Tarkkailetko kiinnostuneena bensapumpulla miestä joka ei edes katso mittaariin ja täyttää tankin suoraan, jopa 140 euroa?
Kommentit (38)
Luonnollisesti tarkkailen ja pyrin jopa juttusille. Vietän suuren osan vapaa-aikaani erilaisten bensapumppujen vieressä.
Incel-mies luulee, että tuhlaamalla paljon rahaa bensapumpulla saa naiset kiinnostumaan hänestä. Joutuukohan aina pitkään odottelemaan siellä pumpulla ennen kuin joku nainen tulee tankkaamaan, että voi alkaa itse mättämään niitä seteleitä siihen seteliautomaattiin. ;)
Ei kiinnosta muiden tankkailut, mutta ainahan tuo meidänkin auto täyteen tankataan, kun tankille mennään. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
Maksoin tuon verran tankillisesta 98E jo yli 10v sitten. V8 on janoinen vekotin.
Viimeksi bensapumpulla Peltokankaan näköinen kaiffari pummi epätoivoisena kyytiä. Oli vissiin ajokortti hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, olipa typerä avaus.
Eikä ollut ensimmäistä kertaa. Sanasta sanaan sama on ollut aiemminkin, en tiedä mikä on AP:n ongelma.
Eipä ole kolmeen vuoteen tarvinnut bensaletkuun nojailla, joten en.
Onko jollekin 140 euroa iso raha? Taidat asua vuokralla Kelan piikkiin.
Ihmettelisin enimmäkseen mitä ihmettä tekisin bensapumpulla autottomana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollekin 140 euroa iso raha? Taidat asua vuokralla Kelan piikkiin.
Lisää tuohon parin sadan ostokset hypermarketissa, lentoliput espanjaan yms. muu luxus, niin ymmärrät. Keksimääräinen tankkaustapahtuma on varmaan jotain 70 eur, että on tossa jo laitettu haisemaan jos vertaa tavalliseen pulliaiseen. Joo, ja sen verran vielä että ei oo täällä päin rahasta kiinni.
Siinä kun vitosella itse tankkaa niin ei juuri ehdi sivuilleen katsella.
En katsele. Tänään tankilla miehet tuijotti minua. 98 120litraa oli ilmeisesti jännä juttu. Naurattti kun yksi setä kysyi saako ottaa kuvan pumpun ruudusta. Halusi myös tietää kuinka pitkälle pääsen. 800km jos ei traileri perässä. Traileri ja hevoset niin 500km.
Minulla on kaksio Turussa ollut tyhjillään jo 2 vuotta. En ole myymässä enkä vuokraamassa sitä. Jotain 7 tonnia maksanut vastiketta siinä ajassa, eikä tunnu missään.
M54
Miksi pitäisi tarkkailla? Olisi sairasta kytätä vieraita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko lapsi vai muutenkaan hullu????
Hyvänen aika, tämä tyyppihän on vanha tuttu. Piti näköjään vähän taukoa, ja nyt taas aktivoitui.
Voiko joku oikeasti kuvitella, että muita kiinnostaa hänen tankkaamansa bensamäärä ja sen hinta. Voi rassua, mikä pettymys hänelle.
En. Mutta sähköautoilijoita tiirailen.