Palvelutyöntekijä, HUS - minkälaista duunia ja millä koulutuksella?
Katsoin että logistiikka, laitoshuolto ja keittiö on samassa. Onko rankkaa? Voiko tehdä lähärin papereilla?
Kommentit (6)
Mä olen laitoshuoltaja, keittiö osana työpäivää (2-4 h). Tuota logistiikkaa en ymmärrä, onko potilaskuljetus vai RRR (roskat, ruoat, ruumiit)?
Joo, on rankkaa täydellä työajalla. 10-15000 askelta vuorossa, pelkkää potilaskuljetusta tekevillä enemmän. Istua ehtii ehkä tauot, muu aika on jalkojen päällä.
Logistiikka siis vie ruokavaunut osastoille,pyykkivaunut ja tekee varastotäyttöjä. Mitä nyt osaa kuka tahansa,riittää et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka siis vie ruokavaunut osastoille,pyykkivaunut ja tekee varastotäyttöjä. Mitä nyt osaa kuka tahansa,riittää et osaa lukea.
Mitä oon noita seurannut kun odottanut vastaanotolle niin kulkevat edestakaisin käytävällä, aukovat ja sulkevat ovia sata kertaa tunnissa yksi esine mukanaan. Liikuntaa tulee mutta näyttää täysin hyödyttömältä touhulta, Katsokaapa vaikka hammaslääkäriasemalla sitä touhua. Miksei niitä välineitä voida kerralla viedä enemmän siihen vastaanottotilaan vaan joka tikku erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika lailla paremmalle kuin lähihoitajan duuni. Palkkaerokin on vain 200 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laitoshuoltaja, keittiö osana työpäivää (2-4 h). Tuota logistiikkaa en ymmärrä, onko potilaskuljetus vai RRR (roskat, ruoat, ruumiit)?
Joo, on rankkaa täydellä työajalla. 10-15000 askelta vuorossa, pelkkää potilaskuljetusta tekevillä enemmän. Istua ehtii ehkä tauot, muu aika on jalkojen päällä.
Onko osa-aikaista mahdollista saada?
Logistiikka kiinnostaisi, muut ei.
ap