Vaillinainen työtodistus
Sain vanhasta työpaikasta työtodistuksen. Siinä ei ole lainkaan työn päättymisen syytä (määräaikaisuus). Kuinka oleellinen tieto se on, joudunko olemaan vanhaan työpaikkaan yhteydessä ja pyytämään uuden? Mielestäni se on tärkeä tieto, mutta teenkö nyt vain pienestä asiasta liian ison?
Kommentit (6)
On oleellinen tieto, sillä mikäli olisit irtisanoutunut itse, saisit työvoimapoliittisen karenssin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pyytää korjattu todistus
Harmittaa kun oon jo kertaalleen joutunut todistusta karhuamaan ja sitten se tulee vaillinaisena
-ap
Se määräaikaisuus käy ilmi siitä, ettei siinä todistuksessa ole mainittu, että työsuhde olisi päättynyt työntekijän omasta pyynnöstä. Koska niin siihen kirjoitetaan sitten, jos on itse irtisanoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Se määräaikaisuus käy ilmi siitä, ettei siinä todistuksessa ole mainittu, että työsuhde olisi päättynyt työntekijän omasta pyynnöstä. Koska niin siihen kirjoitetaan sitten, jos on itse irtisanoutunut.
Onko tää joku yleinen tieto vai? :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku yleinen tieto vai? :D
-ap
Eppäillä soppii.
Kannattaa pyytää korjattu todistus