Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1946)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säde näyttää ihan Bratz-nukelta. Pallopää.
Säde on kuitenkin juuri sellainen naistyyppi, joka vetoaa useimpiin miehistä. Ja sekös Vauvan mammoja vituttaa.
Tämä toinen uusi nainen, Ronja, on taas juuri sellainen naistyyppi, joka EI vetoa etenkään komeisiin miehiin, joilla on vientiä Säden kaltaisten naisten suuntaan. Sad but true. Ronja on kasvoiltaan täysin neutraali ja epäseksikäs miesten makuun, vaikka tavallaan onkin paperilla "ihan nätti". Ronjan "nätteys" viehättää sen sijaan naisia paljonkin, koska Ronja ei ole sellainen bombshell kuten Säde, joten Ronjaa voi fanittaa ilman niitä kateuden tunteita, joita Säde puolestaan herättää perusnaisissa.
Vauvan mammaa ei yhtään v****a vaan naurattaa nuo jätkien reaktiot kun Säde tuli ja varsinkin kun hän pyörittää osaa täysin mielensä mukaan. Kateellinenkaan en ole, miksi pitäisi? Säde olisi ilman täytteitä paljon sievempi. Hiukset, huulet ja ripset on feikkiä. Luultavasti muutakin. Toisaalta hyvä että saatiin villalle vipinää.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista... ;)
Täällä on pari viimistä sivua ollut monta viestiä mammoilta, joissa haukutaan Sädettä. Katkeruus/kateus paistaa kuin majakka yöllisellä merellä!
Nää on just näitä naisten juttuja; kun työpaikalle tulee nuorempi, kauniimpi ja etenkin laittautunut nainen, niin johan alkaa vanhemmilla tantoilla katkerat selän takana puhumiset. Tää Säde ja tosiaan pari viimistä sivua tässä ketjussa on aika hyvä esimerkki tästä ilmiöstä.
Jep koska kenestä muustahan ei olla puhuttu paria sivua kun on saapunu taloon :D taidat olla itse säde tai sen fani
Väitinkö ettei kenestäkään muusta ole puhuttu? Aivan, en väittänyt.
Sen sijaan esitin vain huomion, että Säde sai osakseen monia viestejä, joissa häntä mollattiin olan takaa JA nämä viestit saivat myös paljon yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näyttää paljon iida Vainiolta.
Feikkiä päästä varpaisiin, karua.
22 v, vielä kosmetologiaopiskelija, töistä ei kerro mitään. Onkohan ollut providermies vai miten tullut toimeen tähän asti.
Ilkeä ja pahansuopa kommentti. Säde kertoi esittelyvideossa, että opiskelee kosmeologiksi ja on töissä vaate- ja korumyymälässä.
Vierailija kirjoitti:
Pärniän on mun lemppari. Upean näköinen ja hyväntuulinen nainen, joka ei ota asioita tai itseään turhan vakavasti.
On kyl juu mukavan oloinen tyyppi, jonka seurassa varmaan olis helppo olla, eikä uuvuttava.
Naiset juoruais tuolla varmasti enemmänkin, mutta ovat niin tietoisia siitä, että somessa (etenkin Jodelissa) nämä pahan puhumise huomattais heti, niin eivät viitsi sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sädeellä on varmasti oikeasti ihan tummat silmät.
Minäkin vähän pelästyin aluksi kun näin, näytti kauhuelokuvan hahmolta jostain kuvakulmasta. Varmaan siksi että on just piilolinssit.
Mutta on kyl hauska kattoa kun miehet on sulaa vahaa pienen nukkehahmon edessä.
Joo xD Mä oon jotenkin kuvitellut että tuommoisen avuttomien vaikutelman itsestään antavien täytebimbojen aika olisi jo ohi
Pärnian ja Sharp ovat naimanaamat. Siitä taisi jo muutkin saarelaiset puhua. Ei haittaisi yhtään jos voittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säde näyttää ihan Bratz-nukelta. Pallopää.
Säde on kuitenkin juuri sellainen naistyyppi, joka vetoaa useimpiin miehistä. Ja sekös Vauvan mammoja vituttaa.
Tämä toinen uusi nainen, Ronja, on taas juuri sellainen naistyyppi, joka EI vetoa etenkään komeisiin miehiin, joilla on vientiä Säden kaltaisten naisten suuntaan. Sad but true. Ronja on kasvoiltaan täysin neutraali ja epäseksikäs miesten makuun, vaikka tavallaan onkin paperilla "ihan nätti". Ronjan "nätteys" viehättää sen sijaan naisia paljonkin, koska Ronja ei ole sellainen bombshell kuten Säde, joten Ronjaa voi fanittaa ilman niitä kateuden tunteita, joita Säde puolestaan herättää perusnaisissa.
Vauvan mammaa ei yhtään v****a vaan naurattaa nuo jätkien reaktiot kun Säde tuli ja varsinkin kun hän pyörittää osaa täysin mielensä mukaan. Kateellinenkaan en ole, miksi pitäisi? Säde olisi ilman täytteitä paljon sievempi. Hiukset, huulet ja ripset on feikkiä. Luultavasti muutakin. Toisaalta hyvä että saatiin villalle vipinää.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista... ;)
Täällä on pari viimistä sivua ollut monta viestiä mammoilta, joissa haukutaan Sädettä. Katkeruus/kateus paistaa kuin majakka yöllisellä merellä!
Nää on just näitä naisten juttuja; kun työpaikalle tulee nuorempi, kauniimpi ja etenkin laittautunut nainen, niin johan alkaa vanhemmilla tantoilla katkerat selän takana puhumiset. Tää Säde ja tosiaan pari viimistä sivua tässä ketjussa on aika hyvä esimerkki tästä ilmiöstä.
Jep koska kenestä muustahan ei olla puhuttu paria sivua kun on saapunu taloon :D taidat olla itse säde tai sen fani
Väitinkö ettei kenestäkään muusta ole puhuttu? Aivan, en väittänyt.
Sen sijaan esitin vain huomion, että Säde sai osakseen monia viestejä, joissa häntä mollattiin olan takaa JA nämä viestit saivat myös paljon yläpeukkuja.
No onhan se vähän hassun näköinen 😁
Vierailija kirjoitti:
Pärniän on mun lemppari. Upean näköinen ja hyväntuulinen nainen, joka ei ota asioita tai itseään turhan vakavasti.
Samoin! Täällä Pärnian-fani. Ja Sharpistakin oon koko ajan tykännyt ja nyt nousi vielä hänen pisteet lisää, kun ei jäänyt Säteen koukkuun. Samuelin puolesta tuli pieni myötähäpeä, Ammadin taas ei, koska he jotenkin sopivat toisilleen Säteen kanssa.
Pitäisikö Ilmaria vähän kokeilla tai herätellä ? Tulisiko luonteesta jotakin repäisevää esiin ? Näytetty vain rauhallista puolta .
Vierailija kirjoitti:
MIssä on leikki, kiusoittelu ja viettelytaidot.
Nyt siellä puhutaan tunteista, olemattomista tunteista, puuttuvista tunteista, tulossa olevista tunteista jne.
Sellaista kaiken hohdon vievää ylianalysointia.
Parikymppiset haluaa usein vaikuttaa vanhemmilta kuin ovatkaan. Oikeasti ovat iässä että pitäisi tosiaan tehdä lapsia sängynjouset ja pyllyt paukkuen, eikä jankuttaa tollasta sanahelinää. Vai eikö toi sukupolvi tiedä mikä tunne johtuu mistäkin, ellei sitä ensin "sanoita" ja vielä enkuksi. En tiedä, mutta jotenkin huvittaa näin vanhemmin silmin tuo heiän puimisensa joka sanasta perskankut paljaina ja vatsalihaksineen, kun hädin tuskin osaavat puhua edes. Alkaisivat vaan tekemään sitä mitä luonto haluaa ton ikäisten tekevän noilla vartaloillaan.
Tosin en sitten kyllä ehkä haluis enää kattoo jos vaan semmosta kuvattais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sädeellä on varmasti oikeasti ihan tummat silmät.
Minäkin vähän pelästyin aluksi kun näin, näytti kauhuelokuvan hahmolta jostain kuvakulmasta. Varmaan siksi että on just piilolinssit.
Mutta on kyl hauska kattoa kun miehet on sulaa vahaa pienen nukkehahmon edessä.
Joo xD Mä oon jotenkin kuvitellut että tuommoisen avuttomien vaikutelman itsestään antavien täytebimbojen aika olisi jo ohi
Joo xD Ja mä oon jotenkin kuvitellut että naisille merkkaa miehessä eniten luonne
Pärnian ja Sharp ovat aina hymyssä suin ollessaan yhdessä ja muillekin osallistujille.
Sofia ja Henri tuskin koskaan hymyilevät.
Tuotanto on kyllä valinnut niin stereotyyppisen mähmetin tuonne, mikä noissa Ammadin tyylisissä limaisissa ukoissa naisia niin kiinnostaa?
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto on kyllä valinnut niin stereotyyppisen mähmetin tuonne, mikä noissa Ammadin tyylisissä limaisissa ukoissa naisia niin kiinnostaa?
No ei suurinta osaa naisia kiinnostakaan. Siksi nää ottaakin väkisin ne naiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset juoruais tuolla varmasti enemmänkin, mutta ovat niin tietoisia siitä, että somessa (etenkin Jodelissa) nämä pahan puhumise huomattais heti, niin eivät viitsi sen enempää.
Miehet juoruilee paljon enemmän kuin naiset ja paljon likaisemmin. Onpa outoa ettet heiän juoruumisiaan spekuloi.
Kyllä noi nuoret naiset juttelee ihan normaalisti, kuten oikeessakin elämässä juttelevat keskenään. Ei naiset ton pahempia ole, vaikka se voi olla incelille outo ajatus että naiset on aika kivoja ja kilttejä enimmäkseen ja tukevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Minusta on vaarallista ottaa tollaisia johonkin tämmöiseen formaattiin. Ei pitäs missään nimessä ottaa lähi-itäläisiä miehiä mukaan. Varo on viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Pärnian ja Sharp ovat aina hymyssä suin ollessaan yhdessä ja muillekin osallistujille.
Sofia ja Henri tuskin koskaan hymyilevät.
Pitäisikö vetää johtopäätös, että S ja H sopivat toisilleen, kaksi totista torvensoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Ilmaria vähän kokeilla tai herätellä ? Tulisiko luonteesta jotakin repäisevää esiin ? Näytetty vain rauhallista puolta .
En usko, se on vaan niin suomimies kuin olla voi, ja hauska se tukka, raikas tuulahdus jostain mun lapsuudesta. Ilmari on syntynyt nelikymppiseksi. Vähän tylsä mutta jotenki hauska siinä perinteisyydessään ja kiva kun löytyy vielä oikein tollanen supisuomalainen mies, nimikin on täysin suomalainen eikä ole mikään pumpattu ken, vaan yksinkertaisen harmaa tavis.
Eikä Säde näytä miltään 15 pikkutytöltä. Ellei väen väkisin HALUA esittää, että näyttää, koska tarkoitus on vihjailla hänestä tykkäävien miesten olevan "epäilyttävästi pikkutytöistä kiinnostuneita".