Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4425)

Vierailija
4321/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun jostain iltatoimien hitaudesta on tullut huomauttamista. Ja sitten, kun on ollut nopeampi, ei saanutkaan kehuja ja sekö harmittaa. Entä, kun ihan oikeita ongelmia tulee? Miten niistä selvitään? 

Mutta sit kun Päni ja Sharp puhui, P tajusi tyhmyytensä ja pyysi anteeksi.

Kaikki mokailee,  fiksu on se, joka osaa pahoitella ja ottaa oppia.

Olen huomannut, et nykyisin monet olettaa, että kumppanin pitäisi olla valmis paketti. Kukaan meistä ei ole valmis, koskaan. Virheitä vaan pitää asiallisessa määrin sietää, jos meinaa elää parisuhteessa. Sinkkunakin saa olla.

Vierailija
4322/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi Väinö valitsisi Säteen jos omaa paria ei olisi. Että repikääs heiterit siitä ;)

Jaa, sinun harhaisessa mielessäsi jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin hänhän tietysti  on "heiteri"... Koominen jo sanankin tuo, miksi ei voi vaan sanoa, että "vihaaja"? Ja nuo miehet ehkä valitsivat Säteen, koska hänhän on suorastaan kuin jonkinlainen sovinistisijan perinteinen unelmanainen; hieman yksinkertainen ja johdateltavissa oleva bimbo, jolla on kova tarve miellyttää. Ja siihen vielä päälle se blondiksi värjätty kuontalo, luultavimmin jatkohiuksilla höystettynä ja sotamaalaus naamalle, niin avot. Nuo kun kaikki ottaisi pois, niin jäljellä ei olisi kuin pullottavat silmät. Ja sinänsä olkoon minkä näköinen vaan, omapahan on asiansa, mutta itse en arvosta tuollaista täysin tehtyä ja epäluonnollista habitusta ja osoittaa kyllä noista villan miehistäkin paljon, jos ihannoivat moista. Ja tuskin nuo miehet mitään sovinistisikoja sinänsä on, mutta ovat vaan aika yleisesti omaksuneet tuommoisen naiskäsityksen ihanteelliseksi.

Ihanan rakasta ajatuksenvirtaa siellä. Ei yhtään naista alentavaa ja ulkonäköön käyvää. Kaikkea se katkeruus saakin aikaan joissain yksilöissä.

Olen eri, mutta tuntuu kurjalta jos yhdenkään naisen pitää muokata itsestään miesten mieleinen seksipommi. Nainen alentaa itse itsensä, minun mielestäni. En silti hauku sen enempää, mutta tuntuu vähän bimbolta toiminnalta.

Mielestäni Säde vaikuttaa hyvältä keskustelijalta eikä bimbolta, miksi ihmeessä siis on halunnut olla niin muovinen?

Ei yhtään sen enempää kuin Jennikään. Jennillä on epäonnistuneet ja muhkuraiset huulitäytteet sekä tekotukka. Lisäksi kilo pakkelia naamassa.

Jenni ei ole edes hyvä keskustelija.

Miksi se pitää aina Jenniin kaikki verrata ja sitä arvostella. Kiva , mukava ja seksikäs tyttö.

Miksi ei? Hänellä on täytteillä pilatut huulet ja huonosti laitetut hiuslisäkkeet.

Jenni on muuten 26-vuotias nainen, ei tyttö millään mittapuulla.

Ja tekeekö  se jennistä huonomman ihmisen. 

Minun mielestäni ei huonompaa vaan säälittävämmän. Miksi kukaan haluaa pilata kaunista ulkonäköään?

8 alapeukkua. Onko sääliminen yksi nykypäivän kielletyistä sanoista, vai miksi piti osoittaa paheksunta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi Väinö valitsisi Säteen jos omaa paria ei olisi. Että repikääs heiterit siitä ;)

Jaa, sinun harhaisessa mielessäsi jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin hänhän tietysti  on "heiteri"... Koominen jo sanankin tuo, miksi ei voi vaan sanoa, että "vihaaja"? Ja nuo miehet ehkä valitsivat Säteen, koska hänhän on suorastaan kuin jonkinlainen sovinistisijan perinteinen unelmanainen; hieman yksinkertainen ja johdateltavissa oleva bimbo, jolla on kova tarve miellyttää. Ja siihen vielä päälle se blondiksi värjätty kuontalo, luultavimmin jatkohiuksilla höystettynä ja sotamaalaus naamalle, niin avot. Nuo kun kaikki ottaisi pois, niin jäljellä ei olisi kuin pullottavat silmät. Ja sinänsä olkoon minkä näköinen vaan, omapahan on asiansa, mutta itse en arvosta tuollaista täysin tehtyä ja epäluonnollista habitusta ja osoittaa kyllä noista villan miehistäkin paljon, jos ihannoivat moista. Ja tuskin nuo miehet mitään sovinistisikoja sinänsä on, mutta ovat vaan aika yleisesti omaksuneet tuommoisen naiskäsityksen ihanteelliseksi.

Ihanan rakasta ajatuksenvirtaa siellä. Ei yhtään naista alentavaa ja ulkonäköön käyvää. Kaikkea se katkeruus saakin aikaan joissain yksilöissä.

Olen eri, mutta tuntuu kurjalta jos yhdenkään naisen pitää muokata itsestään miesten mieleinen seksipommi. Nainen alentaa itse itsensä, minun mielestäni. En silti hauku sen enempää, mutta tuntuu vähän bimbolta toiminnalta.

Mielestäni Säde vaikuttaa hyvältä keskustelijalta eikä bimbolta, miksi ihmeessä siis on halunnut olla niin muovinen?

Ei yhtään sen enempää kuin Jennikään. Jennillä on epäonnistuneet ja muhkuraiset huulitäytteet sekä tekotukka. Lisäksi kilo pakkelia naamassa.

Jenni ei ole edes hyvä keskustelija.

Miksi se pitää aina Jenniin kaikki verrata ja sitä arvostella. Kiva , mukava ja seksikäs tyttö.

Miksi ei? Hänellä on täytteillä pilatut huulet ja huonosti laitetut hiuslisäkkeet.

Jenni on muuten 26-vuotias nainen, ei tyttö millään mittapuulla.

Ja tekeekö  se jennistä huonomman ihmisen. 

Minun mielestäni ei huonompaa vaan säälittävämmän. Miksi kukaan haluaa pilata kaunista ulkonäköään?

8 alapeukkua. Onko sääliminen yksi nykypäivän kielletyistä sanoista, vai miksi piti osoittaa paheksunta? 

Sääli tarkoittaa, että toisessa on jotain säälittävä. Säälijä myös asettaa itsensä sellaiseen asemaan, että on varaa sääliä toista eli on itse jotenkin moraalisesti korkeammalla kuin säälin kohde. Sääli myös objektisoi eli tekee toisesta kohteen, jonka valintoja säälijä näkee oikeudekseen arvostella. 

Vierailija
4324/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku täällä itse hakenut tuonne ohjelmaan? Millainen se hakuprosessi oli? Luulisi, että tuonne valitaan tosi tarkkaan. Stressinsietokykyä pitää olla. Tunteiden hallintaa pitää olla. Pettymyksiä pitää sietää, hirveen mustasukkainen ei saa olla jne. Sit tietty  hyvä ulkonäkö, kosmetiikkamyönteisyys ja mahdollisuus työ- ja perhetilanteen puolesta olla jopa pari kuukautta tuolla. Onko tuolla koskaan ollut osallistujia, joilla oli lapsia?

Vierailija
4325/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku täällä itse hakenut tuonne ohjelmaan? Millainen se hakuprosessi oli? Luulisi, että tuonne valitaan tosi tarkkaan. Stressinsietokykyä pitää olla. Tunteiden hallintaa pitää olla. Pettymyksiä pitää sietää, hirveen mustasukkainen ei saa olla jne. Sit tietty  hyvä ulkonäkö, kosmetiikkamyönteisyys ja mahdollisuus työ- ja perhetilanteen puolesta olla jopa pari kuukautta tuolla. Onko tuolla koskaan ollut osallistujia, joilla oli lapsia?

Enpä ole hakenut ohjelmaan, mutta jos olisin vielä nuori ja omat hampaat, niin voisin hakea. Minun nuoruuteni Love Island oli naapuripitäjän tanssilava.

T. 60-lukulainen

Vierailija
4326/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.telsu.fi/love-island-suomi
Tuosta linkistä kyllä paljastuu ketkä ovat finaalissa.. Eli näyttää siltä, et

Ammad ja Säde sekä Väinö ja Peppiina lähtee ensi viikolla kotiin.

Vahinko. Olisi ollut kiva nähdä, miten Säde ja Ammad selviytyvät vauvanhoidosta. Ja miten Ammadin vanhemmat suhtautuvat Säteeseen.

Miksi suhtautuisivat häneen jotenkin eri tavalla?

Eivätköhän toivo omaan uskontokuntaan kuuluvaa vaimoa pojalleen.

Tiedätkö vanhempien uskonnollisen taustan? Ei kaikki muualta tulleet ole muslimeja, Toiseksi ei pidä yleistää, etteikö eri uskontoja edustavat vanhemmat hyväksyisi toisella tavalla ajattelevia.

Ammad on islamilainen nimi.

Vierailija
4327/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hakea mikäli tuolla ei olisi pakko hillua bikineissä.

Vierailija
4328/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun jostain iltatoimien hitaudesta on tullut huomauttamista. Ja sitten, kun on ollut nopeampi, ei saanutkaan kehuja ja sekö harmittaa. Entä, kun ihan oikeita ongelmia tulee? Miten niistä selvitään? 

Mutta sit kun Päni ja Sharp puhui, P tajusi tyhmyytensä ja pyysi anteeksi.

Kaikki mokailee,  fiksu on se, joka osaa pahoitella ja ottaa oppia.

Olen huomannut, et nykyisin monet olettaa, että kumppanin pitäisi olla valmis paketti. Kukaan meistä ei ole valmis, koskaan. Virheitä vaan pitää asiallisessa määrin sietää, jos meinaa elää parisuhteessa. Sinkkunakin saa olla.

Saako Ammad-paketin olemaan puhumatta ruoka suussa, kamalan näköistä, niin alkeellista (18.6.2026).

Vierailija
4329/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö vaikuttti aluksi ihan hyvältä ja rennolta tyypiltä. Mutta sitten hänen puheita kun kuunteli, ainakin mun mieli muuttui.  Kertoi, että äidin mielestä hänen pitäisi olla malli, mutta omaan mieleen hänellä ei ollut ikinä tullut sellaista ajatusta ( eli pientä mainostusta asiasta, jota ei muka koskaan ollut ajatellut ). Väinö myös kysyi Peppiinalta, mitä mieltä Peppiina on hänen ulkonäöstään ( hitsi mikä typerä kysymys ). Ei oikein saanut mieleistään vastausta, niin sitten jatkoi kysymällä kuka saarella on Peppiinan mielestä parhaan näköinen (kysymykset sen kuin tyhmenevät!).  Kun Peppiina heti samantien vastasi : - Ammad! , Väinön silmät tosiaan pyöristyivät ja naama valahti.

Ehkä tää kaveri yleensä huomioidaan, mutta nyt ei juurikaan ja ego sai kolauksen. Ihan tarpeellisen.

Minkä päivän jaksossa tämä keskustelu oli?

Vierailija
4330/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko. Olisi ollut kiva nähdä, miten Säde ja Ammad selviytyvät vauvanhoidosta. Ja miten Ammadin vanhemmat suhtautuvat Säteeseen.

Ei (kai) voi mennä muslimin kanssa naimisiin, ellei käänny muslimiksi. Se siitä vapaudesta sitten. Eikö uskontojen väliseen avioliittoon ryhtyvien muslimimiesten on varmistettava, että kyseinen ei-musliminainen on aktiivisesti uskonnollinen; jos hän luopuu uskostaan ​​eikä käänny islamiin, avioliitto mitätöidään automaattisesti (pahoittelut, koska tieto on puolueettomasti tarkistamaton).

Vierailija
4331/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojia ilmeisesti kiusataan taas vauvanhoitotehtävällä. Järjetöntä, koska ei kukaan vähintään 9 kk valmistautumatta sellaiseen todellisessakaan elämässä joudu.

Vierailija
4332/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli-sanan ihmiset käsittää näköjään eri tavoin. Itselläni se on myötätuntoa ja empatiaa, tyyliin et voi ei, miten ikävästi tuolle toiselle kävi ja tuntuu tosi pahalta toisen puolesta. Toiset taas näköjään ajattelee siihen ylenkatsetta ja paremmuudentunnetta. Mä koen, että sellainen ei ole sääliä, vaan vahingoniloa. Sääli on minusta syvää myötätuntoa ja myötäelämistä. 

Vierailija
4333/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö vanhempien uskonnollisen taustan? Ei kaikki muualta tulleet ole muslimeja, Toiseksi ei pidä yleistää, etteikö eri uskontoja edustavat vanhemmat hyväksyisi toisella tavalla ajattelevia.

Ammad on islamilainen nimi.

Mutta se ei tarkoita että harjoittaa uskontoa. On Johannes ja Johannakin kristillisiä nimiä. Näistä juontuu myös Jenni. 

Vierailija
4334/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli-sanan ihmiset käsittää näköjään eri tavoin. Itselläni se on myötätuntoa ja empatiaa, tyyliin et voi ei, miten ikävästi tuolle toiselle kävi ja tuntuu tosi pahalta toisen puolesta. Toiset taas näköjään ajattelee siihen ylenkatsetta ja paremmuudentunnetta. Mä koen, että sellainen ei ole sääliä, vaan vahingoniloa. Sääli on minusta syvää myötätuntoa ja myötäelämistä. 

Suomessa harvoin. Empatiaa on puhua nätisti, ei sääliä jotain tatuoinneista. 

Vierailija
4335/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Island, jossa osallistujat olisivat yli 40-vuotiaita ja heillä olisi tavalliset vaatteet päällä. Vaadimme tällaista versiota! Love Island senior! 

Vierailija
4336/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Love Island, jossa osallistujat olisivat yli 40-vuotiaita ja heillä olisi tavalliset vaatteet päällä. Vaadimme tällaista versiota! Love Island senior! 

Tenat housussa ja puhutaan, kenen lonkat on eniten kipeät. 

Vierailija
4337/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesin tutkimaan asiaa ja kappas vaan, olet oikeassa.

"Sääli on toisten kärsimysten herättämää sympaattista surua. Sanaa käytetään verrannollisena sanojen myötätunto, osanotto tai empatia kanssa." 

Vierailija
4338/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väinö vaikuttti aluksi ihan hyvältä ja rennolta tyypiltä. Mutta sitten hänen puheita kun kuunteli, ainakin mun mieli muuttui.  Kertoi, että äidin mielestä hänen pitäisi olla malli, mutta omaan mieleen hänellä ei ollut ikinä tullut sellaista ajatusta ( eli pientä mainostusta asiasta, jota ei muka koskaan ollut ajatellut ). Väinö myös kysyi Peppiinalta, mitä mieltä Peppiina on hänen ulkonäöstään ( hitsi mikä typerä kysymys ). Ei oikein saanut mieleistään vastausta, niin sitten jatkoi kysymällä kuka saarella on Peppiinan mielestä parhaan näköinen (kysymykset sen kuin tyhmenevät!).  Kun Peppiina heti samantien vastasi : - Ammad! , Väinön silmät tosiaan pyöristyivät ja naama valahti.

Ehkä tää kaveri yleensä huomioidaan, mutta nyt ei juurikaan ja ego sai kolauksen. Ihan tarpeellisen.

Miehet eivät aina ymmärrä, että naisten seksuaalinen vaisto suosii valtaväestöstä poikkeavan näköisiä uroita. Se palvelee geenistön monipuolistamista jälkeläisissä. Tuo vaisto on vahvimmillaan nuorena, vanhemmiten sitten muutkin seikat vaikuttavat naisten ihastumiseen. Tuolla ovat Sharp ja Ammad olleet halutuimmat miehet, samoin kuin Henry ja Muhku aiemmilla kausilla. Miehillä ei vastaavaa vaistoa ole, joten Pärni ja Roosa eivät olleet erityisessä suosiossa.

Minusta Henri on ollut suosituin. 🤔 

Enkä itse naisena ole ikinä ollut kiinnostunut eksoottisista miehistä, enkä ole ystävienkään sellaisesta kuullut puhuvan. Nykyajan nuoret ovat toki asia eri. 

Itse pidän vaaleista miehistä, eli tämän kauden Jere ja Väinö komeimmat, ja aikanaan Oliver oli musta ihan todella komea.

Mutta ihan järkevä ajatus tuo geenistön monipuolistaminen, sekarotuiset on yleensä todella kauniita.

Väinö on vaan kalpea, kun muut ruskettuneita, vaaleatukkainen hän ei ole. Eetu T on vaalea. Mutta onko liian lyhyt makuusi. 
Jere oli komea, Väinöllä on mielestäni naisellisia piirteitä kuten huulet.

Eetu T ei ole ollenkaan liian lyhyt makuuni. Kaiken lisäksi unelmavävy!

Vierailija
4339/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Säde puhuu kivasti ja sisällöllisesti hänellä on ollut järkevää pohdintaa. Vähän (ehkä liian)  nukkemainen olemus kätkee sisäänsä kypsän ihmisen hyvät arvot ja tarkoin mietityt periaatteet. Tykkään hänestä eniten villan naisista. Ainoa mikä vähän muuten nätissä ulkomuodossa häiritsee on tuo tosi tumma juurikasvu. Kai heillä kampaajakäyntejä voisi tuolla olla? 

Vierailija
4340/4425 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna tykkää selvästi Ammanista

Tykkää kyllä. Mutta onko sisarellista vai eroottista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan