt, niin sanovat kertovat itsestään paljon. Anna olla tai paukauta tuo edeltävä niille, sillä tämä on minun kokemuksen mukaan totta.
Tämä on totta. Kauniit ihmiset ovat tottuneet ihailuun, kun taas mitättömämmän näköinen voi seota, jos saa huomiota. Mutta luonnevikaisia pettureita on joka kategoriassa. Näitä, jotka elävät elämäänsä pettäen aina kun tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saanut haluamiaan kauniita ja lopulta tyytyi. Tai sitten tavanomainen vaimo on varakas.
Mieheni omien sanojen mukaan exänsä oli kaunotar, mutta eivät sopineet toisilleen eikä mieheni voinut luottaa samalla tavalla exäänsä kuten minuun.
Vähän on selittelyn makua. Ilmeisesti miehesi ei ole kovinkaan komea.
On ihan loogista, että komealla miehellä on vähemmän kaunis vaimo. Kauniilla naisilla on rikas mies ja kauniita naisia ei riitä kaikille. Miehet pariutuvat aina alaspäin.