Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on kyllä sekin Jennin ja Ilmarin suhteen, että kun heitä näytetään nukkumaan mennessä niin ei mitään läheisyyttä/halailua näy siinäkään. Mitä nyt itse nuoruutta miettii niin kyllä kun sitä nukkui jonkun vieressä, josta oli innostunut niin vähintään kainaloon mentiin joka ilta ennen kuin oli mitään pidemmälle vietyä läheisyyttä.
Jenni ja Ilmari pussailivat tämän päivän jakson ihan lopussa, siinä taisi olla ensimmäiset suudelmat.
Oisko Ilmarilla ollut aikomus napata Ella mutta faniäänestys sotki suunnitelmat?
Mulla on tunne, ettei Ilmari ole ihan tyytyväinen nykyiseen pariinsa.
Joku sanoi että villalla ei ole yhtään kaunista naista. Minusta he ovat aivan tyrmäävän kauniita kaikki. Roosa on lisäksi niin suloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurimmista osaa naisista ei ole tissejä ollenkaan? Upeat puvut, rinnoille tarkoitetut kohdat roikkuvat tyhjänä.
Twerkkaajalla ei ollenkaan.
Kyllä hoikallakin daamilla voi olla kunnon tissit ilman silikooneja. Näillä ei kellään ole mitään, onnettomia lautoja. Paitsi Jenni.
Voi olla lauta ja onnellinen.
isotissi
Taikka tynnyri ja onnellinen. Kukin tapaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp: "Päni on lyhyt ja pitkä" :D
Sharp ei taida olla kovin terävä!
Tuossa taisi olla kyse sisäpiirivitsistä. Toisaalta ei kaikkien tarvitse ollakaan järjen jättiläisiä, tärkeämpää on ystävällnen luonna.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nykynuoriso on saanut päähänsä, että naiset viehättyy nimenomaan miehistä, joilla on permanentattu kuontalo? Mistä tämä ajatus on lähtöisin?
Täh, luulitko et muutamilla on kihara tukka naisten takia :D ?
Miksei eilistä perjantain jaksoa ole tullut Katsomoon?
Sofialla taisi hieman keittää kun Henri opetti häntä pussaamaan, mutta hillitsi sentään itsensä. Mahtavatkohan oppitunnit jatkua, jos pääsevät kahdestaan sviittiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nykynuoriso on saanut päähänsä, että naiset viehättyy nimenomaan miehistä, joilla on permanentattu kuontalo? Mistä tämä ajatus on lähtöisin?
Afrikkalainen kampaus pojilla, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tulee kai maanantaina vasta jos oikein tajusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on kyllä sekin Jennin ja Ilmarin suhteen, että kun heitä näytetään nukkumaan mennessä niin ei mitään läheisyyttä/halailua näy siinäkään. Mitä nyt itse nuoruutta miettii niin kyllä kun sitä nukkui jonkun vieressä, josta oli innostunut niin vähintään kainaloon mentiin joka ilta ennen kuin oli mitään pidemmälle vietyä läheisyyttä.
Jenni ja Ilmari pussailivat tämän päivän jakson ihan lopussa, siinä taisi olla ensimmäiset suudelmat.
Oisko Ilmarilla ollut aikomus napata Ella mutta faniäänestys sotki suunnitelmat?
Mulla on tunne, ettei Ilmari ole ihan tyytyväinen nykyiseen pariinsa.
On ehkä tyytyväinen kasvoihin, muttei vartaloon, jos hänellä oli hakusessa sporttisempi mimmi (vaikka ei kyllä ole itsekään timmeimmässä kunnossa, vaikka omaa sporttisuuttaan joka välissä mainostaakin). Lisäksi Ilmari painotti, ettei tykkää naisista, jotka meikkaa aina, vaan luonnollinen look mieleen. Jenni taitaa, meikata naisita eniten (contourit käytössä) ja on myös täyteaineita (huulet, posket?).
Tosin Ilmarista vaikea sanoa, koska ei tunnu innostuvan oikein mistään tai kenestäkään. On jotenkin laiska ilmaisultaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Samuelilla ja Eetulla selvästi on. Jos on valmis ajamaan 3 tunnin päähän saadakseen seksiä, varmasti on ollut valmis ottamaan myös permiksen samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin katsoin jo eilen aamupäivällä perjantain jakson Katsomosta. Enkä ole edes plussatilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin katsoin jo eilen aamupäivällä perjantain jakson Katsomosta. Enkä ole edes plussatilaaja.
Jos siis tarkoitettiin sitä jaksoa, jossa tippuu 2 naista ja teaserissa näkyy villalle kävelevän 2 uutta miestä.
Vaikuttaa siltä, että kaikki naiset ovat tyytyväisiä nykyisiin miehiinsä, joten uusilla miehillä ei ole hyvää saumaa, jolleivat sitten ole tosi komistuksia. Tuotanto tulee luultavasti sotkemaan peliä "faniäänestyksillä".
Rintasyöpä ei katso rinnan kokoa. Se vaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ilmeisesti jakso 10 Pussailupäivä oli eilisen jakso 15.5.2026. En ole ennen Katsomon kautta katsonut mitään joten en osaa vielä käyttää tätä kunnolla. Olen vanhanaikainen ja perinteinen ja katsonut aika telkkarista, mutta nyt maikkarin sekoilujen takia telkkarista sitä en näe. Joten joo, oli käyttäjäperäinen "ongelma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp: "Päni on lyhyt ja pitkä" :D
Sharp ei taida olla kovin terävä!
Miksi et ehtinyt siihen jonoon, jossa jaettiin huumorintajua?
Sharp ja Pärnian ovat mainio pari. Myös Severi ja Milja vaikuttavat ihastuneilta ensisilmäyksellä. Jenni ansaitsisi parempaa. Roosa on rasittava.
Veikkaan, että muutama olisi jo valmis vaihtamaan uuteen: Samuel, Sofia, Ilmari ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella, villan kaunein joutui lähtemään.
Mun mielestä hiukan ilkeän oloinen pahan puhuja.
Naisista ei oikein ketään kaunista. Kuten viime kaudella oli se vaalea hiuksinen Emilia tosi kaunis, jos nimen muistan oikein. Se joka oli Patrikin kanssa saarella ja ovat vieläkin pari.
Sofia ihan ok, mutta ilkeä luonne pilaa. Kauniilla kuorella ei tee mitään jos sisältä ilkeän oloinen läyhääjä.
"Kauniilla kuorella ei tee mitään jos sisältä ilkeän oloinen läyhääjä."
Muistahan sinäkin
Emilia kaunis?? Hirveä possunaama ja tajuton perse.
Niko saattaisi sopia paremmin ohjelman teräväkieliseksi ja nokkelaksi selostajaksi Linan paikalle. Juontajaksi sitten joku muu. Tai ehkä Lina sopisi paremmin juontajaksi, siinä roolissa ei tarvitse olla pakotetusti tekohauska.