Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö kukaan siirroista yliopistosta toiseen? miten onnistuu käytännössä?

Vierailija
06.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku tarkemmin?

Vierailija
2/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän yliopistosta kuulemma on lähteny tuonne muitakin, eli kyllä se mahdollista on. Ilman pääsykokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinne vapaamuotoinen hakemus. Perusteluina ERITTÄIN PAINAVAT henkilökohtaiset/ terveydelliset syyt. Tai joku opinto mitä et missään nimessä voi enää Jkylässä opiskella.

Tsemppiä mut vain harvat pääsee vaihtamaan!

Vierailija
4/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli sinne vapaamuotoinen hakemus. Perusteluina ERITTÄIN PAINAVAT henkilökohtaiset/ terveydelliset syyt. Tai joku opinto mitä et missään nimessä voi enää Jkylässä opiskella.

Tsemppiä mut vain harvat pääsee vaihtamaan!

Vierailija
5/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit pyrkiä maisterihaussa. Näin ainakin Helsingin kauppakorkeakoulussa, missä olin itse töissä vuosikaudet.

Noista painavilla syillä hakemisista en tiedä. Sille laitokselle missä itse olin ei siirtynyt varmaan ketään sellaisella syyllä.

Vierailija
6/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikuttaako tuohon opintomenestys? Tai se,missä vaiheessa opinnot on? tmv?

Vierailija
7/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos jos osaat(te) vastailla, tää ois mun elämäntilanteessa tosi tärkeä ja iso asia nyt. ap

Vierailija
8/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a yleisopinnot tehty, samoin sivuaineet pitkälti, muutamia kirjatenttejä puuttuu. ap

Vierailija
9/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois lähinnä " sosiaaliset syyt" tässä taustalla ensisijaisesti, kun olen 1,5v - tytön yh, ja tukiverkko aika hatara täällä, Hgissä asuu sukulaisia ja ystäviä paljon, joilta saisi hoitoapua. Lisäksi lapsen täällä asuva isä tekee elämästäni aika helvettiä, yrittää ainakin sinnikkäästi(väkivaltatausta,olen ollut yh raskaudesta saakka). ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä