Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantasuomalaisen onnea, ei päivääkään töissä mutta saa silti takuueläkkeen

Vierailija
25.03.2026 |

Oikeastaan on epäreilua maksaa takuueläkettä ihmisille joka ei ole tehnyt päivääkään töitä esim kotirouville, suurperheiden äideille, työtä vieroksuville neurootikoille

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 euron kuukausipalkalla pitää työskennellä 40 vuotta, jotta saa saman työeläkkeen kuin takuueläke. Siinä on monelle miettimistä.

Totta, tämä takuueläke ei todellakaan kannusta ihmisiä työntekoon. 

Milloin päättäjät tajuavat, että jotain on pielessä. 

Vierailija
22/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku se on paljon kivempi maksaa ma tulle joka 3 vuotta loisinu Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000 euron kuukausipalkalla pitää työskennellä 40 vuotta, jotta saa saman työeläkkeen kuin takuueläke. Siinä on monelle miettimistä.

Totta, tämä takuueläke ei todellakaan kannusta ihmisiä työntekoon. 

Milloin päättäjät tajuavat, että jotain on pielessä. 

Kyllä ne tietää että se on pielessä, mutta korruptio.

Vierailija
24/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö oikeasti, ettei suurperheen äiti tekisi töitä takuueläkkeen edestä!

Nainen 73, suurperheestä, 9 lasta, Itselläni ei lapsia!

Järkyttävää puurtamista näillä äideillä, joilla suuret perheet.

Vierailija
25/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ma tut, jotka ei loisi tuovat kyyneleen silmääsi ja aiheuttavat leuassasi väpätystä, koska ne tekee tuplasti enemmän kuin sinä ja puoleen hintaan.

Vierailija
26/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 15 vuotiaasta asti töitä, opintojen ohella, välillä kokopäiväisesti, välillä vuokratyöläisenä yms. viimeiset 20 vuotta ja silti työeläkkeeni on vain 300e, ja olen tehnyt raskasta pienipalkkaista työtä. Lisäksi olen synnyttänyt 2 kertaa. Minulla on huijattu olo. Miespuolinen työkkärin virkailija soitti kun olin kesällä vähän aikaa työttömänä opintojen välissä, että miten sinulla on näin pitkä väli että et ole ollut työelämässä. Jouduin selittämään hänelle, että olen ollut äitiyslomalla tms. Minua kohdeltiin kuin jotain rikollista ja väärintekijää. 

Vierailija
27/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole pakko porsia 9 tenavaa! Eivät ne kuitenkaan ole kaikki edes terveitä.

Vierailija
28/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt 15 vuotiaasta asti töitä, opintojen ohella, välillä kokopäiväisesti, välillä vuokratyöläisenä yms. viimeiset 20 vuotta ja silti työeläkkeeni on vain 300e, ja olen tehnyt raskasta pienipalkkaista työtä. Lisäksi olen synnyttänyt 2 kertaa. Minulla on huijattu olo. Miespuolinen työkkärin virkailija soitti kun olin kesällä vähän aikaa työttömänä opintojen välissä, että miten sinulla on näin pitkä väli että et ole ollut työelämässä. Jouduin selittämään hänelle, että olen ollut äitiyslomalla tms. Minua kohdeltiin kuin jotain rikollista ja väärintekijää. 

Jos työeläkkeesi on vain 300 euroa, et ole vielä edes lähelläkään henkilökohtaista eläkeikääsi.

Vierailija
29/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitisi ja isoisoäitisi hoitivat luuserivanhempiasi kotona ilman palkkaa, että sinä mällikuppi saisit runkata päivät pitkät.

Vierailija
30/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ma tut, jotka ei loisi tuovat kyyneleen silmääsi ja aiheuttavat leuassasi väpätystä, koska ne tekee tuplasti enemmän kuin sinä ja puoleen hintaan.

Voi olla että jotkut tekee tuplasti enemmän kuin minä. Se ei kuitenkaan aiheuta kuvailemaasi tunnereaktiota. 

Nyt puhuin kuitenkin niistä jotka eivät tee mitään..

Vierailija
31/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako työkkärin virkailijoita tuollaiset asiat. Itse kun olin työttömänä noin 15 vuotta sitten sai aika rauhassa olla. Ei niitä tuntunut paljoa kiinnostavan..

Vierailija
32/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole pakko porsia 9 tenavaa! Eivät ne kuitenkaan ole kaikki edes terveitä.

No itseasiassa Suomen nykyinen järkyttävän alhainen syntyvyys vaatisi juuri noita yhdeksikköjen popsimista. Laitatko todella rahat kansakunnan selviytymisen edelle?

Vierailija
33/33 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tietenkin onnellisimmillaan silloin, kun saa potkia heikoimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme